reactie van de belasting
-
- Bead Addict
- Contacteer:
ik mag blijven verkopen heb het nu zwart op wit zolang het hobby matig is en ik er niet te veel aan verdien
dus verkoop om de hobby te kunnen blijven uitoefenen
kan het toppic niet meer vinden waarin ik het antwoord zou zetten dus dan maar een nieuwe
kan het toppic niet meer vinden waarin ik het antwoord zou zetten dus dan maar een nieuwe
Groetjes Kruimel
Re: reactie van de belasting
Hoe heb je dat met ze voor elkaar gekregen dan, heb je ze het voorgelegd? Heb je wel btw-plicht?Kruimeltje schreef:ik mag blijven verkopen heb het nu zwart op wit zolang het hobby matig is en ik er niet te veel aan verdien
Groetjes, Melanie
-
- Bead Addict
- Contacteer:
- EstherEnzo
- Bead Designer
- Contacteer:
-
- Bead Addict
- Contacteer:
-
- Bead Addict
- Contacteer:
ik heb de belasting een brief gestuurd met daarin de uitleg dat ik een site heb waar ik zelfgemaakte sieraden verkoop en hoeveel dat is per maand en voor welke bedragen en of ik daar een vrijwaarding voor kan krijgen
en dat heb ik nu gekregen kost niets alleen veel geduld begin februari geschreven en nu antwoord
en dat heb ik nu gekregen kost niets alleen veel geduld begin februari geschreven en nu antwoord
Groetjes Kruimel