Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
-
Gast
Bericht
door Gast » vr 22 jul 2005 08:30
ik ben benieuwd hoe zo'n sieradenrol eruit ziet, de link werkt helaas niet meer. Ik heb ( dank zij pa) een sieraden doos( zoals de draagbak van Pienjo) die ik overal mee naar toe kan nemen super handy.
Kan iemand nog een foto regelen van de rol?
-
La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
-
Contacteer:
Bericht
door La Bigiotteria di Esther » vr 22 jul 2005 08:34
renny schreef:ik ben benieuwd hoe zo'n sieradenrol eruit ziet, de link werkt helaas niet meer. Ik heb ( dank zij pa) een sieraden doos( zoals de draagbak van Pienjo) die ik overal mee naar toe kan nemen super handy.
Kan iemand nog een foto regelen van de rol?
Je kan er o.a. een op mijn site vinden, bij Tips. Maar er zijn meer meiden met foto's van rollen op hun site.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
-
freubeltje
- Bead Starter
Bericht
door freubeltje » vr 22 jul 2005 15:59
Ik kan de links van La Moon niet openen en ben juist zo benieuwd......
Groetjes van FreubELLENtje
-
loes
- Bead Starter
-
Contacteer:
Bericht
door loes » zo 24 jul 2005 15:50
Ben eigenlijk ook wel heel benieuwd naar dat van Alida... Is het niet gewoon een soort sieradenrol, maar dan van een fleeceplaid gemaakt??

Liefs Loes

-
Gast
Bericht
door Gast » do 28 jul 2005 00:27
Je kan er o.a. een op mijn site vinden, bij Tips. Maar er zijn meer meiden met foto's van rollen op hun site.
oh ja zo ziet dat eruit....hmmmm wie kan ik daar mee opzadelen... morgen even naar mijn moeder bellen. Ben geen ster met naald, draad en naaimachine. dank je wel
-
Mariska_V
- Bead Starter
Bericht
door Mariska_V » do 28 jul 2005 08:58
ohhh jammer, de plaatjes van la moon doen het bij mij niet,
en na die enthousiaste reacties ben ik toch wel nieuwschierig geworden....
groetjes
mariska
-
Marsha1979
- Bead Dreamer
Bericht
door Marsha1979 » di 09 aug 2005 15:32
Is er misschien iemand die een sieradenrol voor mij kan maken of is er iemand die een sieradenrol "over" heeft ?!
Groetjes Marsha
Don't worry bead happy !