Pas op voor TPG Post!!!
-
- Bead Believer
Hoi serena,
Ik heb geen kralenwinkel maar ben een hobbyist die haar spullen aan het opruimen is en heb dus ook geen webshop. Ik zet zelfs mijn eigen naam niet op de achterkant van de envelop maar alleen mijn postcode met huisnummer.
Maar het valt me gewoon op dat het steeds de bubbeltjesenveloppen zijn die vernield zijn of verdwijnen. Maar hoe moet je zakjes kralen dan versturen? Het gaat bij mij soms om niet meer dan 2 of 3 euro!
Vandaag moeten er weer een aantal enveloppen aankomen, ben benieuwd hoe ze arriveren!
Als je je klanten vraagt je te laten weten hoe het aankomt doen ze dat vaak allemaal.
Els
Ik heb geen kralenwinkel maar ben een hobbyist die haar spullen aan het opruimen is en heb dus ook geen webshop. Ik zet zelfs mijn eigen naam niet op de achterkant van de envelop maar alleen mijn postcode met huisnummer.
Maar het valt me gewoon op dat het steeds de bubbeltjesenveloppen zijn die vernield zijn of verdwijnen. Maar hoe moet je zakjes kralen dan versturen? Het gaat bij mij soms om niet meer dan 2 of 3 euro!
Vandaag moeten er weer een aantal enveloppen aankomen, ben benieuwd hoe ze arriveren!
Als je je klanten vraagt je te laten weten hoe het aankomt doen ze dat vaak allemaal.
Els
-
- Bead Believer
- Contacteer:
-
- Bead Addict
- Contacteer:
Hoi,
he.. ik dacht gister nog pfff is mij gelukkig de afgelopen tijd niet meer gebeurd..
en al die roze kralen van de samen inkopen zijn op de post. al bijna een week en van niemand gehoord dat ze niet aangekomen waren.. dus ik al helemaal blij! KRijg ik nu eens een mailtje van iemand die n iets ontvangen heeft.. grrrrrr!!!!! dus ga zo maar formulier bij tpg aanvragen..
laten ze toch met hun vingers van andermans spullen afblijven..
het kan natuurlijk ook gewoon zoek zijn geraakt maar toch.. ook dat is niet echt netjes he...
Ik hoop dat het goedkomt..
GRoetjes!
he.. ik dacht gister nog pfff is mij gelukkig de afgelopen tijd niet meer gebeurd..
en al die roze kralen van de samen inkopen zijn op de post. al bijna een week en van niemand gehoord dat ze niet aangekomen waren.. dus ik al helemaal blij! KRijg ik nu eens een mailtje van iemand die n iets ontvangen heeft.. grrrrrr!!!!! dus ga zo maar formulier bij tpg aanvragen..
laten ze toch met hun vingers van andermans spullen afblijven..
het kan natuurlijk ook gewoon zoek zijn geraakt maar toch.. ook dat is niet echt netjes he...
Ik hoop dat het goedkomt..
GRoetjes!
-
- Bead Addict
- Contacteer:
Hoihoi,
dan kan je een formulier aanvragen van vermiste post..
En daarin moet je invullen wat erin zat en adres van naar wie het ging enz..
en als je dan heeeeeeeeeeeellll veeeeeeeeelll geluk hebt en ze vinden het weer sturen ze het alsnog naar de juiste afzender..
MAar veel hoop moet je daarop niet hebben.,
Want ze zeggen gewoon had u het maar verzekerd moeten versturen.
helaas.. maja kan altijd proberen he..
GRoetjes!
dan kan je een formulier aanvragen van vermiste post..
En daarin moet je invullen wat erin zat en adres van naar wie het ging enz..
en als je dan heeeeeeeeeeeellll veeeeeeeeelll geluk hebt en ze vinden het weer sturen ze het alsnog naar de juiste afzender..
MAar veel hoop moet je daarop niet hebben.,
Want ze zeggen gewoon had u het maar verzekerd moeten versturen.
helaas.. maja kan altijd proberen he..
GRoetjes!
-
- Bead Interested
Grrrrr, ik kan me hier allemaal zo kwaad om maken, eigenlijk moeten we de tv opbellen, laten ze maar een keer aandacht hieraan besteden!
zo kan ik ook wel goedkoop aan mijn spulletjes komen gewoon bij tpg gaan werken
Ik snap gewoon niet dat mensen kunnen jatten en daarna van het spul kunnen genieten. Je wordt er zo wanhopig van
zo kan ik ook wel goedkoop aan mijn spulletjes komen gewoon bij tpg gaan werken

Ik snap gewoon niet dat mensen kunnen jatten en daarna van het spul kunnen genieten. Je wordt er zo wanhopig van

