Braderie in Brielle

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
patericia
Bead Dreamer
Braderie in Brielle

Bericht door patericia » di 09 aug 2005 15:41

Morgen sta ik op de zomerbraderie in Brielle.

Echt veel zomer zit er denk niet in :wink: maar het gaat vast gezellig worden.

Ik heb daar jaren gewoond en het zal dus al erg leuk zijn om bekenden voorbij te zien komen.

Als deze braderie niet veel wordt zal ik waarschijnlijk nog eens een party geven en daarna met de verkoop ophouden :( Ik heb zoveel nieuwe plannen liggen dat het tijd wordt om die een beetje te gaan uitwerken en me minder op de verkoop van sieraden te gaan storten.

I.i.g duimen voor het weer morgen en ik morgen of overmorgen wel een paar foto's plaatsten (als m'n vriend niet vergeet langs te komen :) )
Veni, Vidi, Visa - I came, I saw, I shopped.

Naatjuh
Bead Dreamer

Bericht door Naatjuh » di 09 aug 2005 17:08

Heel veel succes!
Ik ben benieuwd wat je andere plannen zijn die je wil uitwerken. Kan je niet een hintje geven anders?

patericia
Bead Dreamer

Bericht door patericia » di 09 aug 2005 18:31

Naatjuh schreef:Heel veel succes!
Ik ben benieuwd wat je andere plannen zijn die je wil uitwerken. Kan je niet een hintje geven anders?
Hahah nou het stelt nog niet echt veel voor hoor. Maar ik vindt het altijd moeilijk om met dingen een stap verder te gaan. Heb bv nog geen kvk-nummer omdat dat me een te grote stap lijkt terwijl het niet zo is.

Er zal bv een webshop gaan komen en mischien met de tijd een winkel. Daar heb ik al voor gekeken maar de huur ging over de 1000 euro heen voor een klein pandjes :( dus dat idee is even op de lange baan gegaan :)

Naatjuh
Bead Dreamer

Bericht door Naatjuh » wo 10 aug 2005 17:24

en hoe was het? heb je goed gedraaid?

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » za 13 aug 2005 09:53

Ik ben ook wel nieuwsgierig geworden hoe het gegaan is, ik hoop goed!
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

patericia
Bead Dreamer

Bericht door patericia » di 16 aug 2005 19:08

Een beetje laat maar okee ;)

Braderie ging best goed. Lekker weer en lekker druk. Goed verkocht en een leuke winst gemaakt :)

Ik sta sinds gister ingeschreven bij de kvk en ben nu een beetje aan het kijken hoe het met belasting ed zit. Best lastig maar moet te doen zijn (en anders hebben we nog altijd een accountant)

Ik weet nog niet echt wat ik nou allemaal wil. Ik wil nog zoooooveel doen maar ik durf nooit echt dus ik heb met mezelf afgesproken dat ik eens een schop onder m'n kont moet hebben :)

In de tussentijd wil ik gaan proberen om een soort webwinkeltje te starten en met de tijd misschien wel een echt winkeltje maar dan niet echt in de kralen enzo.

Veel plannen maar voorlopig ben ik nog wel even bezig met de administratie :)

Groetjes Patericia

Gesloten