Gaan jullie verkopen met Koninginnedag?

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Janneke
Bead Lover
Contacteer:
Gaan jullie verkopen met Koninginnedag?

Bericht door Janneke » zo 10 apr 2005 12:09

Heeft iemand dat wel eens gedaan, verkopen met Koninginnedag?
Ik denk namelijk dat mensen het dan te duur vinden, omdat verder iedereen 'rommel' verkoopt.
Maarja, ik ben al niet zo heel erg duur, en ik heb zoiets nog nooit gedaan. En het lijkt me dus een goede gelegenheid om het eens te proberen.
groetjes! Janneke

Moei-Quai
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Moei-Quai » zo 10 apr 2005 12:10

Ja, ik wil dat ook gaan doen.
Maar ik twijfel ook of mensen kopen... eigenlijk denk ik van wel, je bent dan toch iets origineels tussen alle 'rommel', misschien helpt dat juist wel?
Succes in ieder geval!

famke
Bead Fan

Bericht door famke » zo 10 apr 2005 12:10

Ik heb nog niet zo heel veel gemaakt maar ik dacht er zelf over om dat kleine beetje wat ik heb bij het dochterje van mijn zus te brengen. Die staat elk jaar steevast met spullen op de markt... Ben wel benieuwd of het zal verkopen maar het is het proberen waard!
Groetjes famke

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » zo 10 apr 2005 12:33

Hohioi,

Ik heb vorig jaar voor het eerst sieraden verkocht op een markt en dat was de oranje markt. en dat ging super!!! wist niet wat me overkwam.. Was alleen maar aan het sieraden aan pakken inpakken enz.. heb geen tijd gehad om te eten toen ;-0 hihi... en mijn moeder hielp ook en was ook zo druk met helpen... dus ik ga zeker dit jaar weer heb 2 kramen gehuurd 1 voor de nieuwe sieraden enz. en 1 als beetje rommelkraam met oude sieraden waar ik graag van af wil enz.. de aller eersten enz.. en verder maak ik 1 hoekje waar ik samen met de kids die willen kettingen en armbanden ga maken.. ben benieuwd of dat loopt ;-)
Het is mijn verjaardag dan dus altijd al gezellie en ik ken best veel kinderen uit het dorp omdat ik op 2 scholen stage loop ;-) dus misschien vinden die dat wel leuk om iets te maken.

Succes allemaal!

GRoetjes Eelke

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 10 apr 2005 12:38

vorig jaar was er ook eentje in hoofddorp met hele leuke kettingen en mooie presentatie, maar ze zei dat de verkoop inderdaad tegen viel. ikzelf ben bang dat de meesten alleen maar hele goedkope dingen willen... maar ja je kan het proberen he. ;)

Dorith
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Dorith » zo 10 apr 2005 13:17

ik heb vorig jaar ook gestaan, eerste keer voor mij en het was fantastisch!!! Daardoor ben ik eigenlijk nog veel meer gaanmaken, verder sta ik nooit op markten jammer genoeg. De menden vonden het juist leuk dat er nieuwe dingen te koop waren en waren ook stomverbaasd dat je dat zelf kunt maken! :wink:
Ik had toen 20 kettingen, waarvan 14 verkocht! :D Dus ik heb nu al super zin weer, ik ga zeker staan! Hopen dat het net zo goed loopt!
groetjes dorith
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet :)

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » zo 10 apr 2005 13:38

Moet werken helaas :cry: :wink:
Groetjes Ellen.

Zilabel
Bead Believer

Bericht door Zilabel » zo 10 apr 2005 13:41

Ga ook staan op Koninginnedag. Zal gelijk een aanbieding maken voor Moederdag. Moet deze alleen nog even bedenken. :roll:
Misschien hebben jullie leuke suggesties. :lol:

els hopman
Bead Believer

Bericht door els hopman » zo 10 apr 2005 14:34

hoi,
Ik heb de afgelopen jaren ook hier in Nijmegen op de markt met koninginnedag gestaan maar de verkoop viel hier vies tegen, Ik moest wel een kraam huren en er zijn jaren geweest dat ik niet eens de kraamhuur eruit had, vorig jaar heb ik besloten niet meer te gaan staan maar op kralenjacht te gaan bij de kinderen die hun spulletjes verkopen. Dit is me veel beter bevallen en ook veel leuker als het gezeik(sorry) :oops: te moeten aanhoren dit is veel te duur ! of kan het niet wat goedkoper?.
Dit jaar ga ik weer op strooptocht.
Els :wink:

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » zo 10 apr 2005 14:40

Hoihoi,

Hier is de kraam huur dit jaar wel helaas 2,50 duurder geworden ;-) naar 17,50 maar das nog wel te doen..
de eerste keer deed ik mee met een vriendin had een halve kraam dus.. maar nu heb ik zoveel spulletjes!!!! dus daarom 2 kramen.. ik verf ook vaak T-shirts enz.. en die wil ik er ook bij leggen..
dus 1 kraam met de sieraden en 1 met van alles en nog wat en een zelf maak hoekske voor de kids..

