sieraden presenteren?
Ik wil op een markt gaan staan met mijn sieraden. hebben jullie ideeen om mn kettingen, armbanden en oorbellen te presenteren?
Ergens aanhangen ofzo? Of armbanden om een keukenrol?
Ergens aanhangen ofzo? Of armbanden om een keukenrol?
Groetjes van deze kralenverslaafde!
Je kunt op de markt zo'n lap "nep"-velours kopen. Dat heeft dat fluwelige maar het kost bijna niks. 3 euro de meter ofzo. Is erg handig om ineens je kraam mee te bekleden.
Een nadeeltje ervan - voor mij dan tenminste - is dat het snel statisch dus dus ALLE kattenharen kleven eraan!!
Een nadeeltje ervan - voor mij dan tenminste - is dat het snel statisch dus dus ALLE kattenharen kleven eraan!!
Kralen make the world go round!
Wat ik bij iemand anders heb geizen en zelf ook wil gaan doe als ik weer op een beurs zal gaan staan. Van die piepschuim ballen (zijn 2 delen) spuit je zwart en gebruik je elke helft ervan om een sieraad op te spelden. je hebt verschillende maten in die bollen!
<font size=2 color=FF00FF>Groetjes van een kraal verslaafde </font>
goed idee!!! ga k mischien ook wel eens proberen! maar waar je wel even op moet letten is waarmee je ze zwart verft/spijt want ik heb wel eens mee gemaatk dat iemand voor iemand die ik ken een suprise had geverfd(van piepschuim) en de volgende ochtend was het verdwenen doordat er een bepaalde stof in die verf zat, hahah stond die gene tog raar te kijke, was er alleeen nog een klein stukje over
haha lol
xxx

xxx
beadies, te leuk om te stoppen!! 

Ik heb het in het paars. Is wel donker. Kijk maar eens op mn site naar de sieraden foto's. Daar zie je (als het goed is, een klein stukje) van het kleed op de achtergrond achter de buste. Ik ga misschien nog een lichtere kleur kopen want dit is zo bij elkaar wel donker vind ik. Ik weet alleen nog niet welke kleur.
Groetjes van deze kralenverslaafde!
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Ik zou mooi creme/gebroken wit kopen erbij. IK heb zelf heel donkerblauw satijn en dan juist die lichte kleuren erop maakt het mooi. vindt ik. Als je alles donker houdt vallen je sieraden weg.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
Als je dan toch van dat velours aan het kopen bent, koop dan nog een klein stukje in een andere kleur om die piepschuim halve ballen te bekleden. Dat lukt het best met kleine knopspeldjes die je dan in de bal steekt. Heb je ook geen risico dat de verf afgeeft.
Zelf gebruik ik trouwens in plaats van piepschuim ballen, van die piepschuim kegels. Misschien nog wel gemakkelijker om 'in te pakken' in velours. Makkelijk neer te zetten ook, speldje erin om een ketting aan op te hangen en klaar ben je.
In ieder geval, veel succes. Komt vast goed met al die tips van iedereen!
Zelf gebruik ik trouwens in plaats van piepschuim ballen, van die piepschuim kegels. Misschien nog wel gemakkelijker om 'in te pakken' in velours. Makkelijk neer te zetten ook, speldje erin om een ketting aan op te hangen en klaar ben je.
In ieder geval, veel succes. Komt vast goed met al die tips van iedereen!