Wisselgeld
Hoeveel wisselgeld nemen jullie mee naar een markt? Ik heb al mijn sieraden afgerond op hele euro's, dus ik ben van plan alleen 1 en 2 euro munten mee te nemen en wat briefjes van 5 en 10. Maar hoeveel zou ik in totaal doen?
Groetjes, Melanie
Ja, een paar tientjes is wel genoeg. En natuurlijk losse euro's. Je moet denk ik uitgaan van het eerste wat je verkoop. Als de eerste twee klanten met 50 euro betalen moet je terug kunnen geven en daarna zou het heel gek zijn als er nog meer mensen met 50 euro betalen.
Laatst gewijzigd door sanny op wo 06 jul 2005 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
groetjes Sannie.
-
- Bead Addict
- Contacteer:
Hoihoi,
Ik weet niet of je vaker markten enz gaat doen.. Ik heb een geldkistje.. De eerste keer dat ik een markt deed van te voren heel veel klein geld gespaard..
Toen gepint.. en bij ons kan je dan ingeven hoe je dat gedrag wilt.. en ik drukte op allemaal 5jes en 10tjes
En nu heb ik dat kistje (sttt
) nog gewoon hier in huis met wisselgeld.. als er af en toe wat gekocht wordt hier aan hij heb ik het wisselgeld meteen bij.. En dan haal ik even voor een markt al het grotere geld zoals 20 en 50jes er weer uit tel de boel en neem het weer mee..
En zo heb ik altijd mijn kistje met wisselgeld klaar..
Groetjes!
Ik weet niet of je vaker markten enz gaat doen.. Ik heb een geldkistje.. De eerste keer dat ik een markt deed van te voren heel veel klein geld gespaard..
Toen gepint.. en bij ons kan je dan ingeven hoe je dat gedrag wilt.. en ik drukte op allemaal 5jes en 10tjes

En nu heb ik dat kistje (sttt

Groetjes!
Zo doe ik het ook...eelkehas schreef:Hoihoi,
Toen gepint.. en bij ons kan je dan ingeven hoe je dat gedrag wilt.. en ik drukte op allemaal 5jes en 10tjes![]()
En nu heb ik dat kistje (sttt) nog gewoon hier in huis met wisselgeld.. als er af en toe wat gekocht wordt hier aan hij heb ik het wisselgeld meteen bij.. En dan haal ik even voor een markt al het grotere geld zoals 20 en 50jes er weer uit tel de boel en neem het weer mee..
Groetjes!
Groetjes, Zus
Heb vandaag 50 losse euro's ingeslagen bij de bank (kost helaas wel 50 cent aan kosten). En ik had buiten bij de automaat nog even wat geld gepind en laten omwisselen in 5 euro biljetten (wel gratis).
Een geldkistje had ik al. Ik had idd het muntgeld beter van tevoren kunnen opsparen, maar ja, ik had me nog niet zo heel lang geleden ingeschreven, dus daar was eigenlijk weinig tijd voor.
Een geldkistje had ik al. Ik had idd het muntgeld beter van tevoren kunnen opsparen, maar ja, ik had me nog niet zo heel lang geleden ingeschreven, dus daar was eigenlijk weinig tijd voor.
Groetjes, Melanie
Zeker veel munt geld
En ik heb ook altijd een stuk of 4 5jes
Ik zelf heb altijd mijn wisselgeld (80euro) in mijn markttas (zo noem ik hem maar) zitten. Dus als ik dan weer een markt heb kan het zo mee.
Na de markt haal ik het verdiende eruit, en stop ik er weer keurig muntjes en briefjes in. Weer dus tot 80 euro.
Ik verkoop dan nog wel geen sieraden, maar met mijn vorige hobby deed ik dat altijd zo, 10 jaar lang en dat beviel prima.
En ik heb ook altijd een stuk of 4 5jes
Ik zelf heb altijd mijn wisselgeld (80euro) in mijn markttas (zo noem ik hem maar) zitten. Dus als ik dan weer een markt heb kan het zo mee.
Na de markt haal ik het verdiende eruit, en stop ik er weer keurig muntjes en briefjes in. Weer dus tot 80 euro.
Ik verkoop dan nog wel geen sieraden, maar met mijn vorige hobby deed ik dat altijd zo, 10 jaar lang en dat beviel prima.
Ik brand mijn eigen kralen
Groetjes Gitta
Groetjes Gitta