Iemand belangstelling??? Mega-opdracht........

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gebruikersavatar
joyas
Bead Professional
Berichten:1628
Lid geworden op:di 19 okt 2004 14:17
Locatie:rotterdam
Contacteer:

Bericht door joyas » ma 08 aug 2005 20:54

K@ schreef::? :? :?

Ik mag dan een lichamelijk arbeidshandicap hebben, slijtage aan mijn arm, maar geloof me, ben niet zo gehandicapt dat ik rijp ben voor de sociale werkplaats.

Voor de rest functioneer ik zowel lichamelijk als geestelijk prima. :!: :D
sorry was een grappie!
eyes are the windows of your soul

K@
Bead Dreamer
Berichten:615
Lid geworden op:ma 30 mei 2005 08:51
Locatie:Zwolle
Contacteer:

Bericht door K@ » ma 08 aug 2005 20:59

Geeft niet, kon je ook niet weten want heb hier nog geschreven dat ik slijtage in mijn arm heb.

Enne begreep dat het een grapje moest zijn, zie de smilie op het eind

:D

Gebruikersavatar
joyas
Bead Professional
Berichten:1628
Lid geworden op:di 19 okt 2004 14:17
Locatie:rotterdam
Contacteer:

Bericht door joyas » ma 08 aug 2005 21:01

K@ schreef:Geeft niet, kon je ook niet weten want heb hier nog geschreven dat ik slijtage in mijn arm heb.

Enne begreep dat het een grapje moest zijn, zie de smilie op het eind

:D
gelukkig! :oops:
eyes are the windows of your soul

K@
Bead Dreamer
Berichten:615
Lid geworden op:ma 30 mei 2005 08:51
Locatie:Zwolle
Contacteer:

Bericht door K@ » ma 08 aug 2005 21:05

Sarcastische humor, hou ik wel van :wink:

K@
Bead Dreamer
Berichten:615
Lid geworden op:ma 30 mei 2005 08:51
Locatie:Zwolle
Contacteer:

Bericht door K@ » di 09 aug 2005 11:30

Uit het feit dat niemand zich gemeld heeft om deze op zich te willen nemen concludeer ik dat er geen belangstellenden zijn op dit forum.

Ik zeg, helemaal gelijk. :wink:

Heb ze nu ook gemaild dat ik geen andere bedrijven gevonden heb die denken deze hoeveelheden aan te kunnen. Ze schreven wel dat als er iemand was die de opdracht aan wilde nemen dat ik het emailadres van haar door mocht geven........................ :roll:

Gebruikersavatar
Serena
Bead Fanatic
Berichten:1874
Lid geworden op:ma 13 sep 2004 11:15
Locatie:Houten / College Station (Texas, USA)
Contacteer:

Bericht door Serena » di 09 aug 2005 11:31

het zijn wel doordauwers zeg!! :roll:
Afbeelding *SHABBY**

K@
Bead Dreamer
Berichten:615
Lid geworden op:ma 30 mei 2005 08:51
Locatie:Zwolle
Contacteer:

Bericht door K@ » di 09 aug 2005 11:34

Yep, ze vroegen ook of ik een groothandel winkel wist waar de brilkoordrubbers te koop zijn. Ik ben ze nog nooit bij een groothandel tegengekomen en heb ze maar doorverwerzen naar Sayila. Hmmmm als ze daar een grote order plaatsen zou ik dan commissie krijgen???? :wink:

m@rlies

Bericht door m@rlies » di 09 aug 2005 11:38

Ik weet het echt niet, maar zou het niet zo zijn dat je gigantisch voor de gek wordt gehouden?

K@
Bead Dreamer
Berichten:615
Lid geworden op:ma 30 mei 2005 08:51
Locatie:Zwolle
Contacteer:

Bericht door K@ » di 09 aug 2005 11:42

Zou iemand die je voor de gek houdt, haar volledige naam, functienaam, adres van het bedrijf, faxnummers er bij zetten en daarbij ook nog eens haar emailadres gebruiken/misbruiken??? Dacht het niet. Maar kan me vergissen............................

m@rlies

Bericht door m@rlies » di 09 aug 2005 11:45

K@ schreef:Zou iemand die je voor de gek houdt, haar volledige naam, functienaam, adres van het bedrijf, faxnummers er bij zetten en daarbij ook nog eens haar emailadres gebruiken/misbruiken??? Dacht het niet. Maar kan me vergissen............................
Dat wist ik niet, het was maar een gedachte :?

K@
Bead Dreamer
Berichten:615
Lid geworden op:ma 30 mei 2005 08:51
Locatie:Zwolle
Contacteer:

Bericht door K@ » di 09 aug 2005 11:50

Ik denk gewoon dat ze dachten, laten we het eens proberen, niet gevraagd is altijd nee. Maar uit het feit dat ze nu vragen naar een leverancier van de brilkoordrubbers stel ik vast dat ze waarschijnlijk overwegen om het in eigen huis te fabriceren. Zij hebben daarvoor ook de mensen beschikbaar. Of een thuiswerkbedrijf inschakelen, dat is ook nog en optie.

Je kan natuurlijk ook niet zien hoeveel mensen er schuil gaan achter een website, in dit geval het mijne. Misschien heb ik wel een heel team achter de hand. Whaha I wish. Alhoewel, vind het veel te leuk om dit in mijn eentje te doen............ :D

Gebruikersavatar
Beadiful
Bead Dreamer
Berichten:606
Lid geworden op:vr 01 okt 2004 08:17
Locatie:Venlo
Contacteer:

Bericht door Beadiful » di 09 aug 2005 15:50

Wat een vreemd verhaal zeg! Waarom doen ze het niet zelf op hun sociale werkplaats? Neem aan dat ze dat nu ook wel zelf bedacht hebben en dat alsnog gaan doen....zoiets is in je eentje niet op te brengen!

Gesloten