kvk

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Mystica
Bead Intelligent
Contacteer:
kvk

Bericht door Mystica » zo 12 feb 2006 22:38

Hallo :) ,

Ik zou willen starten met een eigen webwinkel maar heb al enkele topics gelezen waarin staat dat je je moet inschrijven bij de kvk :? ...

nu was mijn vraag :oops:

weet iemand hier meer van? Wanneer moet je je inschrijven? Geldt dit ook voor Belgie? ...

Ik heb al enkele topics hier op het forum erover gelezen maar daar krijg ik niet echt een antwoord op mijn vraagjes :roll:.

Alvast bedankt :)
Groetjes Evi

Madelief
Bead Chatter

Bericht door Madelief » zo 12 feb 2006 23:33

Ik weet niet hoe het zit voor België, waarschijnlijk kan je wel eens ergens een infolijn bellen om dat te vragen... Alleen, als ik me niet vergis ben je minderjarig en ik weet niet of het dan allemaal wel kan (ik bedoel dan inschrijven als zelfstandige)! Maar ik weet er zelf heel weinig van dus beter is om het te vragen aan mensen die 't wel weten... Misschien bij de Vlaamse Infolijn?? nixweiss

sanny
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door sanny » ma 13 feb 2006 09:35

Je moet even kijken mij Armande op haar site. Of haar even pben. Zij heeft een heel stuk hierover geschreven.
groetjes Sannie.

Mystica
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mystica » di 14 feb 2006 16:16

Dankje voor jullie antwoorden :wink: !

Ja inderdaad ben nog minderjarig maar had vanalles gelezen als je een webwinkel wou beginnen dat je je dan moest inschrijven :? ,maar dit is misschien dan niet nodig.

Ik ga eens eventjes gaan rondkijken op haar site.

Nogmaals hartelijk bedankt :)
Groetjes Evi

Gesloten