prima lijkt mij!Sarah schreef:Het komt er grofweg op neer dat ik 5.00 tot 10.00 euro optel bij de materiaalkosten en het dan afrond.
'werkloon'
-
- Bead Brilliant
- Contacteer:
Tsja, ik weet ook niet goed wat ik moet vragen. Ik ben nu bezig met een set met swarovski kralen en rijgstrass. De materiaalkosten zijn al zo'n 25 euro. Ik heb er heel veel werk van. Wat is nu een redelijke prijs?
(slijm, slijm) Piep, ik ben heel erg benieuwd naar die oorbellen van je. Pleeeeease.
Groetjes Baukje
(slijm, slijm) Piep, ik ben heel erg benieuwd naar die oorbellen van je. Pleeeeease.
Groetjes Baukje
Hangt ook af van de uitstraling. Als het lux en groot of juist heel mooi verfijnt is kan je er best wat meer voor vragen!Miss B schreef:Tsja, ik weet ook niet goed wat ik moet vragen. Ik ben nu bezig met een set met swarovski kralen en rijgstrass. De materiaalkosten zijn al zo'n 25 euro. Ik heb er heel veel werk van. Wat is nu een redelijke prijs?
Groetjes Baukje
Ik zou gewoon wat doen wat mij redelijkt lijkt, en dan kijken hoe mensen erop reageren. Wel meerdere mensen, de een vind nml iets sneller duur dan de ander!
-
- Bead Brilliant
- Contacteer:
Mijn set is heel erg luxe. Hij zou Prinses Maxima niet misstaan (ahum).
Ik heb verschillende mensen gevraagd en heel veel zeggen van: heb je niet een prijs afgesproken dan? Het antwoord is nee
Ik wist nog niet hoeveel materiaal ik nodig zou hebben. Maar als iemand dat dan vraagt, voel ik me weer zo stom, want misschien had dat wel gemoeten. Straks vindt die mevrouw het te duur en neemt ze het niet. Maar ze heeft het toch ook zelf uitgezocht uit mijn boekjes.
Mijn moeder zegt 40 euro, kan ik altijd nog zakken. Maar ik weet niet of ik dit wel durf te vragen. Het is de eerste set die ik echt aan iemand verkoop. Ik heb wel vaker iets voor een ander gemaakt, maar telkens voor familie.
Wat een verhaal, moest even mijn hart luchten
Groetjes Baukje
Ik heb verschillende mensen gevraagd en heel veel zeggen van: heb je niet een prijs afgesproken dan? Het antwoord is nee

Mijn moeder zegt 40 euro, kan ik altijd nog zakken. Maar ik weet niet of ik dit wel durf te vragen. Het is de eerste set die ik echt aan iemand verkoop. Ik heb wel vaker iets voor een ander gemaakt, maar telkens voor familie.
Wat een verhaal, moest even mijn hart luchten
Groetjes Baukje
Gewoon doen!
Hoog inzetten, als ze bleek word kan je haar altijd nog een "korting" aanbieden!
Maar als iemand iets speciaal laat maken mag het vaak wel wat kosten!
En je materiaal was ook errug duur, dus als ze comentaar heeft kan je vertellen dat je prijs is opgebouwd uit materiaalkosten en een gedeelte arbeidsloon!
Bij Otazu is ze duurder uit!!!
Hoog inzetten, als ze bleek word kan je haar altijd nog een "korting" aanbieden!
Maar als iemand iets speciaal laat maken mag het vaak wel wat kosten!
En je materiaal was ook errug duur, dus als ze comentaar heeft kan je vertellen dat je prijs is opgebouwd uit materiaalkosten en een gedeelte arbeidsloon!
Bij Otazu is ze duurder uit!!!
ik heb laatst een ketting gemaakt, materiaalkosten ongeveer 12.50.
ik was er lang mee bezig geweest, heb lang zitten twijfelen en besloten er 20.00 voor te vragen.
ik vond het een behoorlijk bedrag, ik dacht , die verkoop ik nooit
die ketting was als eerste weg
had ik dus echt nooit verwacht
gootje
ik was er lang mee bezig geweest, heb lang zitten twijfelen en besloten er 20.00 voor te vragen.
ik vond het een behoorlijk bedrag, ik dacht , die verkoop ik nooit

die ketting was als eerste weg

had ik dus echt nooit verwacht

gootje

groetjes gootje
-
- Bead Brilliant
- Contacteer:

Het is me gelukt. Ik heb zojuist mijn eerste echte bestelling verkocht voor 40 euro.

Yes, kan ik weer lekker nieuwe spullen kopen. Ik heb zin in van die vakjesdoosjes voor m'n sluitingen en voor Swarovski (ja, propvol, ahum).
Bedankt voor jullie reacties

Groetjes Baukje
Hartstikke goed!! Je moet nooit te laag beginnen, per slot van rekening is jouw tijd en creativiteit ook wat waard! (Ja dat moet ik ook nog geregeld tegen mezelf zeggen).
Ik had gisteren een sieradenparty en de helft van de aanwezigen vond het kennelijk te duur. Ik heb ook ook voordeliger dingen erbij (expres) maar nee, dan wel de dure dingen pakken en die dan al "hoeiend" weer neergooien nadat ze de prijs hadden gezien.
pfff
Daar heb ik wel een hekel aan. Als je het er niet voor over hebt, prima, maar gooi er dan niet mee. Er 1 dingetje ook stuk gegaan, 1 plakstrassje eraf. Ik heb niet gezien wie dat heeft gedaan, maar goed, die plak ik er wel weer op.
De andere helft kocht wel, want ze vonden het allemaal erg mooi, dus mijn avond was nog wel goed, afgezien van licht sjacherein.
Ik had gisteren een sieradenparty en de helft van de aanwezigen vond het kennelijk te duur. Ik heb ook ook voordeliger dingen erbij (expres) maar nee, dan wel de dure dingen pakken en die dan al "hoeiend" weer neergooien nadat ze de prijs hadden gezien.
pfff
Daar heb ik wel een hekel aan. Als je het er niet voor over hebt, prima, maar gooi er dan niet mee. Er 1 dingetje ook stuk gegaan, 1 plakstrassje eraf. Ik heb niet gezien wie dat heeft gedaan, maar goed, die plak ik er wel weer op.
De andere helft kocht wel, want ze vonden het allemaal erg mooi, dus mijn avond was nog wel goed, afgezien van licht sjacherein.
Kralen make the world go round!
-
- Bead Brilliant
- Contacteer:
Yes, i feel good.....
Mevrouw is vandaag net nog langs geweest om het laatste geld te brengen (ze had niet genoeg) en ze zei nog weer dat ze er zo blij mee was. Haar dochters vonden het ook supermooi. Misschien zit daar ook nog wel een klant tussen...
Wat kunnen mensen soms toch ook vervelend zijn. Als het zo duur is, dan gooi je er toch niet mee?! Die mensen willen zeker niet laten blijken dat ze niet zulke dure sieraden willen. Dan liever naakt dan namaak. Niet leuk voor jou. Ik hoop voor je dat andere sieradenparty's w?l helemaal geslaagd zijn. Je moet er zelf toch ook plezier aan hebben
Groetjes Baukje

Wat kunnen mensen soms toch ook vervelend zijn. Als het zo duur is, dan gooi je er toch niet mee?! Die mensen willen zeker niet laten blijken dat ze niet zulke dure sieraden willen. Dan liever naakt dan namaak. Niet leuk voor jou. Ik hoop voor je dat andere sieradenparty's w?l helemaal geslaagd zijn. Je moet er zelf toch ook plezier aan hebben

Groetjes Baukje