Praktisch probleem vrijmarkt

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:
Praktisch probleem vrijmarkt

Bericht door Melanie » zo 03 jul 2005 16:34

Volgend weekend sta ik op mijn allereerste vrijmarkt. Nu heb ik een praktisch probleem. Hoe ga ik al mijn kettingen meenemen, zonder dat ik met één warrig hoop daar aankom die ik eerst uit de knoop moet halen? Hoe doen jullie dat?
Groetjes, Melanie

K@
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door K@ » zo 03 jul 2005 16:37

Het grootste gedeelte van de sieraden heb ik in gripzakjes (dus ook oorbellen, armbanden enzzzz). Verder heb ik 3 sieradenrollen waar veel kettingen in kunnen. De sieraden met swarovski heb ik in sigarendoosjes die ik bekleed heb met stof.

Ik heb verder prijsstickertjes, deze zijn langwerpig en hebben 2 kleefvlakken aan beide uiteinden. Alle sieraden had ik voorzien van zo'n stickertje.

Moei-Quai
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Moei-Quai » zo 03 jul 2005 16:40

Ik heb (zoals velen hier op het forum) een sieradenrol gemaakt, met de zoekfunctie kun je vinden wat dat is.
Voor een vrijmarkt heb ik speciale borden gemaakt met mijn vader, twee prikborden van ikea, het 'prikgedeelte' overtrokken met stof, en het hout zilver geverfd. Vervolgens twee scharniertjes ertussen en je kan ze dichtklappen tegen elkaar als een boek.
Ik speld dan alles thuis op alle kettingen er mooi op, klap 't dicht en op de braderie hoef ik 't alleen maar open te klappen en klaar :D

Hier een plaatje (het gaat om het rechter ding), hoop dat je er wat aan hebt, veel succes in ieder geval!!

Afbeelding
Bye bye,
Roos

K@
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door K@ » zo 03 jul 2005 17:52

Dat is een mooie display, niet alleen heel handig maar je kan er ook veel op kwijt en neemt nauwelijks ruimte in. Ga het even onthouden :D

isa
Bead Interested

Bericht door isa » zo 03 jul 2005 18:12

Dat display ziet er inderdaad erg goed uit!! :o
Groetjes van Isa

Serena
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Serena » zo 03 jul 2005 18:28

wij hebben koffers met van dat schuimrubber, daar leggen we ze in,
en dan nog een laag schuimrubber erop met nog meer kettingen.
handig vervoeren en er gaat veel in.
Afbeelding *SHABBY**

Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Melanie » zo 03 jul 2005 18:48

Moei-Quai schreef:Ik heb (zoals velen hier op het forum) een sieradenrol gemaakt, met de zoekfunctie kun je vinden wat dat is.
Voor een vrijmarkt heb ik speciale borden gemaakt met mijn vader, twee prikborden van ikea, het 'prikgedeelte' overtrokken met stof, en het hout zilver geverfd. Vervolgens twee scharniertjes ertussen en je kan ze dichtklappen tegen elkaar als een boek.
Ik speld dan alles thuis op alle kettingen er mooi op, klap 't dicht en op de braderie hoef ik 't alleen maar open te klappen en klaar :D

Hier een plaatje (het gaat om het rechter ding), hoop dat je er wat aan hebt, veel succes in ieder geval!!

Afbeelding
Handig man zo'n bord! Maar uh, hoe blijft hij staan? Van zichzelf of heb je er iets achter bevestigd zodat je hem schuin kan zetten?

Enne, ik ga toevallig morgen naar Ikea, en ik was al van plan om een beetje rond te kijken voor iets handigs, maar nu weet ik waar ik naar ga zoeken! :D Bedankt!
Groetjes, Melanie

Moei-Quai
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Moei-Quai » zo 03 jul 2005 18:53

De borden blijven uit zichzelf staan, omdat er scharnieren tussen zitten, zodat het een soort boek wordt. Als je ze openklapt blijven ze gewoon staan!
Bye bye,
Roos

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » zo 03 jul 2005 18:53

Ik heb alles ingerold in handdoekjes en een speciale velours lap. Dan stoot het niet tegen elkaar met kans op beschadiging. Al die handdoekjes kunnen in zijn kleiner koffertje op wieltjes en op die manier heb je je hele handel bij elkaar.
Kralen make the world go round!

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 03 jul 2005 18:59

Vraagje aan Armande:
Ik heb op een foto wel eens een soort bloembak gezien met jouw bedrijfsnaam en sieraden er op. Hoe heb je dat gedaan? De bloembak bekleed, of een soort borden er tegenaan gezet?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Melanie » zo 03 jul 2005 19:25

Roos, hoe heb je eigenlijk die zwarte stof vast gemaakt op het bord?
Groetjes, Melanie

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » zo 03 jul 2005 19:40

Esther schreef:Vraagje aan Armande:
Ik heb op een foto wel eens een soort bloembak gezien met jouw bedrijfsnaam en sieraden er op. Hoe heb je dat gedaan? De bloembak bekleed, of een soort borden er tegenaan gezet?
LOL ik moest even nadenken wat je bedoelde. Het was niet echt een plantenbak, dat zijn 2 kartonnen wandjes, bekleed met plakvelours (verkrijgbaar bij de doehetzelf-winkel). Daarop zijn dus de sieraden geprikt en de tekst (gewoon geprint). Dat is dus een hoek en daarachter heb ik een zware vaas gezet met een grote neptak (die paarse pluim) en aan de bovenkant zaten nep-viooltjes gevouwen (van de Xenos).
Heel simpel.

Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Melanie » zo 03 jul 2005 19:42

Armande schreef:
LOL ik moest even nadenken wat je bedoelde. Het was niet echt een plantenbak, dat zijn 2 kartonnen wandjes, bekleed met plakvelours (verkrijgbaar bij de doehetzelf-winkel). Daarop zijn dus de sieraden geprikt en de tekst (gewoon geprint). Dat is dus een hoek en daarachter heb ik een zware vaas gezet met een grote neptak (die paarse pluim) en aan de bovenkant zaten nep-viooltjes gevouwen (van de Xenos).
Heel simpel.
Plakvelours? Nooit van gehoord. Dat kan je dus gewoon bij praxis en zo krijgen?
Groetjes, Melanie

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » zo 03 jul 2005 19:43

Weet niet of de praxis het heeft, ik kocht het bij de locale doehetzelver. Je kunt het aan de rol krijgen, net als plastic oid.

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 03 jul 2005 19:50

Armande schreef:
Heel simpel.
Het mag dan heel simpel zijn, het effect is heel leuk! Bedankt voor je uitleg!
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gesloten