sieraden bij kapper

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Nouk
Bead Designer
sieraden bij kapper

Bericht door Nouk » di 01 nov 2005 12:05

hoi,
ik wil binnenkort gaan vragen bij een kapper of ik daar mijn sieraden zou mogen neerleggen... Nu vroeg ik mij af of jullie daar nog tips voor hebben... hoe je het kan vragen, wat je de eerste keer mee moet nemen, over eventuele afspraken enz... :D
ik hoor het graag :D
groetjes Anouk
kralen zijn geweldig... =)

Moei-Quai
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Moei-Quai » di 01 nov 2005 12:45

Hi, leuk zeg!
Ik heb mijn sieraden sinds ongeveer een maandje ook bij een kapperszaak liggen. We hebben een percentage afgesproken (in mijn geval 10% maar dit komt ook wel omdat ik haar ken...)
Ik heb de eerste keer dat ik naar haar toe ging veel verschillende sieraden meegenomen in verschillende prijscategorien.
Nu ik eenmaal wat verkocht heb merk ik wel dat de sieraden met een hoog 'bling-bling' gehalte goed verkopen, maar dit kan natuurlijk verschillen per kapperszaak. Ik zou gewoon zoveel mogelijk dingen meenemen die een zo divers mogelijk beeld van je werk/kunnen geven.
Veel succes in ieder geval!!
Bye bye,
Roos

Nouk
Bead Designer

Bericht door Nouk » di 01 nov 2005 12:53

Ik ben zelf bezig met een portfolio(staat bijna alles in wat ik ooit gemaakt heb)... zou het ook een goed idee zijn om deze ook mee te nemen?
groetjes Anouk

Moei-Quai
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Moei-Quai » di 01 nov 2005 12:55

Zeker! Dan kunnen ze zien hoe professioneel je bent :)
Nog een tip: Als je het eenmaal daar neer mag leggen, houd goed bij wat je er neer legt! Ik heb een lijst gemaakt waarvan ik steeds kan afstrepen wat verkocht wordt. Zo kan ik ook mijn site up to date houden!
Bye bye,
Roos

Nouk
Bead Designer

Bericht door Nouk » di 01 nov 2005 12:58

Dat is idd wel een goed idee ja... Ik heb nog geen site, wel een visitekaartje waar een emailadres en telefoonnr op staan... die ziet er ook professioneel uit :D (vind ik zelf dan) Als het doorgaat wil ik die er ook bij leggen :D En ik maak de laatste tijd veel dingen met een hoog bling-gehalte :D Dus dat valt dan weer mee hè?!
groetjes Anouk

Gesloten