Kerstmarkt....wat viel het tegen
- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer:
Ik stond gister ook op de kerstmarkt. Schandalig dat ze het überhaupt een kerstmarkt noemen. Er waren iets van 8 kraampjes. En verdeeld over het gehele marktplein. Geheel geen sfeer. Had op zijn minst de kraampjes bij elkaar gezet.
Om 15.00 uur begon het en om kwart over 2 hebben mijn collega en ik de kraam ingericht. Echt ontzettend slecht weer en het viel echt heel tegen met het publiek. De markt duurde tot 22.00 uur, maar om 19.00 uur ben ik weggegaan. Ik vond het echt niet leuk en ik heb maar twee kettingen verkocht. En ik maar bedenken dat ik te weinig had gemaakt.
Ik baal er wel van, het publiek was ook niet geïnteresseerd en kwamen misschien alleen maar kijken omdat er een kraampje stond.
Om 15.00 uur begon het en om kwart over 2 hebben mijn collega en ik de kraam ingericht. Echt ontzettend slecht weer en het viel echt heel tegen met het publiek. De markt duurde tot 22.00 uur, maar om 19.00 uur ben ik weggegaan. Ik vond het echt niet leuk en ik heb maar twee kettingen verkocht. En ik maar bedenken dat ik te weinig had gemaakt.
Ik baal er wel van, het publiek was ook niet geïnteresseerd en kwamen misschien alleen maar kijken omdat er een kraampje stond.
- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer:
Ik geef dan ook vooral de organisatie de schuld. Het weer kan je niks aan doen en dat weet je als je op de kerstmarkt gaat staan toch. De kraamhuur was € 50,- en dat heb ik er dus niet uit kunnen halen. We zitten er zelfs aan te denken om het niet te betalen, want we vinden dat dit echt niet kon. Blijkbaar waren er ook vuurkorven beloofd (wisten wij niet eens), maar ze kwamen even voor 7 uur er pas mee (volgens mij omdat de jongens van de autokraam tegenover ons er over hebben geklaagd).Melanie schreef:Balen zeg...aan het weer kun je niks doen...maar aan het aantal kraampjes en de sfeer door de organisatie wel. Hopelijk hoefde je niet al te veel kraamhuur te betalen? Nou ja, in ieder geval weet je waar je volgend jaar niet hoeft te gaan staan, toch?
Volgend jaar sta ik er zeker niet.
-
- Bead Dreamer
Balen zeg dat het zo is tegen gevallen, ik heb gisteren op een creabeurs gestaan maar daar heb ik geen kraamhuur voor betaald. Moest alleen van te voren 20 euro borg betalen maar dat heb ik teruggekregen, ik ben van 9 tot 12 geweest. Het duurde eigenlijk tot 16:00 maar er kwamen amper mensen langs en er waren in totaal 5 kraampjes met sieraden.
Vreemd dat je niet van te voren het geld over hebt moeten maken maar misschien dat je even met de organisatie contact op kan nemen om je problemen te bespreken
Vreemd dat je niet van te voren het geld over hebt moeten maken maar misschien dat je even met de organisatie contact op kan nemen om je problemen te bespreken

Groetjes Marsha
Don't worry bead happy !
Don't worry bead happy !
- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer:
Ik heb toch wat foto's gemaakt, zodat jullie een idee kunnen krijgen hoe het er uit zag. De foto's zijn helaas door het slechte weer donker uitgevallen.
De gehele kraam:

Een deel van mijn stukje van de kraam, oorbellenbord:

Het rekje met de armbanden:

De kettingen:

Onderstaande foto's zijn de producten die mijn collegaatje verkocht: Christmas Crackers, Christmas socks:

[/b]
De gehele kraam:

Een deel van mijn stukje van de kraam, oorbellenbord:

Het rekje met de armbanden:

De kettingen:

Onderstaande foto's zijn de producten die mijn collegaatje verkocht: Christmas Crackers, Christmas socks: