10 september verkoop van mijn sieraden bij wedstrijd
-
- Bead Dreamer
Hallo allemaal,
10 september zijn er in Harmelen bij stal fra Gaedingi wedstrijden (speciaal voor IJslanders). Ik had een link naar Mijn Album naar hun doorgestuurd en nu hebben ze aangeboden dat ik daar met mijn sieraden mag komen staan om ze te proberen te verkopen ! Echt superspannend maar ook wel weer heel erg leuk.
Zijn er hier mensen die nuttige tips voor mij hebben, ik heb nog nooit eerder met mijn sieraden ergens gestaan. Heb alleen via familie en vrienden dmv foto's wat reclame proberen te maken maar helaas nog niets verkocht. Denk wel dat mensen sneller kopen als ze de spullen in het echt zien maar een paardenwedstrijd is ook niet echt een plek waar je verwacht dat ze sieraden verkopen. Weet ook niet of ik wel iets ga verkopen maar het zou wel erg leuk zijn natuurlijk.
10 september zijn er in Harmelen bij stal fra Gaedingi wedstrijden (speciaal voor IJslanders). Ik had een link naar Mijn Album naar hun doorgestuurd en nu hebben ze aangeboden dat ik daar met mijn sieraden mag komen staan om ze te proberen te verkopen ! Echt superspannend maar ook wel weer heel erg leuk.
Zijn er hier mensen die nuttige tips voor mij hebben, ik heb nog nooit eerder met mijn sieraden ergens gestaan. Heb alleen via familie en vrienden dmv foto's wat reclame proberen te maken maar helaas nog niets verkocht. Denk wel dat mensen sneller kopen als ze de spullen in het echt zien maar een paardenwedstrijd is ook niet echt een plek waar je verwacht dat ze sieraden verkopen. Weet ook niet of ik wel iets ga verkopen maar het zou wel erg leuk zijn natuurlijk.
Groetjes Marsha
Don't worry bead happy !
Don't worry bead happy !
Er is al eens iets over geweest, wat je allemaal mee moet nemen als je op een markt of beurs staat. Even de zoekfunctie gebruiken? Ik zal even voor je kijken of ik het kan vinden. 
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=5066" onclick="window.open(this.href);return false;
gevonden.
Veel succes.

http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=5066" onclick="window.open(this.href);return false;
gevonden.
Veel succes.
groetjes Sannie.
Re: 10 september verkoop van mijn sieraden bij wedstrijd
Marsha1979 schreef:Hallo allemaal,
Waarom heb ik nou nooit zoveel mazzel!?

-
- Bead Dreamer
Gewoon veel reclame maken bij vrienden en familie en kijken of er iemand is die je kent met een bedrijf. Waarschijnlijk komt er voor jou ook nog wel eens mooie kans voorbij, ik zal voor je duimenMar-JoYa schreef:Wat ik wel handig vond is een extra paar handenals het wel ineens storm loopt, weet je denk ik even niet waar je het zoeken moet
![]()
/quote]
waarschijnlijk gaat mijn vriend ook mee (omdat ik zelf een tafel mee moet nemen daarheen) dus die extra paar handen heb ik al. Ben alleen (nu al) best zenuwachtig omdat ik best verlegen benmaar goed mijn moeder heeft al gezegd dat het vast allemaal goed gaat komen en dat ik deze kans zeker moet pakken.
Heb ook al een andere opdracht binnen vanaf Curacaoeen ex-collega van mij is daar naartoe geemigreerd en die mailt mij volgende week voor een bestelling van de sieraden
Ben echt benieuwd, zou wel leuk zijn om eens wat dingetjes te verkopen, dan kan ik tenminste weer wat nieuwe spulletjes kopen en maken
![]()
MariekeV schreef:Waarom heb ik nou nooit zoveel mazzel ?!

Groetjes Marsha
Don't worry bead happy !
Don't worry bead happy !
-
- Bead Dreamer
Vandaag was dus de grote dag ! Was heel erg leuk en gezellig maar ik heb "maar" 4 dingetjes verkocht. Denk ook niet dat het de juiste plek was, hoorde wel veel leuke reacties van mensen maar uiteindelijk voor 30 euro aan spulletjes verkocht.
Wel een ervaring rijker, misschien ga ik het nog eens proberen maar dan op een braderie ofzo.
Wel een ervaring rijker, misschien ga ik het nog eens proberen maar dan op een braderie ofzo.
Groetjes Marsha
Don't worry bead happy !
Don't worry bead happy !
-
- Bead Discoverer
-
- Bead Dreamer
Ik ben ook wel blij hoor dat ik iets heb verkocht en ik kan daar inderdaad weer wat nieuwe dingetjes voor kopen
Ben nu in ieder geval weer een ervaring rijker, had alleen misschien wat dingetjes erbij moeten hangen met tekst erop.
Hoe doen jullie dat leggen jullie je sieraden neer zonder informatie erbij, ik bedoel dus met een tekst dat de sieraden zelfgemaakt zijn en dat je bv. swarovski stenen hebt gebruikt ....

Ben nu in ieder geval weer een ervaring rijker, had alleen misschien wat dingetjes erbij moeten hangen met tekst erop.
Hoe doen jullie dat leggen jullie je sieraden neer zonder informatie erbij, ik bedoel dus met een tekst dat de sieraden zelfgemaakt zijn en dat je bv. swarovski stenen hebt gebruikt ....
Groetjes Marsha
Don't worry bead happy !
Don't worry bead happy !
Ik heb nog nooit ergens in een standje of kraampje mjn sieraden verkocht, maar ik zou zelf iets van een papier/standaard neerzetten met groot daarop geschreven/geprint dat de sieraden handgemaakt zijn en Swarovski componten bevatten.
En ook dat Swarovski zwaantje erbij gebruiken
Dat logootje zegt meestal al genoeg.
En ook dat Swarovski zwaantje erbij gebruiken

Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!