Tekst voor op bedankt-kaartje?

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
milebla
Bead Dreamer
Tekst voor op bedankt-kaartje?

Bericht door milebla » di 06 dec 2005 14:53

Ik heb even jullie hulp en/of advies nodig. Als mensen een sieraad bij me kopen dan wil ik er graag een bedankt-kaartje bij doen, natuurlijk om ze te bedanken voor de aankoop maar ik wil er ook een aantal tips op zetten over het gebruik van het sieraad.

1. Ze moeten het niet in bed dragen.
2. Pas omdoen als de parfum die ze opgebracht hebben, droog is.
3. Ze moeten gewoon me bellen of mailen als er iets mis is of gaat met de ketting bijv het slotje of zo. Dan kijk ik wat er aan de hand is en of ik het kosteloos kan maken. :roll: Maare hoe omschrijf ik zoiets joh.

etc etc

Hebben jullie misschien tips om op het kaartje te zetten? Enne is er iemand die me kan helpen het 3e punt beetje in goed nederlands te omschrijven in zeg maar "jip en janneke taal"? Krijg het zelf maar niet voor elkaar grgrgr

Dank je wel
Mirelle :D
Laatst gewijzigd door milebla op di 06 dec 2005 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .

Nouk
Bead Designer

Bericht door Nouk » di 06 dec 2005 15:11

Misschien zoiets:

Bedankt voor uw aankoop bij ....(jouw winkelnaam)

Nog een paar tips om uw sieraden zo mooi mogelijk te houden:
1. Draag ze niet in bed
2. Doe uw sieraden pas om als uw parfum gedroogd is
3. Douche niet met het sieraad om(heb ik zelf nog even toegevoegd)

Mocht er toch iets fout gaan met het sieraad, bijvoorbeeld met het slotje, kunt u mij altijd bellen op het volgende nummer: .....

met vriendelijke groeten,
(jouw naam)
(jouw winkelnaam)

Ik hoop dat je hier iets mee kan ;)
groetjes Anouk
kralen zijn geweldig... =)

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 06 dec 2005 16:05

:idea: Met de zoekfunctie kom je bijna dezelfde vraag tegen.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

milebla
Bead Dreamer

Bericht door milebla » di 06 dec 2005 16:23

Esther schreef::idea: Met de zoekfunctie kom je bijna dezelfde vraag tegen.
olie...... nu heb ik een keer NIET gezocht met de zoekfunctie en krijg ik dit antwoord hihihi

milebla
Bead Dreamer

Bericht door milebla » di 06 dec 2005 16:48

milebla schreef:
Esther schreef::idea: Met de zoekfunctie kom je bijna dezelfde vraag tegen.
olie...... nu heb ik een keer NIET gezocht met de zoekfunctie en krijg ik dit antwoord hihihi
Ehm maar toch voel ik me wel een beetje blond, ik heb nu wel gezocht maar kan niet vinden wat je bedoeld joh :oops: Wil je me ff helpen met de link? please

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 06 dec 2005 19:54

:bloos10: Ik kan het niet meer vinden terwijl ik zeker weet dat er ooit een topic over is geweest. Stom hè. Is er iemand die weet welk topic ik bedoel?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Nouk
Bead Designer

Bericht door Nouk » di 06 dec 2005 20:00

esther bedoel je misschien dit topic:
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... t=afwassen" onclick="window.open(this.href);return false;
ik herinnerde me opeens dat er iets over afwassen gezegd werd :lol:
groetjes Anouk
kralen zijn geweldig... =)

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 06 dec 2005 20:13

Nee dit is hem niet :( . In het topic dat ik bedoel werden nog veel meer tips gegeven dan in deze. Maar dit is wel alvast een goede aanvulling voor milebla denk ik :) .

milebla
Bead Dreamer

Bericht door milebla » wo 07 dec 2005 08:29

Het is inderdaad zeker een goede aanvulling ja maar ik ben nu wel heeeeel nieuwgierig naar wat er in dat topic staat hoor :wink: Ik ga in ieder geval ook mee zoeken en hopen het te vinden al weet ik natuurlijk niet welke jullie bedoelen. Stond het topic wel onder sieraden verkopen of niet?
:D

