Klant vindt ketting niet mooi

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
sanny
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door sanny » wo 24 aug 2005 12:57

char schreef:Oh, wat baal ik hier toch van.
Nu heb ik haar afgelopen maandag vroeg in de avond een voorstel gedaan voor het eventueel omruilen van de ketting en nu hoor ik taal nog teken van d'r.
Ik zal wel weer te ongeduldig zijn maar ik wil het probleem zo snel mogelijk opgelost hebben.
Wie weet, misschien reageert ze helemaal niet meer. Dat is mij ook best, maar nu verkeer ik in onzekerheid..... :?
Afwachten maar.
Dit is inderdaad irritant, heb je een bepaalde tijd genoemd waarin ze de ketting om mag ruilen? Misschien is ze wel met vakantie of zo :?
groetjes Sannie.

char
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door char » wo 24 aug 2005 15:43

sanny schreef:
char schreef:Oh, wat baal ik hier toch van.
Nu heb ik haar afgelopen maandag vroeg in de avond een voorstel gedaan voor het eventueel omruilen van de ketting en nu hoor ik taal nog teken van d'r.
Ik zal wel weer te ongeduldig zijn maar ik wil het probleem zo snel mogelijk opgelost hebben.
Wie weet, misschien reageert ze helemaal niet meer. Dat is mij ook best, maar nu verkeer ik in onzekerheid..... :?
Afwachten maar.
Dit is inderdaad irritant, heb je een bepaalde tijd genoemd waarin ze de ketting om mag ruilen? Misschien is ze wel met vakantie of zo :?
Pff, nee niet aan gedacht. Ik weet nieteens OF ze wil ruilen. Anders neem ik de ketting terug, maar dan wel binnen een bepaalde termijn.
Als ik vanavond nog niets gehoord heb, dan stuur ik haar een berichtje dat de ketting binnen 7 dagen teruggestuurd kan worden.

Dank jullie wel voor de goede adviezen. :)
Groetjes,
Suzanne
Afbeelding

char
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door char » do 25 aug 2005 22:47

Omdat ik geen enkele reaktie meer teruggekregen had, haeb ik haar vandaag opnieuwd gemaild en een termijn gesteld.
Nu kreeg ik wel een antwoord. Ze excuseerde zich dat ze al dagen niet meer gecomputerd had vanwege een sterfgeval in de familie.
Ze stuurt de ketting terug en ik retourneer het geld.
coby schreef: ik heb altijd het idee erom heen hangen mss draagt ze het voor 1x ( speciale gelegenheid mss) en zegt dan dat de ketting nix is

en er zijn nog meer redenen te bedenken
En nu kwam ineens de gedachte in mij op dat die speciale gelegenheid wel eens een begrafenis had kunnen zijn. :oops: :oops:
Het is wel TOEVALLIG een zwart-witte ketting.
Ik schaam mij wel een beetje voor mijn slechte gedachten, maar het is ook zo toevallig....
Groetjes,
Suzanne
Afbeelding

sanny
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door sanny » do 25 aug 2005 22:55

Ik vrees dat ik die gedacht ook gelijk had :oops: toen ik jouw berichtje las. :oops: Oei, oei wat een slechteriken zijn wij :oops: :wink:
groetjes Sannie.

nathalie_25
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door nathalie_25 » vr 26 aug 2005 06:33

Ik denk, en vat dit persoonlijk op :wink: , dat jullie er veel te veel achter zoeken. Het kan toch gewoon dat ze hem in het echt niet mooi vond? Of dat het ergens bij moest passen qua kleding en dat dat tegen viel?
Maar goed,natuurlijk kan ze 'm gedragen hebben ja. Dat is een risico wat je loopt. Als je een gewone winkel heb, heb je ook risico's, zoals diefstal.
Zoiets als dit gebeurt natuurlijk maar een enkele keer, daarom zou ik er niet moeilijk over doen, dat is gewoon de moeite niet waard. Zelf heb ik in mijn voorwaarden staat dat ze een tegoedbon krijgen, en als ze erg moeilijk gaan doen krijgen ze gewoon hun geld terug (uiteraard minus de porto). Het is één keer voorgekomen tot nu toe, en dat is nu wel een goede klant :D .
Ik vind de ketting trouwens erg leuk!

Britt
Bead Lover

Bericht door Britt » vr 26 aug 2005 07:33

:?
Ik denk, en vat dit persoonlijk op :wink: , dat jullie er veel te veel achter zoeken. Het kan toch gewoon dat ze hem in het echt niet mooi vond? Of dat het ergens bij moest passen qua kleding en dat dat tegen viel?

Hier ben ik het ook mee eens,vind het een beetje jammer dat er meteen zo slecht over iemand gedacht wordt terwijl het echt gewoon kan zijn dat de ketting niet bij haar past.

Jewel
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Jewel » vr 26 aug 2005 09:07

Ik begrijp die gedachte wel hoor :roll: Mijn persoonlijke ervaring is dat de eerlijkheid bij veel mensen ver te zoeken is. Dan is het een logisch gevolg dat dergelijke gedachten bij je op komen en dat je wantrouwend wordt.
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » vr 26 aug 2005 09:33

hmm vind in ieder geval dat het goed opgelost is zo, had het waarschijnlijk ook eerst geprobeerd met een tegoedbon..

en stel nou dat ze hem wel een dagje gedragen heeft en in het slechtste geval op die begravenis.......... behalve dat ik in karma geloof :wink: kun je het ook positief zien. Als het een geliefde persoon was, zijn er veel mensen geweest en die hebben allemaal je ketting gezien, veel mensen weten niet waar ze over moeten praten tijdens het koffie drinken, dus wie weet :wink:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gesloten