Opdracht binnen vanuit Amerika voor bruidje
- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer:
Ik heb het gelezenvioletmoon_17 schreef:Hi Jewel
Heb je nog naar de reakties gekeken bij die link.
De meesten vinden je werk prachtig, maar veel te goedkoop.
Iemand uit zuidafrika heeft je bij zijn bookmarks gezet voor in de toekomst.

Ik kan in de statistieken van mijn site wel terug zien dat je een linkje hebt gezet

Leuk trouwens die Zuid- afrikaanse... moest wel even goed kijken en lezen.
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!
Ik sta daar bij een paar, maar bij veel sites wordt een link toch afgewezen of ik moet grof betalen voor een vermelding. Dààààg.... poepie! Dat doe ik niet... een hobby mag best geld kosten, maar dit soort kosten vind ik wat overdreven...Sabrina1981 schreef:Is niet misschien niet een tip om je link bij van die trouwverzamelsites te zetten?
Maar er wordt doorgaans niet geloofd dat ik maar een hobbyist ben die er toch echt nog steeds alleen maar geld op toe moet leggen.

En ik moet eerlijk zeggen dat dat nu inmiddels wel een keer mijn keel uit begint te komen, dat ik dus iedere keer tussen wal en schip in hang....
Maar dat maakt niet uit...... ik heb de rest van mijn leven nog om mijn doel te bereiken

Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
Ja met dat zuid-afrikaanse had ikook een beetje moeite.
Enne over dat "roemen"
Ere wie ere toekomt.
Je werk is gewoon prachtig, ik ben sinds een paar dagen bezig met een *voor mij dan* ingewikkeld rijgwerk zonder patroon dus ik weet nu hoe moeilijk het is.
Enne over dat "roemen"
Ere wie ere toekomt.

Je werk is gewoon prachtig, ik ben sinds een paar dagen bezig met een *voor mij dan* ingewikkeld rijgwerk zonder patroon dus ik weet nu hoe moeilijk het is.

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
Ja dat wel, en heel veel denkwerkJewel schreef:Maar wel een uitdagingvioletmoon_17 schreef:ben sinds een paar dagen bezig met een *voor mij dan* ingewikkeld rijgwerk zonder patroon dus ik weet nu hoe moeilijk het is.

Ik ben op B&B de forumuitdaging aangegaan om iets te maken met het thema "Bollywood" dus nu ben ik vierkantjes aan het maken met rocailles en buggles om vierkante rijgstrass. Dat lukt nog wel, maar nu moet ik die vierkantjes weer allemaal aan elkaar gaan rijgen in een patroon. En daar komt dan het denkwerk bij.

Ik heb in mijn hoofd **tig verschillende modellen zitten en ik heb er maar eentje nodig.

Dus heb ik even alles in een doosje gedaan en ga over een dag of zo wel weer verder.

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.
- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer:
Je hebt ook helemaal gelijk, grof betalen zou ik ook niet doen. Het moet wel leuk blijven.Jewel schreef:Ik sta daar bij een paar, maar bij veel sites wordt een link toch afgewezen of ik moet grof betalen voor een vermelding. Dààààg.... poepie! Dat doe ik niet... een hobby mag best geld kosten, maar dit soort kosten vind ik wat overdreven...Sabrina1981 schreef:Is niet misschien niet een tip om je link bij van die trouwverzamelsites te zetten?
Maar er wordt doorgaans niet geloofd dat ik maar een hobbyist ben die er toch echt nog steeds alleen maar geld op toe moet leggen.![]()
En ik moet eerlijk zeggen dat dat nu inmiddels wel een keer mijn keel uit begint te komen, dat ik dus iedere keer tussen wal en schip in hang....
Maar dat maakt niet uit...... ik heb de rest van mijn leven nog om mijn doel te bereikenKomt goed!
Ik kwam op het idee om dat ik aan het googlen was voor verzamelsites en zo ook een aantal bruidssites tegenkwam. Ik dacht even onthouden voor Jewel.
Tuurlijk komt het goed.