verkoop aan bedrijven??
Hallo,
ik heb mijn sieraden nu bij een beautysallon in een kast gelegd om te verkopen en nu had een andere ook al weer interesse.
Echt te gek natuurlijk , Is echt leuk om je eigen creaties daar te zien liggen.maar ik weet niet hoe ik dat moet doen met de verkoopprijzen. ik bedoel als ze bv 10 kettingen kopen.
Hoe doen jullie dat?
Zo gewoon verkoop ik mijn sieraden op partys aan huis.
Kan ik deze prijzen bv - 35% doen of kan ik beter een apparte prijslijst maken.
Wie heeft er tips???
Groeten,
Monique
ik heb mijn sieraden nu bij een beautysallon in een kast gelegd om te verkopen en nu had een andere ook al weer interesse.
Echt te gek natuurlijk , Is echt leuk om je eigen creaties daar te zien liggen.maar ik weet niet hoe ik dat moet doen met de verkoopprijzen. ik bedoel als ze bv 10 kettingen kopen.
Hoe doen jullie dat?
Zo gewoon verkoop ik mijn sieraden op partys aan huis.
Kan ik deze prijzen bv - 35% doen of kan ik beter een apparte prijslijst maken.
Wie heeft er tips???
Groeten,
Monique
- Maho creations
- Bead Fan
- Contacteer:
Ik verkoop ze gewoon tegen ene normale prijs. Ze gooit er zelf wat bovenop om er zelf wat aan te verdienen. Je kan ze bv iets lager prijzen maar over het algemene doe ik dat niet. Je kan ze wel korting geven als ze bv ene grotere afname doet. Of je kan ze op commissie daar leggen...
Wel leuk hoor!!!
Wel leuk hoor!!!
Groetjes,
Marijke
Marijke
-
frieda van dam
- Bead Monster
- Contacteer:
Nou, op commissie lijkt me niks hoor!!!!!!!!
Ligt al jouw spul daar, al dat materiaal waar je voor betaald hebt, en als het niet verkoopt blijf je er mee zitten.
Rechtstreeks aan de winkel verkopen is veeeeeel beter als het mogelijk is.
Ik geef niet echt korting aan de winkel die van mij koopt, al maak ik heel soms een ketting waarop de winsmarge wat groter is een tikje goedkoper.
Als de winkel het niet koopt koopt een ander het immers wel?????????
Ligt al jouw spul daar, al dat materiaal waar je voor betaald hebt, en als het niet verkoopt blijf je er mee zitten.
Rechtstreeks aan de winkel verkopen is veeeeeel beter als het mogelijk is.
Ik geef niet echt korting aan de winkel die van mij koopt, al maak ik heel soms een ketting waarop de winsmarge wat groter is een tikje goedkoper.
Als de winkel het niet koopt koopt een ander het immers wel?????????
-
nathalie_25
- Bead Designer
- Contacteer:
Ik heb sieraden liggen bij een nagelstudio. Zij krijgt 20% van de verkoop. En het loopt echt als een trein!
Eens in de 4 weken wissel ik de sieraden om. Wat er bij haar ligt staat ook gewoon op mijn site dus ik loop nooit iets mis, als zij wat verkoopt belt ze het even door en als ik er wat van verkoop via de site geef ik het door dat zij het apart houdt.
Eens in de 4 weken wissel ik de sieraden om. Wat er bij haar ligt staat ook gewoon op mijn site dus ik loop nooit iets mis, als zij wat verkoopt belt ze het even door en als ik er wat van verkoop via de site geef ik het door dat zij het apart houdt.
-
m@rlies
Moeten jullie natuurlijk niet tegelijk dezelfde sieraad verkopennathalie_25 schreef:Ik heb sieraden liggen bij een nagelstudio. Zij krijgt 20% van de verkoop. En het loopt echt als een trein!
-
nathalie_25
- Bead Designer
- Contacteer:
Tja die kans is zooo kleinm@rlies schreef:Moeten jullie natuurlijk niet tegelijk dezelfde sieraad verkopennathalie_25 schreef:Ik heb sieraden liggen bij een nagelstudio. Zij krijgt 20% van de verkoop. En het loopt echt als een trein!