Heel veel verkocht vandaag: 1 paar oorbellen!

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Romantica
Bead Intelligent
Contacteer:
Heel veel verkocht vandaag: 1 paar oorbellen!

Bericht door Romantica » za 17 dec 2005 21:55

Zo zeg wat een dag vandaag!
Vandaag in Zwanenburg gestaan op de crea(kerst)markt.
Allereerst was ik al te laat. 's nachts heel slecht geslapen en nachtmerrie gehad. Ik kon maar niet wakker worden maar wilde dat wel, ken je dat? Was een rare ervaring!

Geprobeerd de kraam in te delen, maar telkens als er iets op z'n plaats lag woei het weg.
Daar bovenop nog af en toe een buitje hagel.
Op een gegeven moment was ik helemaal verstijfd van de kou en had nog niets verkocht. Er kwamen flinke windvlagen en de oorbellen rolden over de markt heen. Ik ben er ook een paar kwijt en een paar zijn stuk! :(

Toen vond ik het mooi zo. Ik verkocht nog een paar oorbellen van 2 euro, een paar leuke kerstmannetjes maar dacht dit wordt helemaal niets meer.

Ben m'n spullen gaan pakken en ben naar huis gegaan.

Ocean en Marsha1979 stonden er ook. Marsha was al eerder weg en Ocean ging tegelijk met mij.

Heb 's middags 3 geslapen, warme douche genomen en toen ging het wel weer.
Dus al met al een geflopte dag. Maar ik bleef maar lachen de hele dag. :D
Je kan er wel om gaan huilen maar dat helpt toch niet.

Volgende keer beter!
groetjes Inge.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Melanie » za 17 dec 2005 22:59

Ach gossie, het was ook geen weer nee, wat jammer, maar kop op volgende keer gewoon beter!
Groetjes, Melanie

Marsha1979
Bead Dreamer

Bericht door Marsha1979 » za 17 dec 2005 23:29

Hoi Inge,

Ben jij nog tot 4 uur gebleven ?! Wij waren er al vanaf 9 uur en om 12 uur zijn we maar weer gegaan. Er stonden ook veel mensen met sieraden en ik had twee paar oorbellen verkocht. Aan beide kanten van mij stonden mensen met sieraden en tegenover mij stond ook iemand met kettingen van fimo. Niet zo slim om alle sieradenkraampjes naast elkaar te zetten maar goed het was niet anders.
Mijn vriend en ik hadden het allebei zo koud en de spullen waaiden ook iedere keer weer om. Zelfs mijn hondje had het zo verschrikkelijk koud dat we maar hebben besloten om de spullen in te pakken en naar huis te gaan.
Na een half uur in de auto te hebben gezeten (op weg naar huis) kreeg ik eindelijk weer wat gevoel in mijn voeten. Ik had ook echt een heel raar gevoel in mijn benen (van de kou). Wel balen dat het nou net vandaag van dat rotweer moest zijn maar goed dat is niet anders.

Vervelend dat je een paar oorbellen kwijt bent geraakt en dat er ook nog iets stuk is gegaan :?
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

sanny
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door sanny » zo 18 dec 2005 00:02

Jammer hoor voor jullie. Het was vandaag dan ook vreselijk weer. :?
groetjes Sannie.

Fairy
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Fairy » zo 18 dec 2005 00:07

Ik vind het echt hartstikke sneu voor jullie allemaal. Het is helemaal nix waard met zulk weer, en dan buiten :evil: .
Nou zal ik eens zeggen wat "jullie" ook wel tegen mij hebben gezegd: Houdt de moed erin, de volgende keer wordt het vast beter! Iedereen maakt zulke prachtige unieke sieraden! hug2

Lieve groet van Fairy

Kamelot
Bead Chatter

Bericht door Kamelot » zo 18 dec 2005 10:16

Wat vervelend dat het niets geworden is...

