iets extra's?
Als jullie sieraden hebben verkocht, doen jullie het dan in een zakje, een bewertk spaandoosje, luxe zakje met een sleutelhanger eraan..............
ik noem maar wat, doen jullie er iets speciaals bij of gewoon simpel in een zakje...........
ik zit namelijk te denken om er iets leuks bij te doen, een aantal keer heb ik bij een goeie bekende er wel is een simpele sleutelhanger bij gedaan met kralen die ik niet meer gebruik, maar om nou elke keer een sleutelhanger te maken..........
hebben jullie misschien leuke ideen?? of sites waar je leuke giftjes kan kopen?
ik noem maar wat, doen jullie er iets speciaals bij of gewoon simpel in een zakje...........
ik zit namelijk te denken om er iets leuks bij te doen, een aantal keer heb ik bij een goeie bekende er wel is een simpele sleutelhanger bij gedaan met kralen die ik niet meer gebruik, maar om nou elke keer een sleutelhanger te maken..........
hebben jullie misschien leuke ideen?? of sites waar je leuke giftjes kan kopen?
Groetjes Bengel aka Brenda
- Dorith
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Ik heb de laatste keer een gaatje gemaakt in mijn visitekaartje en daar met een gekleurd waxkoordje een fimokraal aan gemaakt.
Met een kaartje erbij van bedankt voor je bestelling etc.
Ik vind het zelf altijd helemaal geweldig als ik iets extra ergens bij krijg, ook al stelt het 'niks'voor.
Ben ook erg benieuwd hoe anderen dat doen
Met een kaartje erbij van bedankt voor je bestelling etc.
Ik vind het zelf altijd helemaal geweldig als ik iets extra ergens bij krijg, ook al stelt het 'niks'voor.

Ben ook erg benieuwd hoe anderen dat doen

Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet
dorith spreek je uit als doriet

- Sieraden 4 You!
- Bead Believer
- Contacteer:
- Fairy
- Bead Designer
- Contacteer:
Het is leuk ja. Ik maakte er een kadootje van, qua verpakking. Nu heb ik het over de verkoop op de braderie hoor.
Maar sleutelhangers maken en beadies is toch juist een lekker prutswerkje om zo af en toe eens tussendoor te doen. Soms maak ik er 5 op een middagje en ben ik een hoop losse kralen lekker kwijt. Heb je altijd een "extraatje" voor bij je verkochte ketting of gewoon op een verjaardagskadootje
Maar sleutelhangers maken en beadies is toch juist een lekker prutswerkje om zo af en toe eens tussendoor te doen. Soms maak ik er 5 op een middagje en ben ik een hoop losse kralen lekker kwijt. Heb je altijd een "extraatje" voor bij je verkochte ketting of gewoon op een verjaardagskadootje
Lieve groet van Fairy
- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer:
Ik kreeg vandaag mijn bestelling binnen via een internetshop. Ik had kralen besteld voor twee kettingen die ik na wil gaan maken en drie kettingen. Ik heb drie dezelfde kettingen besteld voor een collega, oud-collega en mijzelf (wij zijn namelijk met zijn drieën een workshop sieraden maken wezen volgen) en kunnen goed opschieten. Dus ik ga deze kettingen cadeau doen. Maar goed ik kreeg dus een cadeaubon met 5% korting op mijn volgende bestelling. Vond ik erg attent.
Maar jullie ideetjes klinken erg leuk dames.
Maar jullie ideetjes klinken erg leuk dames.
-
- Bead Interested
- Contacteer:
Ik ben al helemaal blij als een product wat ik besteld heb in een leuk zakje of cadeaupapiertje zit. Ik heb laatst zelf allemaal cadeauzakjes gemaakt van fleurig cadeaupapier met daarop lintjes, plakbloemetjes etc. Als ik goedkope materialen gebruikt heb geef ik iemand bijvoorbeeld een gratis armband erbij (meestal maak ik die toch al), maar dat komt niet echt vaak voor. Het idee van Serena vindt ik ook heel leuk, bijpassende oorbellen, niet duur en toch een leuk extra'tje.
Groetjes,
Ilona
Groetjes,
Ilona
bedankt voor jullie reacties, erg leuk om te lezen wat iedereen doet.
Ik heb ook is bij iemand kralen besteld en die deed aan haar visitekaartje zo'n lekker snoepje uhm..........HOPJE, supersimpel maar zo leuk dat er iets aanzit, maakt het direct een stuk leuker. dus vandaar dak een beetje op zoek ben naar leuke ideetjes wat natuurlijk weinig tot niks kost.............
ik ben benieuwd naar de reacties van de rest want neem aan dat er vast meer zijn met leuke ideetjes.
Ik heb ook is bij iemand kralen besteld en die deed aan haar visitekaartje zo'n lekker snoepje uhm..........HOPJE, supersimpel maar zo leuk dat er iets aanzit, maakt het direct een stuk leuker. dus vandaar dak een beetje op zoek ben naar leuke ideetjes wat natuurlijk weinig tot niks kost.............
ik ben benieuwd naar de reacties van de rest want neem aan dat er vast meer zijn met leuke ideetjes.
Groetjes Bengel aka Brenda