post post post waar blijft het allemaal

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » zo 18 sep 2005 06:18

hallo allemaal
ik ben maar een gewoon klantje die bij enkele van jullie bestel.
het is mij gelukkig maar 2 keer overkomen dat de spulletjes die ik had besteld niet zijn aangekomen.
wat mij zo vrezelijk irriteerd is dat het soms een eeuwigheid duurt eer een pakje aankomt.
ik woon in belgie en bestel meestal in nederland zogauw mijn betaling op de rekening staat van de verkoper krijg ik meestal een mailtje dat het pakje is opgestuurd en dan begint het wachten en dat varieerd van 8 dagen tot 3 weken ik vraag me af hoe dat komt werken ze wel bij de post :?: ik geloof dat het probleem in belgie ligt want ik krijg wel eens post die er 5 dagen over doet om 15 km.te overbruggen dat is toch te gek
ik zou wel eens willen weten hoe het met andere belgische klanten vergaat die in nederland bestellen.
liefs frietje
kralengek

Lavilia
Bead Chatter
Contacteer:

Bericht door Lavilia » zo 18 sep 2005 12:18

Met al deze verhalen geloof ik dat ik mijn pakketjes maar zelf in de bus ga doen
groetjes ikke
Afbeelding

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » zo 18 sep 2005 12:24

Ik heb net nieuwe labels besteld bij praktiquette, dat moest toch, en deze keer met alleen naam en adres en site http://www.armande.net" onclick="window.open(this.href);return false;. In elk niks waar iets met sieraden of kralen uit blijkt. Hopelijk scheelt dat.
Kralen make the world go round!

kralenboetiek
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door kralenboetiek » zo 18 sep 2005 16:22

Tsssss de TPG breek me de bek niet open :twisted: :twisted:

Heb ruim 2 weken geleden iets naar Belgie gestuurd, het heeft er ruim 2 weken overgedaan. :!: :!: Volgens mij is het via Afrika gegaan en weer terug :twisted: :twisted:

Ook de regel, voor 6 uur in de bus en de volgende dag bezorgd gaat lang niet altijd op, soms doen ze er een week over om het binnen Nederland bezorgd te krijgen.

Mijn pakjes man, met wie ik inmiddels een leuk contact heb, zo vaak staat ie aan de deur, vertelde dat er veel gestolen wordt. Er was laatst nog een man ontslagen die had allemaal mobieltjes gejat.

Groetjes Myra

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » zo 18 sep 2005 16:37

in belgie hebben ze zoiets als prior als je het voor 18.00 post krijgt de bestemmeling in belgie het de volgende dag in de bus het kost natuurlijk meer geld.
maar in werkelijkheid komt het maar zelden de volgende dag aan ik heb eens een kaart gestuurd met prior van grimbergen naar brussel dat is nog geen 10 km. het kwam 3 dagen later aan. ik heb een klacht ingediend
en kreeg een week later het antwoord dat het hun erg speet en dat was alles .
liefs frietje :roll:
kralengek

Fairy
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Fairy » zo 18 sep 2005 18:27

Maar goed, wat kunnen we nou doen? Ik ben m'n geld kwijt. Het is dan wel geen € 2500,= maar voor mij is het toch een heleboel.
Ik hoef op zich geen lid te worden van een testpanel maar wil wel meedoen aan een klachtenactie over tpg. Doen we dat dan allemaal? Hoe, wie, wat , waar?

Lieve groet van Fairy

irisje
Bead Believer

Bericht door irisje » ma 19 sep 2005 08:24

och frietje,
ik ben ook van Belgie....
als ik iets bestel in Nederland zit ik meestal ook hopeloos lang te wachten tot er iets toekomt....
maar ik denk dat het probleem zowel in Belgie als in Nederland ligt, ze maken er overal een zootje van!!!!
Voor mn werk moet ik massas brieven versturen, wij zitten met een marge van 10% brieven die NOOIT ter plaatse aankomt (????) :shock: :shock: :shock:
Dat kan toch niet de dag van vandaag???De post werkte vroeger beter als nu :cry:
Nog een voorbeeldje : we hebben de GPS van mijn man 2 maand geleden ook verzonden (er was een mankementje aan) en
ik vrees dat we die ook nooit meer terug zien :evil: :evil:
niemand weet waar het toestel zich bevindt huilen2
Ik vind dit allemaal wel dure grappen aan het worden hoor!!!
Je wordt er toch echt niet vrolijker van als je dit alles hier leest :cry: :cry: :cry:

