fimo hanger

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:
fimo hanger

Bericht door frieda van dam » za 08 okt 2005 15:21

ik heb een klant die de fimohanger die gedrapeerd is( zie foto eigen creaties van frieda op het forum)erg mooi vond en ik vroeg er 12,50 voor
maar dat vind ze te duur .
wat moet ik er dan voor vragen . ik heb zo iets nog nooit verkocht .
wat zouden jullie er voor vragen :?:
liefs frietje
kralengek

m@rlies

Bericht door m@rlies » za 08 okt 2005 15:30

Je bedoeld die hanger met een knikker erin?
En de veter zit eraan, zodat het dus al een ketting is?
Als dat zo is vind ik dat je er best 12,50 euro voor kunt vragen, wil je hem graag verkopen aan mevrouw kun je er 2 euro afhalen ofzo, maar niet te veel hoor je hebt er vast veel tijd inzitten en als ze dat nog te duur verkoop je hem wel aan iemand anders :wink:
Zo'n kunstwerkje is nergens anders te koop.

Dorith
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Dorith » za 08 okt 2005 15:34

Als het al met veter en al, dus een ketting is is 12,50 niet duur idd. Misschien dat ze de hanger los wilde hebben?
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet :)

Frambiej
Bead Dreamer

Bericht door Frambiej » za 08 okt 2005 15:37

Nou.. hoeveel fimo zit er in..? niet meer als 1 pakje bij elkaar toch? dan is 12,50 wel erg duur..

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » za 08 okt 2005 15:44

Nou ja, de hanger is meer waard dan het pakje klei hoor. Een huis is toch ook meer waard dan de prijs van de bakstenen?
Ik vond het een erg aparte hanger en zou er zeker zoiets voor vragen. Als je hem graag wilt verkopen zou ik tot maximaal 10 euro zakken, of anders wacht je gewoon. Er komt vast wel iemand die het er wel voor over heeft.
Kralen make the world go round!

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » za 08 okt 2005 15:53

er zit mischien niet veel klei in maar er zitten toch 5 kleuren in die je moet kopen en ik heb er toch veel tijd aan besteed en het is met de veter
dus ik dacht dat het niet te duur was.
liefs frietje :wink:

ps. het was inderdaad de hanger met knikker.
kralengek

Jewel
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Jewel » za 08 okt 2005 16:08

Ik ben het met Armande eens hoor. Ik zou ook niet verder zakken dan 10 euro, maar het liefst zou ik nog mijn poot stijf houden en gewoon lekker 12,50 aanhouden.
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!

violetmoon_17
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door violetmoon_17 » za 08 okt 2005 16:15

Ik zou ook gewoon mijn poot stijf houden, 12,50 en anders maakt ze hem toch lekker zelf.

Als ze hem echt wil hebben geeft ze de 12,50 ook, maar als je omlaag gaat zou ik langzaam afpingelen met 0.25 cent per keer of zo,

Ik heb het een keer klaar gekregen om iedere keer als de tegenpartij een lager bod deed, een hogere prijs te vragen. Toen ze daar achter kwam wou ze hem toch voor de vraagprijs hebben, ik had echt de neiging om te zeggen "te laat, de nieuwe prijs geld" Heb hem toch maar voor de eerste vraagprijs verkocht.
Afbeelding Carina

Afbeelding

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.

Madelief
Bead Chatter

Bericht door Madelief » za 08 okt 2005 16:24

Ik zou ook proberen vol te houden Frieda! Het is niet alleen de prijs van de klei die betaald wordt, ook de moeite (het kneden, mengen, ...) én het bedenken van het ontwerp. 't Is niet dat je een pakje klei hebt genomen en er een vormpje uit steekt ofzo... En het is echt een uniek stuk!!

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » za 08 okt 2005 16:30

Frieda blijkbaar vindt je de hanger 12,50 waard anders had je dat niet gezegd, En als zij het te duur vindt laat ze het toch lekker liggen!
denk aan de tijd die het je gekost heeft de hanger te maken, het geld van de klei en andere kosten. Anders koopt madame zelf maar een pakje klei toch?
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Dootje
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Dootje » za 08 okt 2005 17:04

Nou ja, ik zou het niet veel lager maken, je hebt er veel werk aan gehad! Als ze hem wil hebben.. Tsja.. :!:
~*~ Don't dream your life away, live your dream! ~*~

Britt
Bead Lover

Bericht door Britt » za 08 okt 2005 17:05

inderdaad,wil je hem zoooo graag verkopen dan dat je met de prijs wilt zakken? niet doen dus hoor. als ze hem zo graag wilt hebben dan maakt ze hem maar zelf ,puh!!
Hou de eer aan jezelf. :D

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » za 08 okt 2005 17:29

jullie hebben gelijk als ze er geen 12,50 voor wil geven laat ze het maar liggen per slot van rekening sta ik niet op de rommelmarkt.
ik verkoop hem toch wel
bedankt voor jullie reacties dat heeft me flink geholpen.
kralengek

isa
Bead Interested

Bericht door isa » za 08 okt 2005 17:50

Frieda,
Het komt een beetje als mosterd na de maaltijd, want de anderen hebben je al overtuigd maarre: waag het niet om hem goedkoper weg te doen :wink: , het is een prachtige hanger, met liefde gemaakt en een uniek exemplaar!!!
Ik weet helemaal niet wat een pakje klei kost, dat doet er ook niet toe, ik zou €15,00 ook nog een heel redelijk bedrag vinden hoor.
Sommige mensen willen echt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, nou daar wordt ik soms echt :misselijk: van.

Dusse €12,50 en geen cent minder wat mij betreft 8)
Groetjes van Isa

m@rlies

Bericht door m@rlies » za 08 okt 2005 17:53

frieda van dam schreef:jullie hebben gelijk als ze er geen 12,50 voor wil geven laat ze het maar liggen per slot van rekening sta ik niet op de rommelmarkt.
ik verkoop hem toch wel
bedankt voor jullie reacties dat heeft me flink geholpen.
:applaus2:

Gesloten