- Kraaltjes
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Ik ga binnenkort weer eens kralen bestellen, maar krijg steeds minder vertrouwens in tpg als ik dit allemaal lees. Ik snap ook eigelijk niet waarom er niet andere postbedrijven zijn (die zijn er toch niet?) dan kon je tenminsten de meeste betrouwbaarste kiezen. Nu kan tpg alles verpesten zonder eigelijk klanten te verliezen.

qua pakketten zijn er tig postbedrijven, maar voor kleine pakketten of brieven is tpg over het algemeen het goedkoopst. andere postbedrijven zijn vaak pas goedkoper als je heel veel verstuurd. verder kan de klant, als die niet thuis is, het pakket afhalen bij dichtsbijzijnde postkantoor. bij andere bedrijven gaat het afhalen stukken lastiger want die hebben veeeeeeeeel minder afhaalcentra.
-
- Bead Believer
Ik heb vanmiddag weer een aantal enveloppen met kralen verstuurd. De enveloppen heb ik helemaal met breed tape vastgeplakt. Degeen die nu wil weten wat erin zit heeft een flinke klus.
Ben benieuwd of alles heel aankomt.
Verder heb ik de kralen in een plastic zakje en toen nog in een karton gestopt.
els
Ben benieuwd of alles heel aankomt.
Verder heb ik de kralen in een plastic zakje en toen nog in een karton gestopt.
els
't is wel slim idd om je spulletjes zo te verpakken.
Mijn vertrouwen in TPG post is nu eigenlijk zo weg dat ik al een week met een bestelling in mijn maag zit. Ik wil wat bestellen via internet, maar ik durf gewoon niet meer.
Deze maand alleen al is er voor 70 euro van mij verdwenen en nog eens 40 euro spullen die ik bij een scrapbookwinkel had besteld. Maar die had ik gelukkig nog niet betaald, maar toch. Da's wel veel geld in 1 maandje, he? Ik vraag me dan ook af of er hier op het postkantoor een grijpgrage dame zit die mij kent en weet wat ik op de post doe of zo...da's natuurlijk niet zo...maar ik word er wel een beetje parano?de van op den duur.
Een actie met een consumentenprogramma zou nog het allerbeste werken. Ik zou best de kar voor zo'n actie willen trekken, hoor, maar ik heb de puf niet nu met mijn zwangerschap en vandaag ook nog te horen gekregen dat ik rustiger aan moet doen ivm harde buiken. Is er nog een strijdlustig persoon hier die wel iets zou willen ondernemen en goede ideetjes heeft?
Mijn vertrouwen in TPG post is nu eigenlijk zo weg dat ik al een week met een bestelling in mijn maag zit. Ik wil wat bestellen via internet, maar ik durf gewoon niet meer.
Deze maand alleen al is er voor 70 euro van mij verdwenen en nog eens 40 euro spullen die ik bij een scrapbookwinkel had besteld. Maar die had ik gelukkig nog niet betaald, maar toch. Da's wel veel geld in 1 maandje, he? Ik vraag me dan ook af of er hier op het postkantoor een grijpgrage dame zit die mij kent en weet wat ik op de post doe of zo...da's natuurlijk niet zo...maar ik word er wel een beetje parano?de van op den duur.
Een actie met een consumentenprogramma zou nog het allerbeste werken. Ik zou best de kar voor zo'n actie willen trekken, hoor, maar ik heb de puf niet nu met mijn zwangerschap en vandaag ook nog te horen gekregen dat ik rustiger aan moet doen ivm harde buiken. Is er nog een strijdlustig persoon hier die wel iets zou willen ondernemen en goede ideetjes heeft?
Groetjes, Mandy
~~~~~~~~~~~~
A wee bit of art a day for sanity to stay!
~~~~~~~~~~~~
A wee bit of art a day for sanity to stay!
-
- Bead Believer
- Contacteer:
Hoi Serena,
Aangetekende post krijg je NIET vergoed, alleen als je het ook hebt verzekerd!!!
Een pakketje verzonden onder rembours is ook nooit aangekomen, formulier ingevuld, na tig tijd kwam er een antwoord van de tpg, ze konden het niet traceren en het was niet verzekerd dus ook weg geld en spullen
Gelukkig raken er over het algemeen in verhouding heel weinig pakjes zoek.
Aangetekende post krijg je NIET vergoed, alleen als je het ook hebt verzekerd!!!
Een pakketje verzonden onder rembours is ook nooit aangekomen, formulier ingevuld, na tig tijd kwam er een antwoord van de tpg, ze konden het niet traceren en het was niet verzekerd dus ook weg geld en spullen

Gelukkig raken er over het algemeen in verhouding heel weinig pakjes zoek.
-
- Bead Brilliant
- Contacteer:
Zou dat werken?MoniqueG schreef:Zal ik het eens proberen? Word dan wel vanavond hoor.
Ik kan behoorlijk kreatief schrijven en als ik jullie opmerkingen hier zo lees............
Ik freubel wat in elkaar en plant het hier neer, kun je kijken of je het wat vind