Sieraden verkopen als broodwinning?
Is er hier iemand die het verkopen van sieraden als broodwinning heefT?
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Re: Sieraden verkopen als broodwinning?
Fieke schreef:Is er hier iemand die het verkopen van sieraden als broodwinning heefT?

Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
-
- Bead Monster
- Contacteer:
ik doe het alleen als hobby al heb ik een site en ik geloof dat als je alleen maar sieraden verkoopt er maar zeer weinig zijn die er van kunnen leven.
als je een job heb kun je hem beter maar houden en niet zo maar in het kralenwereldje storten want dat is maar enkelen haalbaar.
liefs frietje

als je een job heb kun je hem beter maar houden en niet zo maar in het kralenwereldje storten want dat is maar enkelen haalbaar.
liefs frietje

kralengek
volgens mij zou je ook veeeel sieraden moeten verkopen wil je genoeg winst overhouden om lekkere brood mee te kunnen kopen. al die sieraden maak je wel zelf..op 'n gegeven moment heb je dan te weinig tijd. tja werknemer anders dan maar? volgens mij komt er dan heel veel werk bij komt kijken waar je niet op zit te wachten. en om genoeg geld te hebben voor een werkgever moet je al helemaaaaaaal veel bestellingen hebben.
oftewel ik denk dat het je 'hobby' dan heel erg verandert. want er komt meer bij kijken dan kraaltjes rijgen...prijs goed berekenen, boekhouding, allerlei problemen zoals lastige klanten of oplichters, bijblijven, etc etc.
ikzelf heb zoiets van als je je inkoop van de kralen terug kan verdienen dan mag je al heel blij zijn, want dan kan je lekker knutselen zonder dat je 'geld kwijt raakt'. maar genoeg geld verdienen door zelfgemaakte kettingen te verkopen....dat in je 1tje...volgens mij lukt dat alleen als je iedere dag 12 uur werkt...
oftewel ik denk dat het je 'hobby' dan heel erg verandert. want er komt meer bij kijken dan kraaltjes rijgen...prijs goed berekenen, boekhouding, allerlei problemen zoals lastige klanten of oplichters, bijblijven, etc etc.
ikzelf heb zoiets van als je je inkoop van de kralen terug kan verdienen dan mag je al heel blij zijn, want dan kan je lekker knutselen zonder dat je 'geld kwijt raakt'. maar genoeg geld verdienen door zelfgemaakte kettingen te verkopen....dat in je 1tje...volgens mij lukt dat alleen als je iedere dag 12 uur werkt...
-
- Bead Monster
- Contacteer:
Die is niet van mij hoor. Dat komt uit een hilarisch filmpje met allemaal gekke poezen. Mail me maar even als je dit wilt hebben.sonja-b schreef:Hahaaaaaaaa, even helemaal off-topic . Maar nou zie ik ineens dat die poes van jou in de badkuip springt, Armande !! Die is maf

Kralen make the world go round!