Kerstmarkt Emmerich: wie wil mee?
Ik sta 26 en 27 november waarschijnlijk op de kerstmarkt in Emmerich am Rhein (Duitsland). Ik heb nog geen officiële bevestiging, maar is er iemand die interesse zou hebben om 1 van de dagen samen met mij in de kraam te staan? Ik vind 2 dagen alleen namelijk wel erg lang. De kraam is bijna 4,5 meter (geheel overdekt en rondom dicht, meer huisjesachtig denk ik), dus dan zouden we ieder de helft kunnen gebruiken. Ik vraag € 12,50 voor een bijdrage in de kraamhuur.
Ik zit te denken aan mensen uit regio Arnhem/Nijmegen, want dan is het niet zo ver weg. Stuur me maar een pb'tje als het je wat lijkt.
Ik zit te denken aan mensen uit regio Arnhem/Nijmegen, want dan is het niet zo ver weg. Stuur me maar een pb'tje als het je wat lijkt.
Groetjes, Melanie
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Nou ik heb er over nagedacht maar het zit ingeklemd tussen drukke dagen met workshops en sieradenparties, dus helaas pindakaas.
Ik ga in elk geval nog wel een keer naar een kerstmarkt, maar dat wordt waarschijnlijk Kleve. Daar heb ik een tijdje gewoond.
Gelijk lekker duitse chocola en anders kerstlekkers inslaan.
Ik ga in elk geval nog wel een keer naar een kerstmarkt, maar dat wordt waarschijnlijk Kleve. Daar heb ik een tijdje gewoond.

- kreakrullie
- Bead Interested
- Contacteer:
o ja, lekker hè! Ik heb duitse familie dus ik weet precies wat voor lekkers ze allemaal hebben (vooral lebkuchen, ken je dat?). Ik ga ook altijd een paar weken voor kerst flink lekkers inslaan bij een duitse supermarkt.Armande schreef:.....Gelijk lekker duitse chocola en anders kerstlekkers inslaan.

Groetjes, Melanie