Flyer laten maken ?!

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Marsha1979
Bead Dreamer
Flyer laten maken ?!

Bericht door Marsha1979 » za 19 nov 2005 19:49

Hallo allemaal,

Zijn er hier misschien mensen die wel eens flyers hebben laten maken ?! Ik wil een beetje reclame voor mezelf gaan maken hier in de buurt en ik zit er over na te denken om een flyer te laten maken maar ik vraag me af waar je dit (het goedkoopst) kan laten doen.

Graag zou ik ook ervaringen van mensen willen weten die flyers hebben laten maken
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 19 nov 2005 20:00

ikzelf heb visitekaartjes laten maken bij http://www.printweb.nl" onclick="window.open(this.href);return false; , maar misschien is http://www.vistaprint.nl" onclick="window.open(this.href);return false; goedkoper. ik had voor printweb gekozen omdat mijn broer daar iig goede ervaring mee had, en omdat ik er beetje laat mee was (en dus snel moest hebben).

Fairy
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Fairy » za 19 nov 2005 20:22

En zelf maken c.q. ontwerpen? Je kunt mooi glossy printpapier kopen. De meeste printers slikken 120 grams papier nog wel en het lijkt mij het allergoedkoopst. Je hoeft ook niet meteen grote hoeveelheden af te nemen.
Ik heb mijn visite kaartjes ook zelf gemaakt en geprint. Ze vinden gretig aftrek. Tuurlijk, het is niet professioneel maar echt wel mooi hoor!

Lieve groet van Fairy

Marsha1979
Bead Dreamer

Bericht door Marsha1979 » za 19 nov 2005 22:47

Visitekaartjes heb ik al laten printen bij Vistaprint, ik heb er al over zitten denken om zelf te printen maar ik denk dat dat toch wel duurder is dan als je het bv. (zoals Sandra al schreef) bij printweb laat doen. Toner en papier kost natuurlijk ook geld en mijn printer kan niet van die enorme hoeveelheden aan.

Sandra in ieder geval bedankt voor de tip van printweb, ik heb ze een mail gestuurd dus ik ben benieuwd
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

Spook
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Spook » zo 20 nov 2005 12:10

Ik heb op A4-formaat een ontwerpje gemaakt met een heleboel kleine foto's van verschillende sieraden, een korte bondige tekst met wat ze kunnen verwachten van mij en dit een aantal keer geprint en op verschillende lokaties gehangen.
Vriendinnen hebben op hun werk postertjes gehangen en ik heb er al aardig wat positieve reakties op gehad.
Ik heb gewoon printpapier gebruikt.
Groetjes, Yvonne.

Marsha1979
Bead Dreamer

Bericht door Marsha1979 » zo 20 nov 2005 12:57

Spook schreef:Ik heb op A4-formaat een ontwerpje gemaakt met een heleboel kleine foto's van verschillende sieraden, een korte bondige tekst met wat ze kunnen verwachten van mij en dit een aantal keer geprint en op verschillende lokaties gehangen.
Vriendinnen hebben op hun werk postertjes gehangen en ik heb er al aardig wat positieve reakties op gehad.
Ik heb gewoon printpapier gebruikt.
Dat ben ik ook nog van plan om bij supermarkten hier in de buurt langs te rijden en daar allemaal (zelf geprinte) informatie over een sieradenparty op te gaan hangen.
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

moniek81
Bead Fan

Bericht door moniek81 » ma 21 nov 2005 11:30

Je kunt ook 1tje zelf printen en dan daar een kleurenkopie van maken Kopieren is namelijk goedkoper dan printen! bij de boekhandel of in de bibliotheek kun je vaak wel mooi kopien maken...

succes

Gesloten