Korting?
- Sieraden 4 You!
- Bead Believer
- Contacteer:
Hallo allemaal!
Ik heb vandaag aan een vriendin van me twee(!!!) kettingen verkocht.
Een tijdje terug had ze mijn fotoboek gezien en daarna heeft ze mijn website bekeken en toen had ze nog 4 kettingen over waar ze niet goed uit kon kiezen.
Toen heb ik haar uitgenodigd om eens te komen passen want dan zie je pas echt hoe een ketting eruit ziet en in elkaar zit en natuurlijk hoe de ketting jou staat!
Nou vandaag kwam ze dus langs en ze heeft ze allevier omgehad en in plaats van een, twee kettingen uitgezocht!!!
Ik helemaal blij natuurlijk want ik had verwacht dat ze er eentje wilde.
Maar nu ben ik dan weer zo dat ik dan, omdat het een goede vriendin van me is "vriendenkorting" geef.
Dat doe ik alleen bij directe vrienden hoor. Een vriendin van me zus heeft ook eens een armband bij me gekocht en die geef ik dus geen korting.
Maar hoe doen jullie dat?
En wat vinden jullie ervan?
Is het slim omdat ik zo goede reclame maak en meer kans loop dat zij (of kennissen van haar) nog eens iets koopt of snij ik mezelf in de vingers en moet ik dat gewoon niet doen?
Ik heb vandaag aan een vriendin van me twee(!!!) kettingen verkocht.
Een tijdje terug had ze mijn fotoboek gezien en daarna heeft ze mijn website bekeken en toen had ze nog 4 kettingen over waar ze niet goed uit kon kiezen.
Toen heb ik haar uitgenodigd om eens te komen passen want dan zie je pas echt hoe een ketting eruit ziet en in elkaar zit en natuurlijk hoe de ketting jou staat!
Nou vandaag kwam ze dus langs en ze heeft ze allevier omgehad en in plaats van een, twee kettingen uitgezocht!!!
Ik helemaal blij natuurlijk want ik had verwacht dat ze er eentje wilde.
Maar nu ben ik dan weer zo dat ik dan, omdat het een goede vriendin van me is "vriendenkorting" geef.
Dat doe ik alleen bij directe vrienden hoor. Een vriendin van me zus heeft ook eens een armband bij me gekocht en die geef ik dus geen korting.
Maar hoe doen jullie dat?
En wat vinden jullie ervan?
Is het slim omdat ik zo goede reclame maak en meer kans loop dat zij (of kennissen van haar) nog eens iets koopt of snij ik mezelf in de vingers en moet ik dat gewoon niet doen?
Ik geef zelf korting aan directe familieleden (moeder en schoonmoeder enzo) en vandaag toevallig moest ik even een prijs doormailen van een ketting waar ik van de week mee bezig was, maar nog niet af had.
Degene die er in was geintresseerd, heeft al 1 ketting en een hele set bij mij gekocht en heb ook telkens een fooi van gehad, dus heb ik haar deze ketting ook aangeboden voor een speciale prijs
Als zij het collier draagt, maakt ze automatisch ook weer reclame voor mij
Degene die er in was geintresseerd, heeft al 1 ketting en een hele set bij mij gekocht en heb ook telkens een fooi van gehad, dus heb ik haar deze ketting ook aangeboden voor een speciale prijs

- Sieraden 4 You!
- Bead Believer
- Contacteer:
Ja dat vind ik dus ook. En ik heb nog niet zo veel verkocht, vooral niet aan vreemden dus ik ben nog bezig met het opbouwen van een klantenkring en door mond-op-mond reclame moet het toch een beetje gaan lopen. Dus ik vind het zelf wel kunnen eigenlijk.
IK heb ook wel mijn materialen eruit en zelfs nog een beetje winst gemaakt

Doe ik wel hoor. Mijn schoonmoeder heeft bijvoorbeeld behoorlijk veel kettingen van me, maar die maakt inderdaad ook altijd en overal reclame. Die vraag ik altijd een zacht prijsje, wat ze soms niet eens wil accepteren omdat ze denkt dat ze me dan het brood uit de mond stoot! haha
Kralen make the world go round!
-
- Bead Addict
- Contacteer:
Hohioi,
Oww dat doe ik ook bij familie en goede vrienden.. altijd wat eraf.. omdat ik weet dat ze dan ook even erbij vertellen wie het maakt
als iemand erom vraagt.. dus dat is altijd leuk toch..
En ik heb ook zoiets van aan goede vrienden en familie hoef ik geen grote winst te behalen.. andersom doen ze ook vaak genoeg wat voor mij.
Groetjes!
Oww dat doe ik ook bij familie en goede vrienden.. altijd wat eraf.. omdat ik weet dat ze dan ook even erbij vertellen wie het maakt

En ik heb ook zoiets van aan goede vrienden en familie hoef ik geen grote winst te behalen.. andersom doen ze ook vaak genoeg wat voor mij.
Groetjes!
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
eigenlijk niets aan voorgaande berichten toe te voegen
heb mijn oma laatst nog 1 kado gedaan (zonder bij bedoelingen) later nog even met haar op boodschap heeft ze dat aan de eigenaresse verteld...ik had toevallig van alles om en aan
en meteen enthousiast, kaartjes achtergelaten met de belofte dat als ik een party zou geven ze een uitnodiging verwacht en haar collega's ook

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
- Sofieke
- Bead Fanatic
ik geef je daar volledig gelijk in!Af en toe eens een cadeautje geven kan ook wonderen doen bij familie, dan zouden ze nog eens extra hun best doen voor jeeelkehas schreef: En ik heb ook zoiets van aan goede vrienden en familie hoef ik geen grote winst te behalen.. andersom doen ze ook vaak genoeg wat voor mij.