Volgende keer beter!! ;)
Beady Greetzzz,

Kamelot

Ezther
Bead Professional

Bericht door Ezther » zo 18 dec 2005 10:19

He, gat, wat jammer!
Het was ook wel :x -weer!
Gewoon in de zomer weer opnieuw proberen! :wink:
Maar ik kan me voorstellen dat je er een kater aan over houdt.
Bye bye, Ezther.

ocean
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door ocean » zo 18 dec 2005 12:24

Ja het was een fijn weertje!!

En ja voordat je je gevoel weer had was het al bijna avond :?

Op zich had ik wel aardig verkocht in die korte tijd maar die kou en die wind hielden mij er ook niet langer!!

Ook al vond ik het wel gezellig om met een mede forum lid er te staan! :)

Voortaan lekker binnen markten op zoeken :wink:
<font size=2 color=FF00FF>Groetjes van een kraal verslaafde </font>

Romantica
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Romantica » zo 18 dec 2005 12:50

Ik ben dus om ca. half twee vertrokken.
Mijn man en de kinderen kwamen net die kant op. Zij maar zoeken naar me maar ik was al weg. Sneu.
Op het moment dat zij daar waren stortte er een kraam totaal in. Alles maar dan ook alles op de grond. Veel stuk. Toen ging echt iedereen weg!

Vandaag ben ik helemaal stijf, kan nauwelijks m'n handen bewegen. En ontzettend moe! Wordt dus een dag waarop je weinig doet! Ik ga vanmiddag maar lekker een paar uurtjes slapen en dan zien we morgen wel verder.

We gaan gewoon straks weer verder alsof er niets gebeurd is.
Groetjes Inge. :D

Marsha1979
Bead Dreamer

Bericht door Marsha1979 » ma 19 dec 2005 12:23

Romantica schreef:Ik ben dus om ca. half twee vertrokken.
Mijn man en de kinderen kwamen net die kant op. Zij maar zoeken naar me maar ik was al weg. Sneu.
Op het moment dat zij daar waren stortte er een kraam totaal in. Alles maar dan ook alles op de grond. Veel stuk. Toen ging echt iedereen weg!
Wat erg dat er een kraam is ingestort ! Lijkt me helemaal erg als je daar de hele dag in de kou hebt gestaan en dan veel stuk is :? Bij welke kraam was het ?!

Mijn schoonmoeder was ook van plan om langs te komen maar net toen ze belde waren wij bezig met onze spullen in te pakken. Ze kon het zich wel voorstellen dat we niet langer wilde blijven ...
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » ma 19 dec 2005 13:54

wat erg jammer voor jullie maar het was echt noodweer om een longontsteking op te lopen .
ik heb het 2 weken geleden gedaan maar dan wel in een shoppingcenter dus lekker droog en warm maar ik heb ook geen bal verkocht alleen een paar hangers aan mijn exbuurvrouw waarschijnlijk omdat ze het zielig vond dat ik niks verkocht.
mij zien ze voorlopig niet meer op een markt het loont tegenwoordig de moeite niet meer want er staan er veel met rotzooi uit china of zo iets
veel bling bling maar rommel als je er alleen maar naar kijkt vallen de steentjes er al uit en dat voor een paar euro.
liefs frietje :wink:
kralengek

Romantica
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Romantica » ma 19 dec 2005 14:00

Marsha1979 schreef:
Romantica schreef:Ik ben dus om ca. half twee vertrokken.
Wat erg dat er een kraam is ingestort ! Lijkt me helemaal erg als je daar de hele dag in de kou hebt gestaan en dan veel stuk is :? Bij welke kraam was het ?!

Mijn schoonmoeder was ook van plan om langs te komen maar net toen ze belde waren wij bezig met onze spullen in te pakken. Ze kon het zich wel voorstellen dat we niet langer wilde blijven ...
Ik weet niet precies welke kraam het was, ik was al weg. Mijn man had het gezien. Lijkt me vreselijk als alles instort. Groet Inge.

Gesloten