Bah, veel te veel leuke kettingen

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gebruikersavatar
char
Bead Designer
Berichten:772
Lid geworden op:za 13 dec 2003 20:46
Locatie:Tilburg
Contacteer:
Bah, veel te veel leuke kettingen

Bericht door char » do 27 okt 2005 17:07

Hwt was vandaag heerlijk weer, ik had een dagje vrij en ben lekker naar het centrum van Tilburg gefietst. Dat is voor mij al een tochtje van 2 x 7 km !
Lekker de nieuwste mode bekeken en natuurlijk kon ik het niet laten ook naar de sieraden te kijken.
Bij Miss Etam heb ik zooooveel leuke kettingen gezien dat het gewoon NIET LEUK MEER IS ! :( :(
Hoe kunnen wij nou onze sieraden verkopen als er zoveel leuks in de winkel hangt en ook nog eens tegen zeer schappelijke prijzen ! (tenminste bij Miss Etam).
Wie koopt er nou nog wat via internet als je het ook om de hoek kunt kopen ?
Nou denk ik dat jullie allemaal zullen zeggen dat onze sieraden UNIEK zijn maar toch.....
En ja, ik kan ook nog op een markt gaan staan maar de kraamhuur vind ik alleen al schrikbarend duur.
Sorry, maar ik moest het even kwijt.
Groetjes,
Suzanne
Afbeelding

Gebruikersavatar
Armande
Bead Producer
Berichten:1224
Lid geworden op:wo 19 nov 2003 16:37
Locatie:Hassum
Contacteer:

Bericht door Armande » do 27 okt 2005 17:27

Nou ach, ik ben nooit van de Miss Etam sieraden geweest, ook niet toen ik zelf nog geen sieraden zelf maakte. Ik zoek altijd iets anders dan anders en daar heb ik wel wat voor over. Mensen met soortgelijke smaak waarderen mijn spul dan ook, blijkbaar.

Gebruikersavatar
Elsje
Bead Brilliant
Berichten:2822
Lid geworden op:zo 13 mar 2005 13:22
Locatie:Nieuwegein

Bericht door Elsje » do 27 okt 2005 18:13

Precies! Je moet het hebben van het feit dat je sieraden uniek zijn ...iet zoals bij miss etam dat ze per 100000 in de winkels komen en dikke kans dat je dus iemand tegenkomt met dezelfde ketting...dat is bij jouw spul dus absoluut niet het geval..
mensen die dat waarderen weten alleen nog niet dat je via internet dit soort sieraden kunt kopen(ik wist het ook nniet voordat ik zelf sieraden ging maken)..daar moeten we iets op bedenken..!
Groetjes Els,

twiveyDesigns
Bead Anonymous
Berichten:3
Lid geworden op:ma 10 okt 2005 13:13
Locatie:Lobith
Contacteer:

Bericht door twiveyDesigns » do 27 okt 2005 18:32

Misschien is het een idee om bij de plaatselijke supermarkt kaartjes neer te hangen met je website adres.
Ik denk dat ik dat zelf maar een ga proberen.

Bij school hoorde ik vanmiddag dat ze het zo leuk vonden om naar een sieraden party te gaan...is natuurlijk ook leuk om te doen maar dat gaat mij nog wat te ver misschien later !

Ik heb met wel opgegeven bij de plaatselijke bibliotheek en daar hoop ik binnenkort ook wat van te horen !

