speciale verpakkingen voor verkopen van sieraden?
hoe doen jullie dat? als iemand een sieraad heeft gekocht, doen jullie hem dan in een cadeauverpakking en dan op de post of gewoon in een plastic zakje?
en hoe duur zijn die cadeauzakjes dan ongeveer bij jullie?

Groetjes Marit
ik verpak mijn sieraden altijd erg goed als ze met de post meegaan. Dat wil zeggen in een gripzakje, daaromheen bubbeltjes spul en dan in een bubbeltjes enveloppe.
Kopen mensen 'live' iets bij mij dan doe ik het idd in een cadeauzakje. Die heb ik gekocht bij de plaatselijke boekhandel voor 3 cent per stuk ofzoiets. ( heb er toen meteen erg veel ingeslagen vandaar dat ik niet meer precies weet hoeveel.) Daar doe ik een vitietekaartje in en dat gata dan nog eens in een klein cadeautasje die ik bij de Action haal. Die zijn iets van 0,19 meen ik.
Ik hoop dat je hiet wat aan hebt!
Groetjes Lisa
Kopen mensen 'live' iets bij mij dan doe ik het idd in een cadeauzakje. Die heb ik gekocht bij de plaatselijke boekhandel voor 3 cent per stuk ofzoiets. ( heb er toen meteen erg veel ingeslagen vandaar dat ik niet meer precies weet hoeveel.) Daar doe ik een vitietekaartje in en dat gata dan nog eens in een klein cadeautasje die ik bij de Action haal. Die zijn iets van 0,19 meen ik.
Ik hoop dat je hiet wat aan hebt!
Groetjes Lisa
'Het zijn de kleine dingen die het doen in het leven'!
-
- Bead Professional
- Contacteer:
Ik denk een leuke tip te hebben; ik had gisteren een bruiloft en had voor de bruid een mooi halssnoer gemaakt.
Ik verkoop echter nooit iets dus heb ik ook die zakjes niet. Maar...ik had nog wel een stuk goudkleurig organza(3 euro per meter) en een hele mooie rol cadeaupapier.
Dus heb ik de ketting in een stukje organza gewikkeld en van het hele mooie cadeaupapier een zakje geplakt. Ketting erin, dichtgeplakt,strik erom en het zag er prachtig uit!
Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Ik verkoop echter nooit iets dus heb ik ook die zakjes niet. Maar...ik had nog wel een stuk goudkleurig organza(3 euro per meter) en een hele mooie rol cadeaupapier.
Dus heb ik de ketting in een stukje organza gewikkeld en van het hele mooie cadeaupapier een zakje geplakt. Ketting erin, dichtgeplakt,strik erom en het zag er prachtig uit!
Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Groetjes Els,
Ik heb echte sieradenboxen van 20 x 20 cm ( en ook nog kleinere van 10 x 10 cm) met mijn eigen naam erin bedrukt. Van kunstleder en ze zijn echt stevig.
Als ik dit opstuur, doe ik nog extra peipschuim sneeuw in de box, dan nog een kartonnen sleeve erover en dat gaat in een grote bubbelenvelop.
Maar ik doe dit omdat ik bang ben dat mijn sieraden anders niet goed aankomen en daar heb ik echt geen zin in. Maar da is natuurlijk wel een behoorlijke investering die je dan moet doen.
Als ik dit opstuur, doe ik nog extra peipschuim sneeuw in de box, dan nog een kartonnen sleeve erover en dat gaat in een grote bubbelenvelop.
Maar ik doe dit omdat ik bang ben dat mijn sieraden anders niet goed aankomen en daar heb ik echt geen zin in. Maar da is natuurlijk wel een behoorlijke investering die je dan moet doen.
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!
- blijebeadies
- Bead Starter
- Contacteer:
speciale verpakkingen voor verkopen van sieraden?
Ik koop ronde doosjes in diverse maten en felle kleurtjes - omgerekend 1,00 p/s - en daar doe ik de sieraden in. (er zijn mensen die mijn sieraden alleen maar voor de doosjes kopen, zeggen ze)
Doosjes vul ik op zodat de armbanden/ketting er mooi in liggen. In de deksel wordt een beschrijving "how to handle" geplakt
Doosjes vul ik op zodat de armbanden/ketting er mooi in liggen. In de deksel wordt een beschrijving "how to handle" geplakt
Speciale verpakkingen voor het verkopen van sieraden?
Als je hier naartoe linktFieke schreef:Heb je een foto kiki?
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/s ... 0109*10251" onclick="window.open(this.href);return false;
zie je ze
http://www.smitsjuweel.nl/juweelpak/juweelframe.html" onclick="window.open(this.href);return false;