Vorige week heb ik bij mijn tante een sieraden party gehad van iemand. (Nee helaas nog niet van mij, ben nog bezig om het systeem op te zetten en dan pas ga ik LOS!). Nu viel mij op dat er veel van hetzelfde was. Bruintinten, veel grove kettingen in donkere kleuren of hele drukke. Ze had ook horloges, riemen etc. Eigenlijk een beetje zoals je op markten van die kramen ziet met leuke spulletjes. In eerste instantie zat ik er niet zo mee, maar nu dacht ik: ik ga het eens op het forum vragen of het bij jullie ook zo is. Want als dat zo is, heb ik persoonlijk niet zoveel zin om party's te gaan geven in de toekomst.
Bij navraag bleken de dames de spulletjes te kopen bij de groothandel en niet zelf te maken. Beetje tegenvaller vond ik ondanks dat ze wel redelijk goedkoop waren.
Dus: hebben jullie ook zoveel van hetzelfde of hebben jullie voor iedereen wel wat (dus kinderen, heren en dames) etc. Ik weet ook wel dat de kleuren voor de winter donker zijn maar dan nog.
Mirel
Vraag over sieraden party
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .
het lijkt mij dat iedereen juist een eigen stijl heeft, en ik heb al weleens vaker gelezen dat ze juist zoveel mogelijk variatie meenemen....anders zoek je ook beetje rond wat er al gepost is, dan krijg je ook vast wat ideeen.
denk iig dat de forummers het verkopen om geld terug te verdienen, en dat die anderen verkopen om geld te verdienen, anders hadden ze het ook vast zelf gemaakt.
denk iig dat de forummers het verkopen om geld terug te verdienen, en dat die anderen verkopen om geld te verdienen, anders hadden ze het ook vast zelf gemaakt.
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Ik denk als je de sites van de mensen hier wat bekijkt , je een beeld hebt van wat er gemaakt wordt ( net als wat je bij eigen creaties ziet) en dat is toch een deel van wat mensen meenemen naar een party, ik vind dat er eigenlijk bij iedereen veel verschillende dingen bij zitten, ondanks dat je toch wel je eigen stijl hebt, die bij sommigen ook (leuk) herkenbaar is
en zoals Sandra zegt denk ik dat er een verschil is tussen verkopen om hobby te onderhouden of verdienen om te verdienen
De meesten hier op het forum staan er juist voor dat hun sieraden uniek en handgemaakt zijn, dan kun je ook niet met meer van hetzelfde aankomen toch 

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
Sinds ik met kralen begonnen ben loop ik regelmatig winkels binnen om te kijken wat er zoal te koop is.
Het viel mij op dat er inderdaad erg veel van hetzelfde in de winkels hangt. Veel bruintinten en dan met hele grote grove kralen.
Ik denk dat wat jij op die party hebt gezien een beetje het beeld is dat je ook in de winkels ziet. Dus niet echt aparte dingen.
Het viel mij op dat er inderdaad erg veel van hetzelfde in de winkels hangt. Veel bruintinten en dan met hele grote grove kralen.

Ik denk dat wat jij op die party hebt gezien een beetje het beeld is dat je ook in de winkels ziet. Dus niet echt aparte dingen.

Groetjes
Hilde