Bij mij was er maar 1 iemand die toen vroeg of er iets van de prijs af kon en die persoon had echt alles beneden de 4 euro mee genomen.. om het vervolgens in eigen kraam te kunnen verkopen (gaf ze zelfs toe!) en of er iets van de prijs af kon?? want anders kon ze er niets aan verdienen.. ik zei nee zei ze ok en betaalde... dus dat viel mee ;-) is ook wel erg maf ;-) ik wil er ook iets aan overhouden.

Heb er erg zin in! ben druk me kettingen afwerken enz.. en ik neem dus ook veel oudere sieraden mee van langer geleden gemaakt deze prijs ik af., dus als iemand het te duur vind stuur ik ze naar die kant van de kraam ;-) kunnen ze een ketting voor 1 of 2 euro uitzoeken.. zo is er voor ieder wel iets te vinden denk ik..

En omdat mijn moeder mee gaat.. en mischien ook mijn nicht.. kan ik ook nog even snel een klein stukje afspeuren voor kraaltjes ;-) want dat is ook leuk toch??

GRoetjes!

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » zo 10 apr 2005 15:14

Ik ben te duur voor dat soort dingen. Er komt daar het verkeerde publiek voor mij. En bovendien ben ik te lui! haha :lol: Al dat gezeul altijd.
Maar iedereen veel succes toegewenst!
Kralen make the world go round!

Love-beadies
Bead Producer

Bericht door Love-beadies » zo 10 apr 2005 16:07

Bij mij gaat dat ook niet werken, als ik al die kraampjes bij ons in het dorp zie met die rommel. Dan rennen ze me hard voorbij denk ik :lol:
Groetjes Ilona

Sharon_M
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Sharon_M » zo 10 apr 2005 16:09

Ik ga ook niet op een markt staan met Koninginnedag want ik denk niet dat ik iets zal verkopen, zal wel te duur zijn omdat ik veel met Swarovski maak.

Maar degene die wel gaan, veel succes!

Groetjes Sharon

Bernadette
Bead Interested

Bericht door Bernadette » zo 10 apr 2005 17:04

nou ik heb het twee jaar gelden eens gedaan, maar twijfel of ik het weer zal doen. ik had toen niet een kraam gehuurd, maar stond ergens met mn grote tafel. het ging toen ontzettend hard regenen, echt niet normaal. de hele dag steeds buien. ik heb toen over de hele dag sieraden verkocht, wat ik normaal in twee uurtjes met een party verdien. maar misschien was de lokatie niet top en het weer natuurlijk. ik denk er nog ff over na. zeker als ik een kraam moet gaan huren.
Groetjes Ber.

Afbeelding

Heez
Bead Designer

Bericht door Heez » zo 10 apr 2005 20:44

eelkehas schreef:Hoihoi,

Hier is de kraam huur dit jaar wel helaas 2,50 duurder geworden ;-) naar 17,50 maar das nog wel te doen..
de eerste keer deed ik mee met een vriendin had een halve kraam dus.. maar nu heb ik zoveel spulletjes!!!! dus daarom 2 kramen.. ik verf ook vaak T-shirts enz.. en die wil ik er ook bij leggen..
dus 1 kraam met de sieraden en 1 met van alles en nog wat en een zelf maak hoekske voor de kids..

Bij mij was er maar 1 iemand die toen vroeg of er iets van de prijs af kon en die persoon had echt alles beneden de 4 euro mee genomen.. om het vervolgens in eigen kraam te kunnen verkopen (gaf ze zelfs toe!) en of er iets van de prijs af kon?? want anders kon ze er niets aan verdienen.. ik zei nee zei ze ok en betaalde... dus dat viel mee ;-) is ook wel erg maf ;-) ik wil er ook iets aan overhouden.

Heb er erg zin in! ben druk me kettingen afwerken enz.. en ik neem dus ook veel oudere sieraden mee van langer geleden gemaakt deze prijs ik af., dus als iemand het te duur vind stuur ik ze naar die kant van de kraam ;-) kunnen ze een ketting voor 1 of 2 euro uitzoeken.. zo is er voor ieder wel iets te vinden denk ik..

En omdat mijn moeder mee gaat.. en mischien ook mijn nicht.. kan ik ook nog even snel een klein stukje afspeuren voor kraaltjes ;-) want dat is ook leuk toch??

GRoetjes!
Hey Eelke op welke markt ga je staan dan ? Ik wil heel misschien in hengelo gaan staan, maar ik weet niet zeker :wink:

Gesloten