wel of niet op markt in hilversum? (UPD)--> goedkoop is .
hoi,
ik heb even jullie advies nodig. ik heb nog nooit mijn sieraden verkocht. en nu zag ik dat er in hilversum(vlak bij mij) een soort rommelmarkt was(binnen). er staan in totaal .. kraampjes en het is volgens degene die mailde een redelijk druk bezochte markt(maarja, hoe erg kan je daar op af gaan). een tafel van 1.20 bij 80 kost 5 euro. en de markt is op zondag van 10:00 tot 13:00. (en de entree is gratis). zal ik hier gaan staan of niet? ik hoor graag wat jullie ervan denken.
xxx marith
ik heb even jullie advies nodig. ik heb nog nooit mijn sieraden verkocht. en nu zag ik dat er in hilversum(vlak bij mij) een soort rommelmarkt was(binnen). er staan in totaal .. kraampjes en het is volgens degene die mailde een redelijk druk bezochte markt(maarja, hoe erg kan je daar op af gaan). een tafel van 1.20 bij 80 kost 5 euro. en de markt is op zondag van 10:00 tot 13:00. (en de entree is gratis). zal ik hier gaan staan of niet? ik hoor graag wat jullie ervan denken.
xxx marith
Laatst gewijzigd door marith op zo 30 okt 2005 16:24, 4 keer totaal gewijzigd.
beadies, te leuk om te stoppen!! 

-
- Bead Dreamer
thnx voor de tip, zal wel even paar simpele dingen maken. maar ik maak zoiezo mijn sieraden met of glaskralen of kunststofkralen dus heel duur zijn ze niet, dus hopelijk verkoop k nog iets. maarja voor 5 euro kan k het zoiezo wel ff proberen.Tessa schreef:5 euro is nix dus zou het gewoon wagen. Je verkoopt vast wel iets. Maak dan misschien wat simpele dingen en goedkope zoals sleutelhangers en mobielhangers.

-
- Bead Starter
Altijd proberen! Ik heb voor het eerst op 15 okt. in Woerden op een rommelmarkt gestaan samen met mijn vriendin!
We vielen inderdaad wat uit de toon met onze "kraam" tussen al de zoldropruimingen maar we hebben samen toch 12 kettingen verkocht!
Inderdaad wel de goedkopere!
En tippie: Zorg ook voor wat kinderkettinkjes en armbandjes, want de kinderen willen hun verdiende eurootjes graag spenderen aan een armbandje of ketting!
We vielen inderdaad wat uit de toon met onze "kraam" tussen al de zoldropruimingen maar we hebben samen toch 12 kettingen verkocht!
Inderdaad wel de goedkopere!
En tippie: Zorg ook voor wat kinderkettinkjes en armbandjes, want de kinderen willen hun verdiende eurootjes graag spenderen aan een armbandje of ketting!
Groetjes van FreubELLENtje
20 november sta ik ook voor de allereerste keer op een markt, eentje in een buurthuis, speciaal voor zelfgemaakte spullen. Ik deel de kraam met een vriendin, want ze zijn 4 meter, is een beetje veel voor mij alleen om op te vullen. De kosten zijn daar zelfs nog lager, 2,50 per kraam, dus al zou ik helemaal niets verkopen, heb ik toch een keertje meegemaakt hoe dat is.
hoi,
ik heb denk ik niet zoveel aan visitekaartjes, heb nog niet echt een site. maarja kan altijd me e-mail adres erop zetten zodat ze kunnen mailen als ze een sierraad zouden willen en dan overleggen enzo.. is wel een goed idee! thnx! en ehm wat ik me afvroeg, veel van jullie geven de tip: neem vooral een aantal goedkope sieraden mee(omdat het een rommelmarkt is). maar wat verstaan jullie onder goedkoop? is goedkoop onder 20, of onder 10 of onder 5? en ik ben nu hard bezgi ook wat kinder sierraden te maken! ze worden best wel leuk al zeg k het zelf.
tips of ideeen zijn nog steeds welkom!
xxx marith
ik heb denk ik niet zoveel aan visitekaartjes, heb nog niet echt een site. maarja kan altijd me e-mail adres erop zetten zodat ze kunnen mailen als ze een sierraad zouden willen en dan overleggen enzo.. is wel een goed idee! thnx! en ehm wat ik me afvroeg, veel van jullie geven de tip: neem vooral een aantal goedkope sieraden mee(omdat het een rommelmarkt is). maar wat verstaan jullie onder goedkoop? is goedkoop onder 20, of onder 10 of onder 5? en ik ben nu hard bezgi ook wat kinder sierraden te maken! ze worden best wel leuk al zeg k het zelf.

tips of ideeen zijn nog steeds welkom!
xxx marith

wow een kraam van 4 meter voor 2,50 das niet veel zegKaat schreef:20 november sta ik ook voor de allereerste keer op een markt, eentje in een buurthuis, speciaal voor zelfgemaakte spullen. Ik deel de kraam met een vriendin, want ze zijn 4 meter, is een beetje veel voor mij alleen om op te vullen. De kosten zijn daar zelfs nog lager, 2,50 per kraam, dus al zou ik helemaal niets verkopen, heb ik toch een keertje meegemaakt hoe dat is.

veel succes 20 november!!
xxx

hoi,
zijn er nog mensen die een mening hierover zouden willen geven:
ehm wat ik me afvroeg, veel van jullie geven de tip: neem vooral een aantal goedkope sieraden mee(omdat het een rommelmarkt is). maar wat verstaan jullie onder goedkoop? is goedkoop onder 20, of onder 10 of onder 5?
bedankt!
xxx, marith
zijn er nog mensen die een mening hierover zouden willen geven:
ehm wat ik me afvroeg, veel van jullie geven de tip: neem vooral een aantal goedkope sieraden mee(omdat het een rommelmarkt is). maar wat verstaan jullie onder goedkoop? is goedkoop onder 20, of onder 10 of onder 5?
bedankt!
xxx, marith