Kreamarkt Welberg
Het gaat weer goed bij mij, ik ga aanstaande zondag op de Kreamarkt in Welberg staan. Heb er ontzettende zin in!! Het is de eerste keer dat ik zoiets ga doen, dus ben heeeeeeeeeeeel zenuwachtig! Ik moet nog maar die lijst met wat je mee moet nemen uitprinten en goed doornemen. Heeft iemand nog tips of is er iemand die ook gaat of er wel eens geweest is? Ik ben er eigenlijk nog nooit geweest...
En nog een vraagje, hoe veel kettingen zou je minstens mee willen dan?
Ik heb er dan denk ik 15 om te verkopen en nog wat kleinere dingetjes, maar zou dat wel genoeg zijn?? Vinden mensen de prijzen snel te duur? Proberen ze af te dingen?
Alvast bedankt..
Do
En nog een vraagje, hoe veel kettingen zou je minstens mee willen dan?
Ik heb er dan denk ik 15 om te verkopen en nog wat kleinere dingetjes, maar zou dat wel genoeg zijn?? Vinden mensen de prijzen snel te duur? Proberen ze af te dingen?
Alvast bedankt..
Do
~*~ Don't dream your life away, live your dream! ~*~
Ja, dat was dus bij mij ook, maar ik was de eerste die daarna gemaild had en iemand van de sieraden had afgezegd... Het was dus puur geluk!Pienjo schreef:heel leuk!
Ik had ook gemaild om er te staan maar er stonden al 3 sieradenstand dus ik was 'niet welkom' Veel succes in ieder geval!
wie weet kom ik nog even kijken nadat ik in Wouw de markt gezien heb.
Groetjes
Linda
Leuk als je komt kijken, moet je wel even erbij zeggen dat jij het bent, want ik zou je niet herkennen..

Pienjo schreef:heel leuk!
Ik had ook gemaild om er te staan maar er stonden al 3 sieradenstand dus ik was 'niet welkom' Veel succes in ieder geval!
maar even antwoord op je vragen: afdingen moet je gewoon neit toelaten sommige mensen proberen het maar het is goed.. gewoon neej zeggen en zeggen dat het handwerk is. Ik zelf heb vaak veel meer sieraden mee. Ik weet niet hoegroot je stand is. Je moet proberen te zorgen dat die gevuld is/lijkt.... komt goed!
Groetjes
Linda
Liefs
Linda
Linda
Dankje voor de tip Linda!Pienjo schreef:Pienjo schreef:heel leuk!
maar even antwoord op je vragen: afdingen moet je gewoon neit toelaten sommige mensen proberen het maar het is goed.. gewoon neej zeggen en zeggen dat het handwerk is. Ik zelf heb vaak veel meer sieraden mee. Ik weet niet hoegroot je stand is. Je moet proberen te zorgen dat die gevuld is/lijkt.... komt goed!
Groetjes
Linda
Ik zet een heleboel kartonnen halsjes neer, zo lijkt het al een stuk voller...

Ja, miss is het wel wat weinig. De kraam kost 9 euro. Het maakt me niets uit of ik die kosten eruit haal.tinus schreef:Ik zou wel proberen nog wat meer te maken, 15 kettingen is niet echt veel voor een markt....
En haal je dan de kraamhuur er wel uit?
Of deel je je stand ofzo?
Heel veel succes in ieder geval!

(ik weet t, spoor niet helemaal)
Maar ik doe heel erg mijn best een heleboel bij te maken. Vandaag mijn allerlaatste huiswerk voor dit jaar gemaakt, dus met de tijd zit t al beter...
Hoeveel kettingen heb jij normaal dan?
Ik denk dat ik de kraam best wel kan vullen hoor..

Ja, je kan misschien een kraam wel vullen, maar als je weinig keus hebt heb je minder kans dat mensen wat kopen.
En hoe meer je verkoopt hoe minder keus je hebt.
Ik zou proberen er nog een stel bij te maken, anders nog wat hele simpele, een hangertje aan een leertje ofzo, of een trosje kralen aan een ring aan een leertje....
Zelf zorg ik altijd dat ik er heel veel heb, maar iedereen doet dat anders hoor!
Ik hoop dat je goed verkoopt, leuke reacties krijgt en veel plezier hebt!
En hoe meer je verkoopt hoe minder keus je hebt.
Ik zou proberen er nog een stel bij te maken, anders nog wat hele simpele, een hangertje aan een leertje ofzo, of een trosje kralen aan een ring aan een leertje....
Zelf zorg ik altijd dat ik er heel veel heb, maar iedereen doet dat anders hoor!
Ik hoop dat je goed verkoopt, leuke reacties krijgt en veel plezier hebt!
Dankje wel allemaal.
Ik heb de volgende dagen flink wat tijd, dus ik ga een hoop bijmaken!
Ik hoop dat het allemaal gaat lukken.
Nou ja, ik moet ergens beginnen toch?
Ik ben eigenlijk ook helemaal niet zo goed als jullie...
En Linda, volgens mij bewaarde ze je telefoonnummer zodat je volgend jaar bij de eerste kon horen of niet? Ik hoop dat je er volgend jaar mag staan! Dan kom ik wel kijken!
Nou ja, ik moet ergens beginnen toch?

Ik ben eigenlijk ook helemaal niet zo goed als jullie...

En Linda, volgens mij bewaarde ze je telefoonnummer zodat je volgend jaar bij de eerste kon horen of niet? Ik hoop dat je er volgend jaar mag staan! Dan kom ik wel kijken!

klopt! We zullen zien he!Dootje schreef:Dankje wel allemaal.
Nou ja, ik moet ergens beginnen toch?![]()
![]()
Ik ben eigenlijk ook helemaal niet zo goed als jullie...![]()
Liefs
Linda
Linda