Hoi allemaal!
A.s. zondag ga ik voor het eerst mijn sieraden op 'n markt verkopen. Ik heb er heel veel zin in, maar ik vroeg me het volgende af...verkopen jullie in het openbaar zeg maar, ook Diddle kettingen? Volgens mij mag dat eigenlijk niet als je daar geen rechten op hebt. Normaal verkoop ik gewoon diddle kettingen, maar dat is binnen mijn kenniskring. Nu krijg ik dus wel een groter publiek en ik weet niet of daar mensen rondlopen die daar moeilijk over zouden kunnen doen (winkeliers misschien)..lijkt me niet, maar ik vroeg me af of jullie daar ervaring mee hebben...
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Groetjes,
Diddle kettingen verkopen?
- Inge-kraal
- Bead Reader
maak er foto's van en leg die erbij ( mochten ze interesse hebben dan haal je er 1 naar voren)
want er zit idd een kopyright op
das hetzelfde met 3D kaarten ook die mogen niet open en bloot liggen met diddle en disney figuren
heb van mensen gehoort ( die kaarten maakte dan hé) dat hun kraampje gewoon leeg is gehaald door dat gedoe
want er zit idd een kopyright op
das hetzelfde met 3D kaarten ook die mogen niet open en bloot liggen met diddle en disney figuren
heb van mensen gehoort ( die kaarten maakte dan hé) dat hun kraampje gewoon leeg is gehaald door dat gedoe
'Mijn verhalen zijn niet bizar, de werkelijkheid is bizar!' "Virginia Andrews"
groetjes coby
groetjes coby