jahoe!!! verkoop via bruidszaak gaat goed!
-
- Bead Interested
- Contacteer:
ik verkoop mijn sieraden sinds kort via een bruidsmode zaak. Die heeft ook kinderkleding en avondkleding enzo.
Nu was er gister een kids-modeshow en ik had 6 kinderkettingen neergelegd, en voor de moeders bood ik een persoonlijke foto armband aan.
2 ketting verkocht voor samen 30 euro en 2 bestellingen voor foto armbanden voor 25 euro!!!
en dat in 2 uurtjes!
En het mooie is, mijn ouders dwongen me om de prijzen omhoog te doen, omdat ik in eerste instantie bijna geen winst durfde te vragen. En de mensen vonden me alsnog goedkoop! Terwijl ik voor die kettingen van de 30 euro 20 euro winst heb. En die foto armbanden nog meer!!!
Nu was er gister een kids-modeshow en ik had 6 kinderkettingen neergelegd, en voor de moeders bood ik een persoonlijke foto armband aan.
2 ketting verkocht voor samen 30 euro en 2 bestellingen voor foto armbanden voor 25 euro!!!
en dat in 2 uurtjes!
En het mooie is, mijn ouders dwongen me om de prijzen omhoog te doen, omdat ik in eerste instantie bijna geen winst durfde te vragen. En de mensen vonden me alsnog goedkoop! Terwijl ik voor die kettingen van de 30 euro 20 euro winst heb. En die foto armbanden nog meer!!!
-
- Bead Interested
- Contacteer:
nog even een update.
ik was in haarlem aan het shoppen met een vriendin, en toen werd ik gebeld dat ik nog eens 4 kettingen had verkocht. Dus ik roep helemaal blij naar mijn vriendin in het pashokje dat ik 4 kettingen had verkocht. en toen had die eigenaar van die winkel ook wel interesse in mijn sieraden.
Onderhandelingen zijn in volle gang!!!
(vandaag trouwens nog eens 3 kettingen verkocht)
ik was in haarlem aan het shoppen met een vriendin, en toen werd ik gebeld dat ik nog eens 4 kettingen had verkocht. Dus ik roep helemaal blij naar mijn vriendin in het pashokje dat ik 4 kettingen had verkocht. en toen had die eigenaar van die winkel ook wel interesse in mijn sieraden.
MAZZELAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!anirac sivknilk schreef:nog even een update.
Wat enorm geweldig!!!
Je moet natuurlijk wel in blijven zien dat het een hobby is en niet je beroep. Dolca luna is een bedrijf met vele kosten dus moet ze wel meer vragen!kralenenquete schreef:goed zo!
![]()
wat leuk dat het zo goed liep! ik denk idd ook dat de meesten hier veel te weinig voor hun spullen vragen, als je ziet wat voor prijzen anderen soms (dolce Luna bijvb.) hanteren...

Maar zeker goed gedaan om zoveel te verkopen in zo weinig tijd!!!

<font size=2 color=FF00FF>Groetjes van een kraal verslaafde </font>
- Love-beadies
- Bead Producer