Ik heb onderstaande 2 topics nog gevonden. En en en zit het gezochte topic erbij?
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=5351
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=7845

Iloontje
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Iloontje » wo 07 dec 2005 11:15

Misschien wel een beetje muggenzifterig maar ik vind dit toch een beetje raar klinken:
Mocht er toch iets fout gaan met het sieraad, bijvoorbeeld met het slotje, kunt u mij altijd bellen op het volgende nummer: .....
Ik zou hier iets van maken als:
Mocht er ondanks alle zorg die er aan uw sieraad besteed is toch iets kapot gaan, kunt u mij altijd bellen op het volgende nummer: 06-14280765

Anders klinkt het net of het heel goed mogelijk is dat er iets kapot gaat ofzo. Zeg het maar als ik nu heel erg aan het zeuren ben, maar zo zou ik het doen.
Groetjes,
Ilona

milebla
Bead Dreamer

Bericht door milebla » wo 07 dec 2005 11:29

Iloontje schreef:Misschien wel een beetje muggenzifterig maar ik vind dit toch een beetje raar klinken:
Ik zou hier iets van maken als:
Mocht er ondanks alle zorg die er aan uw sieraad besteed is toch iets kapot gaan, kunt u mij altijd bellen op het volgende nummer: 06-14280765

Anders klinkt het net of het heel goed mogelijk is dat er iets kapot gaat ofzo. Zeg het maar als ik nu heel erg aan het zeuren ben, maar zo zou ik het doen.
Groetjes,
Ilona

owwww gelukkig ook een "muggenzifter" net zoals ik. Ik wil het ook graag GOED doen anders begin ik er nieteens aan hoor. Alle kritiek is welkom, daarom stel ik de vraag ook

Thanks!!!!

Iloontje
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Iloontje » wo 07 dec 2005 11:33

haha, ik was al bang dat ik te ver ging :D Ik heb trouwens volgende week een kerstmarkt en ik denk dat ik ook maar eens zo'n soort kaartjes ga maken, altijd handig, en staat professioneel.
Groetjes, Ilona

milebla
Bead Dreamer

Bericht door milebla » wo 07 dec 2005 11:54

Iloontje schreef:haha, ik was al bang dat ik te ver ging :D Ik heb trouwens volgende week een kerstmarkt en ik denk dat ik ook maar eens zo'n soort kaartjes ga maken, altijd handig, en staat professioneel.
Groetjes, Ilona
Nee joh je gaat echt niet te ver hoor, ben juist blij dat er eerlijke mensen zijn die meedenken :applaus: maar ja het ligt natuurlijk op de manier waarop het gezegd wordt he. Kan me voorstellen dat het soms wat bet-wetering klinkt maar dat is nu absoluut NIET zo

Mieke
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mieke » wo 07 dec 2005 12:47

Het Otazu-labeltje zegt dit:
Please treat me with respect
I am like a newborn baby who needs love and care (dit zou ik er dus niet bijzetten :lol: )
* When you take me off, put me away with care
* Don't wear me while doing sport
* Don't spray perfume or hairspray on me
Groetjes en kraalplezier van Mieke

Fairy
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Fairy » wo 07 dec 2005 14:48

Mieke schreef:* When you take me off, put me away with care

Ik heb geen kaartjes maar vertel het de mensen zelf als ze iets van me kopen. Iets dergelijks vertel ik ze ook (zoals de quote). Vooral staaldraad kan gaan knikken nietwaar, en die knik krijg je er nooit meer uit!
Verder stop ik in de verpakking gewoon een visite kaartje van mij met daarop m'n telefoonnummer.

Bij de kerstmarkt vorig jaar hadden we wel bedankkaartjes maar dat was omdat de aankopen t.b.v. het goede doel waren.
Persoonlijk wens ik kopers liever veel plezier met mijn ketting dan dat ik ze bedank voor hun aankoop.

Lieve groet van Fairy

Gesloten