Maandag 30/1 mijn 1e sieradenparty gehad (super verkocht !)

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Marsha1979
Bead Dreamer
Maandag 30/1 mijn 1e sieradenparty gehad (super verkocht !)

Bericht door Marsha1979 » za 14 jan 2006 22:08

Hallo allemaal,

Donderdag a.s. heb ik mijn eerste sieradenparty ! Begin december had ik een papiertje opgehangen bij de Intratuin en eergisteren kreeg ik dus van iemand een mail die een party wil organiseren ! Had verwacht dat het nog wel even zou duren maar we hebben dus al voor a.s. donderdag afgesproken ! Moet nog wel even wat kettingen voor volwassenen maken voor die tijd maar dat gaat wel lukken, inspiratie genoeg maar ik heb al een tijdje niets meer gedaan met mijn kralen. Wel druk genoeg bezig geweest met mijn kralentafel anders neer te zetten en ik heb er weer wat opbergbakken bijgekocht.

Eerlijk gezegd ben ik best wel zenuwachtig :oops:

Nu vraag ik me eigenlijk af hoe een sieradenparty precies te werk gaat, vertellen jullie er ook nog wat bij over de sieraden of laten jullie iedereen gewoon rustig kijken en als ze wat te vragen hebben dan beantwoord je die :?: Hopelijk kunnen jullie me weer wat verder helpen, mijn tante heb ik even meegevraagd voor 'moral support' en natuurlijk voor de gezelligheid.
Laatst gewijzigd door Marsha1979 op di 31 jan 2006 21:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

Lavilia
Bead Chatter
Contacteer:

Bericht door Lavilia » za 14 jan 2006 22:15

Ow wat gaaf, ik wens je alvast veel succes.
qua tips kan ik je niet helpen, ik heb nog nooit een party gedaan
groetjes ikke
Afbeelding

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » zo 15 jan 2006 00:45

Succes, en helaas ook geen ervaring. Maar bij de zoekfunctie kun je ongetwijfeld er veel over vinden. Er is al meer over gesproken. :!: :D
Groetjes Ellen.

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » zo 15 jan 2006 11:16

Gebruik idd even de zoekfunctie :wink:
Alvast veel succes!
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Melanie » zo 15 jan 2006 11:55

Alvast veel succes voor de party en voor nu veel plezier met het bijmaken van sieraden!
Groetjes, Melanie

muis26
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door muis26 » zo 15 jan 2006 16:04

Veel succes! Ik heb een maandje geleden mijn eerste party gedaan (ook mijn enige tot nu trouwens :lol: ), en eerst een praatje gehouden voordat ik iedereen bij de tafels zelf liet kijken en passen.

Verder kan je inderdaad veel info vinden met de zoekfunctie.
Groetjes,
Christa

Jolanda van soest
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » zo 15 jan 2006 16:08

het hangt ook heel erg van de groep af vind ik, soms komen ze allemaal na elkaar binnen druppelen en dan zou je een uur moeten wachten met passen en een andere keer is iedereen op tijd: dan hou ik eerst een praatje en dan kunnen ze passen en als ze vragen hebben melden ze zich vanzelf wel :D
Succes!!!
Groetjes van jolanda

Marsha1979
Bead Dreamer

Bericht door Marsha1979 » zo 15 jan 2006 22:57

Bedankt iedereen alvast voor de reacties :wink: Helaas kreeg ik net een mail dat het a.s. donderdag niet doorgaat :? ze had een dubbele afspraak gemaakt. Nu maar afwachten wanneer de nieuwe afspraak is, vanmiddag ben ik in ieder geval weer aan de slag gegaan met wat nieuwe kettingen maken. Zal binnenkort wel wat foto's daarvan plaatsen bij 'eigen creaties'
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Melanie » zo 15 jan 2006 22:58

Marsha1979 schreef:Bedankt iedereen alvast voor de reacties :wink: Helaas kreeg ik net een mail dat het a.s. donderdag niet doorgaat :? ze had een dubbele afspraak gemaakt. Nu maar afwachten wanneer de nieuwe afspraak is, vanmiddag ben ik in ieder geval weer aan de slag gegaan met wat nieuwe kettingen maken. Zal binnenkort wel wat foto's daarvan plaatsen bij 'eigen creaties'
Hè wat jammer, nou ja, op naar die andere keer dan hè!
Groetjes, Melanie

Marsha1979
Bead Dreamer

Bericht door Marsha1979 » vr 27 jan 2006 10:33

Gisteren stuurde ik een mail naar die mevrouw of ze misschien al een nieuwe datum voor de sieradenparty wist. Ze had toen een afspraak gemaakt voor een donderdag maar later bleek ze een dubbele afspraak gemaakt te hebben :( Ze belde gisteren om door te geven dat het a.s. maandag word en ze klonk heel erg enthousiast ! Alleen nu is het ipv bij haar thuis bij haar zus, ik denk dat ik beide dames dan maar een korting van 10 % geef ipv 1 20 % is wel zo eerlijk. Ze vertelde ook nog dat ze misschien nog wel een keer een party wil organiseren, dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn ! Hopelijk gaat door deze party het balletje een beetje rollen :wink:
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » vr 27 jan 2006 10:53

Jippie, veel succes :!: :D
Groetjes Ellen.

Gabriella
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Gabriella » vr 27 jan 2006 11:14

Succes! Ben benieuwd hoe het gaat!!!

:hond: -xxx- Gaby -xxx- :hond:

Doornroosje
Bead Fan

Bericht door Doornroosje » vr 27 jan 2006 12:07

Misschien kun je( net als bij tupperware) degene die boekt voor een nieuwe party een kadootje in het vooruit zicht stellen, iets eenvoudigs maar toch wie weet rol je dan makkelijker in de volgende party??
(wel pas geven bij doorgaan van party)
-> Bianca <-

Marsha1979
Bead Dreamer

Bericht door Marsha1979 » di 31 jan 2006 21:13

De sieradenparty gisteravond was een groot succes ! In totaal voor 170 euro aan sieraden verkocht !!! Ook nog een paar opdrachten gekregen voor 50 euro in totaal !
Ook is er meteen een nieuwe afspraak gemaakt voor maandag 13 februari dus ik ben erg benieuwd hoe het dan zal gaan met de verkoop.
Was wel even 'eng' omdat het mijn eerste party was maar het was wel erg gezellig en aardige mensen.
Een sieradenparty vind ik eerlijk gezegd toch wel leuker dan op een markt te staan maar ik denk dat meerdere mensen dat wel vinden ....
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

m@rlies

Bericht door m@rlies » di 31 jan 2006 21:16

Das lekker, GEFELICITEERD! :D

Gesloten