Ik jump in het diepe!...Foto's pagina 4
nou dames, het was echt top!! En gezellig!! hahaha....mesnen na een bakkie choco met cupcake " ga nog eens effies neuzen hoor"...geweldig!
Heb nu echt wel wat te maken aan bestellingen! en heb ook 2 sieradenparties staan! Reuze leuk...en die reacties, geweldig " allemaal zelf gemaakt"..." Meid, lijkt net of ik in een winkeltje sta"..."dies gaaf!" hahahaha...Heb genoten!! Kijk nu al uit naar de volgende...
Owja, ook leuk, zelfs mijn kapster kwam met de gehele team binnen, en ik mag ook in de kapsalon en met evenementen gaan staan! Super leuk..steeds meer mensen leren kennen!
Ik had het beloofd, dus hier wat foto's...was meer aan het rond"rennen" choco aan het maken ( deden we om en om hoor) en helpen, maar toch!
een impressie!
Dames leggen al wat spullen klaar:

Op 't computerscherm een slideshow van alle gefotografeerde sieraden!

(zie je rechts de Bruid & Bruidegom liggen?? We staan erin!! Zal straks effies foto posten!
En toen kwamen al de eerste "klanten" hahaha langs!

aan de choco en cupcakes!

Links vriendin Ellen, in het midden me, en mijn zusje Leonie:

Al met al een succes..De reacties waren top, verkoop ging lekker de de aankomende opdrachten en parties zijn natuurlijk helemaal top!
Zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar!
Heb nu echt wel wat te maken aan bestellingen! en heb ook 2 sieradenparties staan! Reuze leuk...en die reacties, geweldig " allemaal zelf gemaakt"..." Meid, lijkt net of ik in een winkeltje sta"..."dies gaaf!" hahahaha...Heb genoten!! Kijk nu al uit naar de volgende...
Owja, ook leuk, zelfs mijn kapster kwam met de gehele team binnen, en ik mag ook in de kapsalon en met evenementen gaan staan! Super leuk..steeds meer mensen leren kennen!
Ik had het beloofd, dus hier wat foto's...was meer aan het rond"rennen" choco aan het maken ( deden we om en om hoor) en helpen, maar toch!
een impressie!
Dames leggen al wat spullen klaar:

Op 't computerscherm een slideshow van alle gefotografeerde sieraden!

(zie je rechts de Bruid & Bruidegom liggen?? We staan erin!! Zal straks effies foto posten!
En toen kwamen al de eerste "klanten" hahaha langs!

aan de choco en cupcakes!

Links vriendin Ellen, in het midden me, en mijn zusje Leonie:

Al met al een succes..De reacties waren top, verkoop ging lekker de de aankomende opdrachten en parties zijn natuurlijk helemaal top!
Zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar!
Fijn dat het goed gegaan is het is natuurlijk altijd een gok.
Ik ga in februari denk ik een sieradenparty geven.
Dan kan ik lekker een paar dagen vrij nemen en alles op mijn gemak klaar zetten.
Maar eerst heb ik nog een kerstmarkt.
En een losse verkoopmiddag thuis voor mijn collega's!
Je foto's zien er ook ontzettend gezellig uit!
Ik ga in februari denk ik een sieradenparty geven.
Dan kan ik lekker een paar dagen vrij nemen en alles op mijn gemak klaar zetten.
Maar eerst heb ik nog een kerstmarkt.
En een losse verkoopmiddag thuis voor mijn collega's!
Je foto's zien er ook ontzettend gezellig uit!