Showmap of ......?

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
milebla
Bead Dreamer
Showmap of ......?

Bericht door milebla » do 21 jul 2005 15:31

ff een vraagje voor als je je eigen creaties gaat verkopen.

Doen jullie wat jullie gemaakt hebben op een foto zetten en dan in een showmap om zo iedereen te laten zien wat je gemaakt hebt voor als mensen ernaar vragen?

Of hebben jullie een andere geweldige tip?

thanks!
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .

joyas
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door joyas » do 21 jul 2005 15:35

bij mij gaat het meeste op mijn site ( moet nodig worden geupdate :oops: )

showmap, leuk idee, maar als je iets hebt verkocht moet de foto er weer uit, zonde. ik maak alles namelijk maar 1 keer (of iemand moet wel heel graag willen)

groetjes
natas
eyes are the windows of your soul

Mar=ka
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Mar=ka » do 21 jul 2005 16:06

Ik heb wel alles in een showmap zitten. Misschien ziet men dan iets wat ze willen in andere kleuren of zo.
Groetjes,
Mariska

Fieke
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Fieke » do 21 jul 2005 21:57

JA ik heb ook zo'n sieradenkaft, daar is nog ergens een topic over hoor.

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 22 jul 2005 06:59

Fieke schreef:JA ik heb ook zo'n sieradenkaft, daar is nog ergens een topic over hoor.
Bedoel je deze?
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... light=show" onclick="window.open(this.href);return false;
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Marsha1979
Bead Dreamer

Bericht door Marsha1979 » vr 22 jul 2005 12:59

Ik heb ook van mijn eigen creaties foto's gemaakt en ze in mapjes gedaan. Mijn tante, mijn vader en een kennis heb ik een exemplaar gegeven zodat zij weer aan hun vrienden en kennissen de foto's kunnen laten zien. Ook heb ik mijn tante een extra exemplaar gegeven, haar vriendin heeft namelijk een eigen kapsalon en die verkoopt af en toe ook sieraden dus misschien heeft zij (of een van haar klanten) wel interesse. Op het moment heb ik nog geen website maar zit er wel over te denken om er eentje te maken, dan kunnen mensen het meest actuele aanbod zien en eventueel meteen bestellen ....
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

ocean
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door ocean » vr 22 jul 2005 14:00

Ik heb ook een fotomap. Een multimap met daarin van die fotomapjes. Ik laat ook gewoon de verkochte sieraden erin dat de mensen kunnen zien wat je zoal maakt en misschien een soort gelijk sieraad willen! Ik had eerst ook zo iets van 1 keer maken en dan niet meer maar zo heb ik van 1 ketting in totaal 4 gemaakt omdat een aantal mensen die heel gaag wilde hebben. Dan ga ik niet zeggen nee dat kan niet! Ik neem mijn map altijd mee naar beurzen en heb daar al meegemaakt dat ze in de map keken en dan een mooie ketting zag staan en vroeg of ik die nog had en die lag gewoon op tafel maar soms kijk je over dingen heen dus zo heb ik dus ook sieraden verkocht :wink:
<font size=2 color=FF00FF>Groetjes van een kraal verslaafde </font>

Gesloten