UPDATE: Sieradenparty gehad
- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer:
Ik wil een sieradenparty geven. De collega's van mijn moeder vinden het namelijk wel erg leuk om naar zo party te gaan.
Alleen wil ik het dan bij mij thuis houden i.p.v. bij iemand anders thuis.
Dit wordt mijn eerste party, dus 0,0 ervaring ermee. Dus wil ik van jullie wat tips e.d. om te kijken of het wel haalbaar is.
Ik heb bijvoorbeeld sinds de kerstmarkt niet echt nieuwe sieraden gemaakt. Ga ik nog wel doen, wat voorjaarskleurtjes e.d., maar niet echt grote hoeveelheden. Dus is mijn voorraad wel voldoende?
Ik hoor het graag!
Zoekfunctie gebruikt, maar niet echt antwoord op mijn vragen
Alleen wil ik het dan bij mij thuis houden i.p.v. bij iemand anders thuis.
Dit wordt mijn eerste party, dus 0,0 ervaring ermee. Dus wil ik van jullie wat tips e.d. om te kijken of het wel haalbaar is.
Ik heb bijvoorbeeld sinds de kerstmarkt niet echt nieuwe sieraden gemaakt. Ga ik nog wel doen, wat voorjaarskleurtjes e.d., maar niet echt grote hoeveelheden. Dus is mijn voorraad wel voldoende?
Ik hoor het graag!
Zoekfunctie gebruikt, maar niet echt antwoord op mijn vragen
Laatst gewijzigd door Sabrina1981 op ma 20 feb 2006 23:10, 3 keer totaal gewijzigd.
- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer:
Ik zal er even een vraagteken achter plaatsen, want het was meer een vraag.sanny schreef:Is een prima idee om je eerste sieradenparty lekker thuis te houden. Kun je alvast oefenen voor als je ergens anders naar toe gaat.
Je zegt zelf dat je voorraad genoeg hebt, waar maak je je dan nu nog zorgen om?
Voor mijn idee is het voldoende, de kerstmarkt was een flop en heb ik niks verkocht, maar voor hetzelfde geld gaat het nu beter en valt het toch wel mee met het aantal.
Al is natuurlijk op bestelling werken ook een mogelijkheid.
-
- Bead Professional
- Contacteer:
Maar wat is je voorraad. En inderdaad je kunt altijd op bestelling werken. Maar het is toch leuk als mensen iets kopen en het direct mee naar huis kunnen nemen. Je gaat toch ook nog wat nieuwe dingen maken, beetje voorjaar?
Veel verschillende dingen en kleuren, nou dan moet het goed gaan.
Veel verschillende dingen en kleuren, nou dan moet het goed gaan.
groetjes Sannie.
- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer:
- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer:
-
- Bead Professional
- Contacteer:
- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer:
-
- Bead Dreamer
Ik heb drie weken geleden ook mijn eerste party gehad en vond het ook allemaal best spannend. Ik had ook ongeveer de aantallen die jij nu hebt en ik had genoeg. Wel een paar opdrachten gekregen omdat mensen een ketting in een andere kleur wilden hebben. De kettingen in zomerse kleurtjes zijn juist niet verkocht.
A.s. maandag heb ik mijn tweede party en ik ga er nog wat kettingen bij maken in groen tinten maar verder niets eigenlijk. Eerst maar eens proberen de kettingen te verkopen die ik al heb gemaakt ...
Succes in ieder geval met je party en het word vast heel leuk en gezellig.
A.s. maandag heb ik mijn tweede party en ik ga er nog wat kettingen bij maken in groen tinten maar verder niets eigenlijk. Eerst maar eens proberen de kettingen te verkopen die ik al heb gemaakt ...
Succes in ieder geval met je party en het word vast heel leuk en gezellig.
Groetjes Marsha
Don't worry bead happy !
Don't worry bead happy !
-
- Bead Fan
- Contacteer:
- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer: