verpleeghuis markt update 15-03-07

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Heez
Bead Designer
Berichten:849
Lid geworden op:ma 12 jul 2004 21:24
Locatie:Hengelo
verpleeghuis markt update 15-03-07

Bericht door Heez » za 21 mei 2005 16:39

Ik ben een beetje in spanning en ik heb het erg druk, want dinsdag worden mijn sieraden verkocht in een verpeeghuis op een marktje. Ik zelf kan er niet staan dus mijn tante gaat namens mij, mijn zus gaat er ook kaartjes verkopen.
Ik hoop dat het een beetje goed verkoopt ? heeft er iemand ervaring mee ?
Ik heb 2 creaties gemaakt met parels, heb wat geregen en geketteld, ik heb in totaal 10 kettingen en 8 armbanden tot nu toe. Ik ga vanaaf nog wat maken, maar ik denk dat het dan wel genoeg is voor de eerste keer. Ik weet echt niet hoe het verkoopt, ik zou het erg vinden als er niks verkoop want ik heb er wel wat geld aan besteed. Stofje heb ik gekocht en iets om mee te showen :D . Heeft iemand nog wat tips voor mij ? ik heb wel een spiegel geregeld, dat leek me wel handig. Zoals je al merkt ben ik ietsjes nerveus :lol: :oops: Ook een beetje voor mijn verjaardag :wink: ik hoop zo dat ik dan iets krijg voor de kralen en de fimo 8) :shock: Hihi, moet om me zelf lachen.

Update: Staat op pagina 3
Laatst gewijzigd door Heez op do 15 mar 2007 09:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Armande
Bead Producer
Berichten:1224
Lid geworden op:wo 19 nov 2003 16:37
Locatie:Hassum
Contacteer:

Bericht door Armande » za 21 mei 2005 17:03

Nou ik zou ook voor wat voordelige items zorgen want bejaarden hebben niet veel centjes te besteden. Bijv. losse hangers, sleutelhangers, een brocheje.
Hopelijk komt er ook het nodige aan familieleden langs, dat scheelt wel. Ik heb een keer op een markt in een bejaardentehuis gestaan, dat was niet zo vet. Maar het leverde toch nog wel iets op, vooral omdat het personeel en andere bezoekers wat kochten.

Je zou er ook wat kindersieraden bij kunnen doen, dan kunnen ze kadootjes kopen voor de kleinkinderen.
Kralen make the world go round!

Heez
Bead Designer
Berichten:849
Lid geworden op:ma 12 jul 2004 21:24
Locatie:Hengelo

Bericht door Heez » zo 22 mei 2005 19:28

In wat van prijsklasse verkoopt het beste ? Mijn duurste setje is 16 euro, de meeste kettingen zijn 8 euro en de armbanden 4 euro gemiddeld :lol: Is dat misschien te duur?

Gebruikersavatar
Armande
Bead Producer
Berichten:1224
Lid geworden op:wo 19 nov 2003 16:37
Locatie:Hassum
Contacteer:

Bericht door Armande » zo 22 mei 2005 19:43

Nee dat lijkt me heel prima hoor! Mijn spul is veel duurder dus vandaar.
Kralen make the world go round!

Heez
Bead Designer
Berichten:849
Lid geworden op:ma 12 jul 2004 21:24
Locatie:Hengelo

Bericht door Heez » zo 22 mei 2005 19:49

Gelukkig :D ik maak me wel een beetje zorgen, het is de eerste keer dat ik verkoop. Ik heb dit weekend nog wat spulletjes er bij gemaakt, ik zit nu op 13 kettingen ( waaronder 1 fimo :P ) en 9 armbanden.Ik denk dat dat wel genoeg is, heb overal prijskaartjes opgemaakt en zo. Soms zie ik mensen die ze er niet op maken, dat is toch wel irri

m@rlies

Bericht door m@rlies » ma 23 mei 2005 09:05

Ik heb een keer in een bejaardentehuis bloemen verkocht en dat ging echt supergoed!
kijk wel naar je slotjes want oudere mensen krijgen de haakjes meestal niet los, dus mischien dat er magneetslotjes zijn?

eelkehas
Bead Addict
Berichten:2206
Lid geworden op:vr 27 feb 2004 22:22
Locatie:Eibergen
Contacteer:

Bericht door eelkehas » ma 23 mei 2005 13:07

Hoihoi,

Ik neem altijd magneet slotjes mee naar markten. ik heb een kaart gemaakt met een halve ketting erop zeg maar en daaraan een magneet slotje zodat de mensen kunnen proberen. en bevalt tot nu toe prima. veel oudere mensen zijn er erg blij mee.. en komen dan hier met kettingen van hun waar ik ze aanzet en ook kopen ze wel eens een nieuwe ketting waar ik er dan 1 aan zet.

Mensen zijn wel eens bang dat ze los gaan zeg maar.. maar dat ligt aan het gewicht van de ketting hoe zwaarder de ketting hoe groter plak oppervlak je slotje moet hebben. je hebt meerdere maten.

En ik vertel er dan altijd bij dat het en makkelijker is, en ook veiliger blijft er iets of iemand aanhangen gaat het slotje los en geen striemen in je helas en je ketting nog heel.. verder kan je er mee springen enz. en gaat niet los.. ik probeer dat namelijk zelf altijd effe.. of het gewicht van de ketting bij het slotje goed is. door even te springen enz.. ;-)

Groetjes Eelke

Gebruikersavatar
Armande
Bead Producer
Berichten:1224
Lid geworden op:wo 19 nov 2003 16:37
Locatie:Hassum
Contacteer:

Bericht door Armande » ma 23 mei 2005 13:08

Hihi, jou geen moeite teveel he Eelke, om iets te verkopen. Wel een goed idee van dat springen trouwens. LOL Mijn kettingen zijn meestal te zwaar voor een magneetslotje maar het is inderdaad ideaal voor bejaarden.
Kralen make the world go round!

Gebruikersavatar
Kamelot
Bead Chatter
Berichten:3648
Lid geworden op:wo 07 jul 2004 20:07
Locatie:Leuven

Bericht door Kamelot » ma 23 mei 2005 13:52

Heel veel succes gewenst, Heez!!!
Het gaat vast prima!
Beady Greetzzz,

Kamelot

marja!
Bead Lover
Berichten:433
Lid geworden op:wo 09 jun 2004 13:01
Locatie:Wilsum

Bericht door marja! » ma 23 mei 2005 13:57

haha, 'k zie al die bejaarden al springen om uit te testen of het inderdaad werkt :olifant: :wink:

Heez
Bead Designer
Berichten:849
Lid geworden op:ma 12 jul 2004 21:24
Locatie:Hengelo

Bericht door Heez » ma 23 mei 2005 16:53

Ik heb nu niet echt meer tijd om de slotjes te gaan veranderen, morgen is het al :lol: ik ga zo maar ff alle spullen inpakken in een doos en zo. Ben wel in spanning :D

Heez
Bead Designer
Berichten:849
Lid geworden op:ma 12 jul 2004 21:24
Locatie:Hengelo

Bericht door Heez » di 24 mei 2005 13:35

Zow mijn tante is weer terug, het marktje was maar een uurtje en ik heb 35 euro verdiend :D mensen vonden ze echt prachtig, de rest wat is overgebleven van de sieraden heeft mijn moeder in haar vitrine gedaan in haar bedrijf, kijken of dat verkoopt :D

Gebruikersavatar
Madelief
Bead Chatter
Berichten:3625
Lid geworden op:do 27 mei 2004 12:26
Locatie:Mechelen - België

Bericht door Madelief » di 24 mei 2005 13:45

Goh, fantastisch zeg, je bent wel blij zeker?! :D

Gebruikersavatar
Pee
Bead Aholic
Berichten:4328
Lid geworden op:zo 25 jan 2004 23:10
Locatie:Breskens
Contacteer:

Bericht door Pee » di 24 mei 2005 13:46

Netjes hoor!
Hoop dat je bij je mams ook nog wat verkoopt!
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Gebruikersavatar
duitemeyer22
Bead Believer
Berichten:271
Lid geworden op:di 21 okt 2003 10:09
Locatie:Nieuw Bergen (Lb)
Contacteer:

Re: verpleeghuis markt

Bericht door duitemeyer22 » do 23 jun 2005 10:45

Heez schreef:Ik ben een beetje in spanning en ik heb het erg druk, want dinsdag worden mijn sieraden verkocht in een verpeeghuis op een marktje. Ik zelf kan er niet staan dus mijn tante gaat namens mij, mijn zus gaat er ook kaartjes verkopen.
Ik hoop dat het een beetje goed verkoopt ? heeft er iemand ervaring mee ?
Ik heb 2 creaties gemaakt met parels, heb wat geregen en geketteld, ik heb in totaal 10 kettingen en 8 armbanden tot nu toe. Ik ga vanaaf nog wat maken, maar ik denk dat het dan wel genoeg is voor de eerste keer. Ik weet echt niet hoe het verkoopt, ik zou het erg vinden als er niks verkoop want ik heb er wel wat geld aan besteed. Stofje heb ik gekocht en iets om mee te showen :D . Heeft iemand nog wat tips voor mij ? ik heb wel een spiegel geregeld, dat leek me wel handig. Zoals je al merkt ben ik ietsjes nerveus :lol: :oops: Ook een beetje voor mijn verjaardag :wink: ik hoop zo dat ik dan iets krijg voor de kralen en de fimo 8) :shock: Hihi, moet om me zelf lachen.
Hoi,

Nou ik heb op de kerstmarkt bij ons in het dorp in het bejaardentehuis gestaan en geloofde mijn geldpotje niet toen ik naar huis ging, rond de 80 euro. Veel oudere mensen vonden al die glinsterende spullen erg mooi en kinderen en kleinkinderen kwamen bij mij kopen. Erg leuk was dat.
Als ik jou was zou ik het doen. als je het niet probeert weet je het niet.
Succes he!
Groetjes Barbara
Kralen make me happy!!!

Afbeelding

Gesloten