Groetjes en houd moed !!!! :oops:

Jolanda Twivey

Jewel
Bead Intelligent
Berichten:1462
Lid geworden op:zo 07 aug 2005 11:26
Contacteer:

Bericht door Jewel » do 27 okt 2005 18:42

twiveyDesigns schreef:Misschien is het een idee om bij de plaatselijke supermarkt kaartjes neer te hangen met je website adres.
Ik denk dat ik dat zelf maar een ga proberen.
dat doe ik dus.... visitekaartjes in zo'n zelfklevend visitekaartjes-hoesje wat ik op de verplicht-te-gebruiken advertentiekaartjes plak en dan op het bord zet.
Iedere keer zijn de kaartjes zo weg :wink:
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!

twiveyDesigns
Bead Anonymous
Berichten:3
Lid geworden op:ma 10 okt 2005 13:13
Locatie:Lobith
Contacteer:

Bericht door twiveyDesigns » do 27 okt 2005 18:48

goed joh blijven volhouden ik vind het ook altijd vreemd hoor som hoor je weken niets en dan reageerd er weer iemand op een oude stoffige advertentie die ik alang vergeten was.....
maar o.k ik zou ook graag wat meer verkopen hoor en vaak gaan mensen toch voor het goedkope (helaas)

Jolanda

Marsha1979
Bead Dreamer
Berichten:537
Lid geworden op:do 09 jun 2005 21:22
Locatie:Kudelstaart

Bericht door Marsha1979 » do 27 okt 2005 18:57

Jewel schreef:dat doe ik dus.... visitekaartjes in zo'n zelfklevend visitekaartjes-hoesje wat ik op de verplicht-te-gebruiken advertentiekaartjes plak en dan op het bord zet.
Iedere keer zijn de kaartjes zo weg :wink:
waar haal je die zelfklevende visitekaartjes-hoesjes ?!

Wat voor tekst heb je er dan bij staan ? Wil zelf ook wel zoiets maken maar ben nooit zo goed in pakkende teksten verzinnen :oops:
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

Gebruikersavatar
char
Bead Designer
Berichten:772
Lid geworden op:za 13 dec 2003 20:46
Locatie:Tilburg
Contacteer:

Bericht door char » do 27 okt 2005 18:59

Jewel schreef:
twiveyDesigns schreef:Misschien is het een idee om bij de plaatselijke supermarkt kaartjes neer te hangen met je website adres.
Ik denk dat ik dat zelf maar een ga proberen.
dat doe ik dus.... visitekaartjes in zo'n zelfklevend visitekaartjes-hoesje wat ik op de verplicht-te-gebruiken advertentiekaartjes plak en dan op het bord zet.
Iedere keer zijn de kaartjes zo weg :wink:
OK dat ga ik ook doen !
Zo gepiept :D
Groetjes,
Suzanne
Afbeelding

Jewel
Bead Intelligent
Berichten:1462
Lid geworden op:zo 07 aug 2005 11:26
Contacteer:

Bericht door Jewel » do 27 okt 2005 19:00

twiveyDesigns schreef: maar o.k ik zou ook graag wat meer verkopen hoor en vaak gaan mensen toch voor het goedkope (helaas)
Dat idee heb ik ook heel sterk.... liever goedkoop dan een goede kwaliteit voor iets meer.
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!

Jewel
Bead Intelligent
Berichten:1462
Lid geworden op:zo 07 aug 2005 11:26
Contacteer:

Bericht door Jewel » do 27 okt 2005 19:03

Marsha1979 schreef:
Jewel schreef:dat doe ik dus.... visitekaartjes in zo'n zelfklevend visitekaartjes-hoesje wat ik op de verplicht-te-gebruiken advertentiekaartjes plak en dan op het bord zet.
Iedere keer zijn de kaartjes zo weg :wink:
waar haal je die zelfklevende visitekaartjes-hoesjes ?!

Wat voor tekst heb je er dan bij staan ? Wil zelf ook wel zoiets maken maar ben nooit zo goed in pakkende teksten verzinnen :oops:
Geen tekst.... kaartje spreekt voor zich. Vul alleen de verplichte velden in :lol: Zoals 'aangeboden' en de datum :wink:

Die hoesjes koop ik bij de internetkantoorwinkel. Uit mijn hoofd http://www.viking-direct.nl" onclick="window.open(this.href);return false; Kijk het zo nog wel even na voor de zekerheid.
Maar je zal ze ook wel bij de kantoor/boekhandel om de hoek hebben.
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!

