ik moet ff mn verhaal kwijt hoor....
ik had net een party bij iemand die al eerder bij een party van mij is geweest. die stond al 3,5 maand gepland, en toen ik een paar weken terug belde zei ze dat er 16 mensen zouden komen, dus ik denk wooooh dat is een lekker aantal.... maar goed. ik kom daar dus vandaag aan om kwart over 7. k loop naar binnen, heeft ze helemaal niets klaargezet. geen grote tafel of wat dan ook echt helemaal niets, er stonden een paar heel erg kleine bijzettafeltjes, waar misschien net 5 kettingen op konden... dus...
ja goed, uhm nou ja, wat moet ik nu, was haar reactie. er was iemand bij haar en die zei, haal dan jou tuintafel naar binnen,..... ja goed ja... maar die is natr, tja... ff droogmaken dan maar, goed.
nou stond die tafel in de kamer, was is alles aan het klaar zetten (wou helemaal niet op de tafel, was nog te klein) zei ze ineens, ja uhm er komen geen 16 mensen hoor, er komen maar heel weinig denk ik, want ik heb niets meer gehoord van heel veel mensen en er hebben er wat afgebeld.... dus ik denk nou dat begint al goed weet je wel. ik heb echt dagen de hele keukentafel (ongeveer 2,5 meter lang) vol gehad met kralen en materialen, dus had er echt tijd ingestopt om dingen bij te maken.
nou ja goed....
kwamen er nog 7 vrouwen bij, begrijp me niet verkeerd ik heb voor iedereen respect, maar het is nog al een laagniveau soort mensen.... veel geroddel en gepraat en gesmoes en wat nog allemaal niet meer.....
dus tegen half 9 eindelijk een keer begonnen. zat er een vrouw die al voor de derde keer bij mijn party was er de hele tijd door heen te lachen en te smoesen. heel vervelend. ik heb haar ook een hint gegeven op een leuke manier zo van nou jij kan de volgende keer wel na het verhaaltje komen.
nou ik voelde mij helemaal niet op mijn gemak. ik heb ook maar 10 minuutjes gepraat waar ik normaal wel ruim 20 minuten over doe. door dat smoesen werd ik erg onzeker, ik ben al heel onzeker en dan doen ze ook nog zoiets, das niet gepast en niet echt respectvol
ook het kijken passen kwam niet op gang. ik had echt zoiets van nou ben ik hier helemaal voor niets naar toe gekomen, en heb ik voor niets allemaal dingen gemaakt, en heb ik voor niets al mijn spullen uitgestald...... ik had echt de pest in en had ook moeite om vrolijk te blijven... wel vriendelijk hoor, ik zou nooit iemand af snauwen ofzo, maar om echt super vrolijk te doen had ik echt geen zin meer in. het passen ging dus heel moeizaam, sommigen zaten al weer binnen twee minuten, helemaal geen interesse that so ever.... 1 zat zelfs de hele tijd te bellen en de anderen zaten over tatoos en piercings te praten. en weer 5 dames zaterluidruchtig te kwekken en te smoesen..... later kwam het een beetje op gang. en hou er misschien nog wel 1 perty aan over, want 1 vrouw was echt heel erg geinteresseerd aan het kijken en vroeg ook naar mijn kaartje.... dus dat zou wel mooi zijn. was ook de enige vrouw die heel normaal deed, een geroddel, gewoon heel rustig en heel aandachtig enzo.... dus wie weet.
jeeeeeeeeeee wat een avond. dit was de 6e party tot nu toe en ook meteen de minst leuke. maar goed van de 8 hebben er 5 wat gekocht..... kwam toch op bijna 130 euro uit, dus niet verkeerd opzich, maar het was zo'n rare avond..... nu zit ik de avond nog 20 keer na te lopen, weet je wel. ik ben alleen thuis, want mijn ouders zijn op vakantie, dus heb ook verder niemand om even tegen te gaan zeuren, dus dacht ik doe het maar op het forum.... heb ik nog nooit eerder gedaan, dus nu was het ff mijn beurt.
nou hehe, wat een verhaal.
nou ja, nu maar slapen..... k heb trek, was ik nou toch maar ff langs de MC donalds gegaan......

liefs lotje... ben wel opgelucht nu ik heb kwijt ben