Praktisch probleem vrijmarkt
Volgend weekend sta ik op mijn allereerste vrijmarkt. Nu heb ik een praktisch probleem. Hoe ga ik al mijn kettingen meenemen, zonder dat ik met één warrig hoop daar aankom die ik eerst uit de knoop moet halen? Hoe doen jullie dat?
Groetjes, Melanie
Het grootste gedeelte van de sieraden heb ik in gripzakjes (dus ook oorbellen, armbanden enzzzz). Verder heb ik 3 sieradenrollen waar veel kettingen in kunnen. De sieraden met swarovski heb ik in sigarendoosjes die ik bekleed heb met stof.
Ik heb verder prijsstickertjes, deze zijn langwerpig en hebben 2 kleefvlakken aan beide uiteinden. Alle sieraden had ik voorzien van zo'n stickertje.
Ik heb verder prijsstickertjes, deze zijn langwerpig en hebben 2 kleefvlakken aan beide uiteinden. Alle sieraden had ik voorzien van zo'n stickertje.
- Moei-Quai
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Ik heb (zoals velen hier op het forum) een sieradenrol gemaakt, met de zoekfunctie kun je vinden wat dat is.
Voor een vrijmarkt heb ik speciale borden gemaakt met mijn vader, twee prikborden van ikea, het 'prikgedeelte' overtrokken met stof, en het hout zilver geverfd. Vervolgens twee scharniertjes ertussen en je kan ze dichtklappen tegen elkaar als een boek.
Ik speld dan alles thuis op alle kettingen er mooi op, klap 't dicht en op de braderie hoef ik 't alleen maar open te klappen en klaar
Hier een plaatje (het gaat om het rechter ding), hoop dat je er wat aan hebt, veel succes in ieder geval!!

Voor een vrijmarkt heb ik speciale borden gemaakt met mijn vader, twee prikborden van ikea, het 'prikgedeelte' overtrokken met stof, en het hout zilver geverfd. Vervolgens twee scharniertjes ertussen en je kan ze dichtklappen tegen elkaar als een boek.
Ik speld dan alles thuis op alle kettingen er mooi op, klap 't dicht en op de braderie hoef ik 't alleen maar open te klappen en klaar

Hier een plaatje (het gaat om het rechter ding), hoop dat je er wat aan hebt, veel succes in ieder geval!!
Bye bye,
Roos
Roos
Handig man zo'n bord! Maar uh, hoe blijft hij staan? Van zichzelf of heb je er iets achter bevestigd zodat je hem schuin kan zetten?Moei-Quai schreef:Ik heb (zoals velen hier op het forum) een sieradenrol gemaakt, met de zoekfunctie kun je vinden wat dat is.
Ik speld dan alles thuis op alle kettingen er mooi op, klap 't dicht en op de braderie hoef ik 't alleen maar open te klappen en klaar![]()
Enne, ik ga toevallig morgen naar Ikea, en ik was al van plan om een beetje rond te kijken voor iets handigs, maar nu weet ik waar ik naar ga zoeken!

Groetjes, Melanie
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Vraagje aan Armande:
Ik heb op een foto wel eens een soort bloembak gezien met jouw bedrijfsnaam en sieraden er op. Hoe heb je dat gedaan? De bloembak bekleed, of een soort borden er tegenaan gezet?
Ik heb op een foto wel eens een soort bloembak gezien met jouw bedrijfsnaam en sieraden er op. Hoe heb je dat gedaan? De bloembak bekleed, of een soort borden er tegenaan gezet?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
LOL ik moest even nadenken wat je bedoelde. Het was niet echt een plantenbak, dat zijn 2 kartonnen wandjes, bekleed met plakvelours (verkrijgbaar bij de doehetzelf-winkel). Daarop zijn dus de sieraden geprikt en de tekst (gewoon geprint). Dat is dus een hoek en daarachter heb ik een zware vaas gezet met een grote neptak (die paarse pluim) en aan de bovenkant zaten nep-viooltjes gevouwen (van de Xenos).Esther schreef:Vraagje aan Armande:
Heel simpel.
Kralen make the world go round!
Plakvelours? Nooit van gehoord. Dat kan je dus gewoon bij praxis en zo krijgen?Armande schreef:LOL ik moest even nadenken wat je bedoelde. Het was niet echt een plantenbak, dat zijn 2 kartonnen wandjes, bekleed met plakvelours (verkrijgbaar bij de doehetzelf-winkel). Daarop zijn dus de sieraden geprikt en de tekst (gewoon geprint). Dat is dus een hoek en daarachter heb ik een zware vaas gezet met een grote neptak (die paarse pluim) en aan de bovenkant zaten nep-viooltjes gevouwen (van de Xenos).Esther schreef:Vraagje aan Armande:
Heel simpel.
Groetjes, Melanie
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Het mag dan heel simpel zijn, het effect is heel leuk! Bedankt voor je uitleg!Armande schreef:LOL ik moest even nadenken wat je bedoelde. Het was niet echt een plantenbak, dat zijn 2 kartonnen wandjes, bekleed met plakvelours (verkrijgbaar bij de doehetzelf-winkel). Daarop zijn dus de sieraden geprikt en de tekst (gewoon geprint). Dat is dus een hoek en daarachter heb ik een zware vaas gezet met een grote neptak (die paarse pluim) en aan de bovenkant zaten nep-viooltjes gevouwen (van de Xenos).Esther schreef:Vraagje aan Armande:
Heel simpel.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.