Jewel
Bead Intelligent
Berichten:1462
Lid geworden op:zo 07 aug 2005 11:26
Contacteer:

Bericht door Jewel » do 27 okt 2005 19:23

Hier een fotootje: Afbeelding

Zoek op business pockets
Moest zelf ook zoeken en kon het bijna niet vinden :?
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!

Gebruikersavatar
Emilie
Bead Believer
Berichten:248
Lid geworden op:vr 15 jul 2005 11:23
Locatie:Turnhout, Antwerpen kempen, belgie
Contacteer:

Bericht door Emilie » do 03 nov 2005 15:16

Ik zeg ook meestal, de materialen dat wij gebruiken zijn meestal veel kostbaarder en schoonder, zoals in al die hypermarkten, en H&M enzo, das allemaal plastiek bijna!
Terwijl ik met zilver; glas; swarovski; edelstenen, zoetwaterparels etc werk...dat moet je zeker zeggen tegen de mensen...als ze er iets van kennen dan appricieren ze dat wel hoor.

Gebruikersavatar
Sieraden 4 You!
Bead Believer
Berichten:299
Lid geworden op:ma 08 aug 2005 21:28
Locatie:Oosterhout (NB)
Contacteer:

Bericht door Sieraden 4 You! » do 03 nov 2005 17:57

Nou ik kan me wel een beetje vinden in jou verdriet hoor :lol:
Bij ons in Oosterhout hebben ze sinds kort een sieradenwinkel (want hij is best wel groot) met echt heel erg leuke dingen en ook helemaal niet duur!
Het heet Claire's geloof ik en het schijnt een Amerikaanse of Engelse winkelketen te zijn.
Het is dat ik uit principe geen sieraden meer koop sinds ik ze zelf maak want anders had ik vast een paar dingen meegenomen!

Gebruikersavatar
pluisje
Bead Professional
Berichten:1527
Lid geworden op:za 08 mar 2003 18:41
Locatie:Zaandam en soms Brabant
Contacteer:

Bericht door pluisje » do 03 nov 2005 18:07

Ik vind ook wel dat er tegenwoordig veel leuke betaalbare kettingen zijn. Vooral van die lange. Sieraden worden steeds belangrijker en populairder.
Er komen ook steeds meer van die leuke boetiekjes waar je voor minder dan 10 euro iets moois kan kopen.

Ik heb dan wel de neiging om wat te kopen maar ik vind 't dan tóch niet leuk om te dragen omdat ik 't niet zelf heb gemaakt. En als mensen dan vragen of ik 't zelf heb gemaakt en dat ze 't mooi vinden vind ik 't niet leuk om dan nee te zeggen :wink:

Maar er zijn nog genoeg mensen die niet kunnen vinden wat ze zoeken en die dan toch bij ons willen bestellen :D
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Fairy
Bead Designer
Berichten:954
Lid geworden op:za 03 jul 2004 11:54
Locatie:vlak bij Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Fairy » do 03 nov 2005 22:09

Toch deel ik Char haar frustratie volkomen!
Ik stond ook eens op een markt met een dame naast me met 1000-in-een-dozijn fabriekssieraden. Veel schetterend geschitter. Het liep bij haar als een trein(tje). Ik had veel kijkers en bewonderaars maar niet zo veel kopers. En ik ben echt niet duur! Maar zo'n hele tafel of rek vol met allerlei geschitter, tja, da's zo gekocht.
Die dingen van de grote keten winkels vind ik persoonlijk 4 x nix! Veel chroom (is er zo af), plastic strass en facetten (in no-time dof) en rafelige tussenzetsels. Het is makkelijk kopen he, als je toch al in de betreffende winkel bent voor je nieuwe blouse of je tandpasta.

Lieve groet van Fairy

Gesloten