graag jullie tips
- shadow
- Bead Designer
- Contacteer:
Vriendin heeft gevraagt of ik een brede halsring met armband en oorbellen wil maken.
Wat zouden jullie hiervoor vragen?heb geen idee,weet wel dat het een tijdrovend klusje is
groeten shadow
Wat zouden jullie hiervoor vragen?heb geen idee,weet wel dat het een tijdrovend klusje is
groeten shadow
Blijf jezelf, en niet zoals anderen je willen zien!
- shadow
- Bead Designer
- Contacteer:
Foto plaatsen lukt moment niet bij picsplace ed., het is blijkbaar erg druk.het voorbeeld komt uit een boekje van Diny van de Lustgraaf.Gemaakt met rocailles,en dun ijzerdraad.Lijkt op weven,maar dan met 1 draad.gebruikt kalotje,zet draad in het midden vast,met kraaltje.Daarna ga je 'rijgen'met de met de 2 draden die dan ontstaan.Heb wel ergens voorbeeld gezien,maar kan het niet meer vinden.
groeten shadow
groeten shadow
- shadow
- Bead Designer
- Contacteer:
Afbeelding:
http://img7.picsplace.to/img7/1/HPIM0008.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
shadow
http://img7.picsplace.to/img7/1/HPIM0008.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
shadow
- dutch_dayz
- Bead Producer
Ik sluit me aan bij Armande, het zal qua materiaalkosten niet zo duur zijn, maar er gaat vast uren werk in zitten.
Je moet hem zeker niet te goedkoop wegdoen! Hou er ook rekening mee dat iemand hem misschien ziet bij je vriendin, en dat je vriendin zegt "mooi he, kostte maar 10 euro". Het zou kunnen dat je dan vaker gevraagd wordt voor zo'n groot rijpatroon en dan wordt er verwacht dat je dat ook voor een prikkie doet. Jouw tijd is ook geld waard!
Je moet hem zeker niet te goedkoop wegdoen! Hou er ook rekening mee dat iemand hem misschien ziet bij je vriendin, en dat je vriendin zegt "mooi he, kostte maar 10 euro". Het zou kunnen dat je dan vaker gevraagd wordt voor zo'n groot rijpatroon en dan wordt er verwacht dat je dat ook voor een prikkie doet. Jouw tijd is ook geld waard!
- shadow
- Bead Designer
- Contacteer:
Dank jullie wel!
Qua materiaal zijn de kosten niet hoog.De armband is bijna af,en zit al 1,5 uur tijd in.De oorbellen vallen wel mee,maar de halsring zit denk ik zo'n 3 à 4 uur werk in.
Als ik aan mijn vriendin 10 euro vraag is dat een vriendenprijsje,maar voor vreemden vind ik dat te weinig om eerlijk te zijn.
maak er denk ik maar 15 euro van voor vreemdenDenk niet dat ik zo'n zelfde set verkoop voor 30 euro,dus 15 euro lijkt me schappelijk toch??
De kleuren zijn niet helemaal hetzelfde,dus als jullie benieuwd zijn naar het resultaat,zal ik foto tonen bij nieuwe creaties!?
Nogmaals bedankt,zonder jullie tips had ik er niet uit gekomen!!
hartelijke groeten,shadow
Qua materiaal zijn de kosten niet hoog.De armband is bijna af,en zit al 1,5 uur tijd in.De oorbellen vallen wel mee,maar de halsring zit denk ik zo'n 3 à 4 uur werk in.
Als ik aan mijn vriendin 10 euro vraag is dat een vriendenprijsje,maar voor vreemden vind ik dat te weinig om eerlijk te zijn.
maak er denk ik maar 15 euro van voor vreemdenDenk niet dat ik zo'n zelfde set verkoop voor 30 euro,dus 15 euro lijkt me schappelijk toch??
De kleuren zijn niet helemaal hetzelfde,dus als jullie benieuwd zijn naar het resultaat,zal ik foto tonen bij nieuwe creaties!?
Nogmaals bedankt,zonder jullie tips had ik er niet uit gekomen!!
hartelijke groeten,shadow
-
eelkehas
- Bead Addict
- Contacteer:
Hoihoi,
Idd., mag best wat kosten hoor als je er lang mee bezig bent!!
Ik heb bv. van de week een ketting gehaakt met C-lon heel fijntjes met alleen creme kleurige rocailles.. totaal 8 lagen geworden.. ben er 4 dagen een paar uur mee bezig geweest.. maar materiaal is misschien 1 euro.. maar ik toch nog eens even hard nadenken voor een prijs. normaal doe ik ong materiaal x 3.. maar hij's echt mooi geworden vind ik en gewoon zon 8 uur werk ofzo..
En dat mag ook beloont
Groetjes!!
Idd., mag best wat kosten hoor als je er lang mee bezig bent!!
Ik heb bv. van de week een ketting gehaakt met C-lon heel fijntjes met alleen creme kleurige rocailles.. totaal 8 lagen geworden.. ben er 4 dagen een paar uur mee bezig geweest.. maar materiaal is misschien 1 euro.. maar ik toch nog eens even hard nadenken voor een prijs. normaal doe ik ong materiaal x 3.. maar hij's echt mooi geworden vind ik en gewoon zon 8 uur werk ofzo..
En dat mag ook beloont
Groetjes!!
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
Ik heb laats een armband gemaakt van een rijgpatroon dat duurde
zo'n kleine 7 tot 8 uur.
Materiaal kosten waren ongeveer 12 euro, ik vroeg 45 euro ervoor
en ik kreeg 50 euro.
Maar ik weet zeker dat ik hem te goedkoop heb weggedaan.
Volgende keer vraag ik meer.
Dus denk er even goed over welke prijs je vraagt.
"Don't sell yourself short"
zo'n kleine 7 tot 8 uur.
Materiaal kosten waren ongeveer 12 euro, ik vroeg 45 euro ervoor
en ik kreeg 50 euro.
Maar ik weet zeker dat ik hem te goedkoop heb weggedaan.
Volgende keer vraag ik meer.
Dus denk er even goed over welke prijs je vraagt.
"Don't sell yourself short"
Carina
Copyright © 2004–2015 All rights reserved.