Ik doe toch iets verkeerd volgens mij

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
N
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door N » ma 10 okt 2005 12:26

Fairy schreef:Wat zou er verkeerd kunnen gaan? Je doet helemaal niets oneerbaars. Je hebt de kralen niet op een malafiede manier gekregen, niets gestolen, hun naam niet door het slijk gehaald......Ze zeggen hooguit: "sorry mevrouw, daar doen wij niet aan. U maakt mooi spul, veel succes ermee". Spring maar in deze diepe plas, zwemmen kun je veel beter dan je denkt!
Hier ben ik het helemaal mee eens!
Gewoon proberen, je sieraden zijn het waard!
Groetjes, Nicole.

Jewel
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Jewel » ma 10 okt 2005 12:31

wat moet ik dan schijven/zeggen? als ik foto's stuur?
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!

Biancie
Bead Interested

Bericht door Biancie » ma 10 okt 2005 13:02

Jewel schreef:Bedankt voor de tips meiden :thumb:
Ik ga zeker op sie site kijken en ik zal t.z.t. eens zo'n persbericht de deur uit doen.... als ik dat kan :roll:
Mocht je hulp nodig hebben laat het dan maar weten, ik heb al veel geoefend ;)

Wat de foto's naar Swarovski betreft... ik denk dat zij wel een compleet team van ontwerpers hebben zitten voor hun creaties en die spullen zijn niet zo exclusief (als in; er is er maar 1 van). Persoonlijk zou ik eerder een pakkende "merknaam" verzinnen en daarmee aan de slag gaan. Kijk maar naar Dolce Luna, die promoot ook met het feit dat ze Swarovki gebruikt maar verder zit ze er niet aan gelinkt.

Feit blijft natuurlijk dat niet geschoten altijd mis is, maar ik denk dat je wel goed moet nadenken over wat je er nu eigenlijk mee wilt bereiken. :)
*~* Beauty is in the eyes of the beholder *~*

Jewel
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Jewel » ma 10 okt 2005 13:35

Merknaam heb ik al :wink: :lol: "Pearls and Crystals"

Fairy
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Fairy » ma 10 okt 2005 14:04

Biancie schreef: maar ik denk dat je wel goed moet nadenken over wat je er nu eigenlijk mee wilt bereiken. :)

Wat Jewel al zegt: dat ze de naam Swarovski mag gebruiken en misschien kan ze gelinkt worden vanaf de site van Sw.??? Stel dat ze het zo mooi vinden daar en dat ze Jewel wel zouden willen promoten. Moeten ze haar eerst wel kennen. Je weet nooit wat je ermee kunt bereiken......

Lieve groet van Fairy

Jewel
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Jewel » ma 10 okt 2005 14:15

Ik kan ook gewoon een mail sturen en vragen wat ze ervan vinden...... Als ze me maar niet gaan na-apen dan en hun lekker met de eer strijken :?

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » ma 10 okt 2005 14:56

Fairy schreef:
Biancie schreef: maar ik denk dat je wel goed moet nadenken over wat je er nu eigenlijk mee wilt bereiken. :)

Wat Jewel al zegt: dat ze de naam Swarovski mag gebruiken en misschien kan ze gelinkt worden vanaf de site van Sw.??? Stel dat ze het zo mooi vinden daar en dat ze Jewel wel zouden willen promoten. Moeten ze haar eerst wel kennen. Je weet nooit wat je ermee kunt bereiken......
swarovksi heeft geen links op de site en ik denk ook niet dat ze dat willen doen...
ik denk ook niet dat je dan qua verkoop ervan profiteerd, tenslotte zijn de enige mensen die naar de site gaan mensen die spullen van swarovski zelf willen en niet producten die van swarovski dingen gemaakt zijn, snappen jullie het nog?
Ik denk dat media-aandacht veel zinvoller is!
maar ja niet geschoten is altijd mis natuurlijk, dus wie weet
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

Jewel
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Jewel » ma 10 okt 2005 15:01

Zal ik Carlo en Irene aanschrijven, van Life and Cooking 8)

Zeg ik nou wel, maar dat durf ik toch niet..... erg ben ik hè? :lol:

Fairy
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Fairy » ma 10 okt 2005 18:05

Hihi, 't is toch wat.... Ik ben ook maar doodsimpel huisvrouw. Ik heb geen klap verstand van zaken doen. Ik wil alleen maar Jewel pushen. Ze moet iets gaan doen met haar spullen! Paul de Leeuw? Hart van Nederland? (ik kijk bijna nooit t.v. dus ik brul maar wat)
Jewel vraag eens bij dat Tros Radar gedoe, daar kunnen ze je misschien wel verder helpen. Je zat toch in dat panel?
Wij gaan allemaal wel mee als dolzinnig publiek :D .

Lieve groet van Fairy

Jewel
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Jewel » ma 10 okt 2005 18:15

Tros Radar....? Dat is voor als je een klacht hebt over een winkel of bedrijf :lol:
En dat testpanel stelt niks voor hoor :wink:

Fairy
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Fairy » ma 10 okt 2005 18:22

Maar dan zit je toch heel bij het vuur? Ik weet wel dat het een heel ander programma is maar lopen daar geen andere tv-bobo's rond?
Ach Jewel, ik ben gewoon errug enthousiast. Ik zal dimmen.

Lieve groet van Fairy

Jewel
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Jewel » ma 10 okt 2005 20:05

Ik zie die t.v. Bobo's nooit :lol:
Laatst werd ik gevraagd om mee te werken aan een uitzending, maar ik durf niet op t.v. :lol: Dus dan ga ik niet.... ik vul alleen maar enquetes in :wink:

Ik ga het eerst wel eens voorzichtig opbouwen.... eerst tijdschriften proberen, misschien een intervieuw, dat durf ik nog net :lol:
Dan eerst daar aan wennen (als het wil lukken natuurlijk :wink: ) en dan kijken we voorzichtig verder.
Kleine stapjes hoor, anders ga ik hyperen :lol:

Fairy
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Fairy » ma 10 okt 2005 21:12

Je hebt groot gelijk! Het is jouw wandeling, doe hem in je eigen tempo.
Dat van dat hyperen ken ik hoor! Ik wil ook dingen in hapklare brokjes hebben :wink: .

Lieve groet van Fairy

sanny
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door sanny » ma 10 okt 2005 21:43

Kun je niet proberen een artikel in 100% kraal te krijgen? Dat blad is van iemand van het forum. Ik weet niet meer hoe ze heet, maar dat moet wel op te zoeken zijn toch?
groetjes Sannie.

PetraDae
Bead Discoverer

Bericht door PetraDae » ma 10 okt 2005 21:52

Wat betreft foto's sturen aan Swarovksy, misschien tippen zij wel bladen over mensen die mooie creas maken met hun spullen! Je weet nooit hoe een koe een haas vangt! :wink: Denk er rustig over na, maar denk er wel aan dat kerst eraan komt dus stort je eens op heren bladen. Die moeten toch wat moois voor ons kopen! :lol: Stuur een mailtje aan Jort Gelder of de Bijenkorf. Maak mannen je (verlopige) doelgroep!! :wink:

Gesloten