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » ma 19 sep 2005 09:35

irisje, zelfs in frankrijk is het niet beter had in juni iets besteld toen ik daar op vakantie was ze hadden het niet in vooraad dus heb ik betaald en het zou me nagestuurd worden .
na een maand niets gehoord dus gemaild bleek dat het al 2 weken ervoor verstuurd was de winkel heeft navraag gedaan in frankrijk en daar was het inderdaad al verstuurd maar het is nooit bij mij aangekomen.
ik denk dat het in heel europa een pot nat is die post.
maar wat wil je als je spulletjes nodig hebt en ze hier niet kan krijgen dan moet je wel bestellen in een ander land of anders van hobby veranderen.
maar ik ben een echte kralengek dus neem ik maar het risico er bij.
liefs frietje

ps. ook voor de shops is dit een drama
kralengek

irisje
Bead Believer

Bericht door irisje » ma 19 sep 2005 10:43

och ja, ik probeer toch nie te veel tegelijk te bestellen, zo is het nooit een financiele aderlating....
en het is een troost, we zijn niet de enige die dit voor hebben, je hoort het van jan en alleman!!! :(
wel héél jammer dat er niet meer goeie webshops zijn in België!!!
het duurt altijd zooooooooooo lang vanuit het buitenland :turtle
en een kralengek, wil zijn gerief toch wel altijd zo snel mogelijk in huis hebben!!!
Ik ben van nature al wa ongeduldig dus.....
Na een week zit ik al op hete kolen voor de bus te kamperen, goe wetende dat de kralen er hoegenaamd nog nie kunnen zijn.... :oops:

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 19 sep 2005 11:20

pakketten vanuit nederland naar belgie gaan gek genoeg wel heel snel hoor, ik heb vaak dat als het vandaag is verstuurd het de volgende dag al aankomt.

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » ma 19 sep 2005 11:33

Hohioi,

Zijn die enveloppen naar belgie dan wel priority verstuurt???
Want dan kan je dat ook geen priority meer noemen vind ik..

Het is idd ook voor webshops vervelend.. want je wil toch tevreden klanten (neem ik aan;-)) En dus moet je een oplossing zoeken en wat voor oplossing ook het kost je wel extra..

GRoetjes!

Fairy
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Fairy » ma 19 sep 2005 11:45

Ik heb zojuist een zeer boze mail naar tpg post verstuurd. Kijken wat ze daarop te zeggen hebben.

Ik ben echt pissed.

Lieve groet van Fairy

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » ma 19 sep 2005 12:09

ach kindje denk je dat het wat zal helpen :?: ik denk dat er wel duizenden boze brieven en mails bij de post binnenkomen en ze doen er niets mee.
daarom niet getreurd ik bestel vrolijk verder er staat niet voor niets kralengek bij mijn naam :lol:
kralengek

Fairy
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Fairy » ma 19 sep 2005 12:31

[quote="frieda van dam"]ik denk dat er wel duizenden boze brieven en mails bij de post binnenkomen en ze doen er niets mee.
quote]
Dat weten ze niet want die komen niet aan.
Ik ben in ieder geval mijn boosheid een beetje kwijt. Om het maar zo te laten gebeuren is ook nix. En als je nix doet weet je zeker dat het niet helpt. Ik wil graag dat gedoe met Radar doorzetten. Maar niet in mijn eentje.
Kijk, ik heb geen inkomen, dus voor mij is dat "luttele" bedrag van € 25,= een vermogen. En ik ben er stikboos over dat dat zomaar kan, dat zo'n log bedrijf als tpg gewoon kan zeggen "sorry mevrouwtje, niets aan te doen. Volgende keer maar verzekerd versturen". Zij nog rijker, ik nog armer.

Lieve groet van Fairy

dutch_dayz
Bead Producer

Bericht door dutch_dayz » ma 19 sep 2005 12:37

Ik heb het ook al meegemaakt, helaas :? Het gebeurde natuurlijk net bij een flinke bestelling, ik had geloof ik voor 60 euro aan materiaal besteld. De spullen zijn nooit aangekomen. Gelukkig was de webshop zo lief om het kosteloos nog een keer op te sturen! Die envelop heb ik wel in goede staat ontvangen. Als ik ooit nog eens voor zo'n groot bedrag bestel dan laat ik het zeker aangetekend versturen, maar eigenlijk is het triest dat het zo moet. Dat ze in zo'n klein landje met zulke korte afstanden nog zoveel spullen kwijtraken.
De procedure van kwijtgeraakt spul daar heb je volgens mij ook helemaal niks aan. De shop heeft doorgegeven dat het kwijt was geraakt, en ik kreeg een aantal weken (!) later een brief die ik moest terugsturen waarin gevraagd werd of ik het pakje had ontvangen. En dat is het dan.

Een concurerend postbedrijf zou geen slecht idee zijn! Nu is het zo van; waarom zouden ze zich uitsloven om elk poststuk fatsoenlijk te bezorgen, je hebt toch geen andere keus als je iets verstuurd moet hebben.

Gesloten