tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:
Re: tegen betaling sieraad repareren -> wie wil

Bericht door Sandra » wo 23 mar 2011 14:06

Vengy schreef:Nou ik wil t best van je overnemen en kijken of ik t wel gerepareerd krijg...
weet alleen niet of die man er nog voor openstaat...
Sandra misschien zou jij t die man kunnen vragen via mail???

Ik zou deze man graag helpen...
Ik heb hem gemaild, zal posten/mailen zodra antwoord.
@Nienke: vreemd dat je geen mail terug kreeg want bij mij antwoordde hij steeds binnen 1 dag.

daisy81
Bead Producer

Bericht door daisy81 » wo 23 mar 2011 14:22

sorry dat ik t zeg maar nienke je had ook sandra kunnen mailen of een pb sturen dat je die man zijn adres niet had

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Bericht door sanegdokter » wo 23 mar 2011 15:02

Ik weet niet wat ik lees.... :shock: maar kom op Nienke, dit kan je toch echt niet maken, belachelijk schandalig vindt ik het! :? En die man maar laten wachten... Je kan wel zeggen dat je zijn email/adres niet had maar een mailtje aan Sandra en je had het geweten...
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Vengy
Bead Fanatic

Bericht door Vengy » wo 23 mar 2011 16:50

Sandra schreef:
Vengy schreef:Nou ik wil t best van je overnemen en kijken of ik t wel gerepareerd krijg...
weet alleen niet of die man er nog voor openstaat...
Sandra misschien zou jij t die man kunnen vragen via mail???

Ik zou deze man graag helpen...
Ik heb hem gemaild, zal posten/mailen zodra antwoord.
@Nienke: vreemd dat je geen mail terug kreeg want bij mij antwoordde hij steeds binnen 1 dag.
Fijn, dank je wel Sandra...
Hopelijk gaat het lukken...
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."

Moon
Bead Dreamer

Bericht door Moon » wo 23 mar 2011 18:03

Vengy schreef:Ik zou deze man graag helpen...
Lief van je! :flowerysmile:
Groetjes van Monica

Kralenbloempje1
Bead Professional

Bericht door Kralenbloempje1 » wo 23 mar 2011 18:53

ai wat slecht....
E-mail adres staat in de begin post!
kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven

daisy81
Bead Producer

Bericht door daisy81 » wo 23 mar 2011 19:04

Sandra schreef:Ik werd gebeld door ene Hans uit Heelsum (vlakbij Arnhem) die een Indiaanse ketting heeft die helaas kapot is gebeten door een hond. Ik heb voorgesteld het op dit forum te posten, wellicht is er hier iemand die het tegen betaling wil repareren?

Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Hij is bereikbaar via prvdenden@wanadoo.nl .

groetjes,
Sandra

ja hier staat het. ik heb trouwens bijna dezefde ketting in geel zwart keer gekocht op rommelmarkt omdat ik deze ooit nog eens na wou maken. :wink:

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 23 mar 2011 22:20

Ik heb mail van hem dat hij het graag alsnog gerepareerd wil dus Vengy als je dat zou willen doen, zou erg lief zijn!
@Nienke: ik vind het niet netjes dat je zelf deze opdracht wilde aannemen en vervolgens gewoon heb laten zitten. Soms postte je wel 3x op 'n dag over de sameninkoop dat je meer wilde weten, en hem liet je zelfs niets weten. Wat je zelf niet geschied, doe dat ook een ander niet.

Vengy
Bead Fanatic

Bericht door Vengy » wo 23 mar 2011 22:40

Ja ga ik regelen stuur Nienke meteen een pm en hopelijk reageert ze snel :wink:
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."

ellybudding
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door ellybudding » wo 23 mar 2011 23:26

goh Nienke alweer een afspraak niet nagekomen? Verrassend maar gelukkig ben je daar wel consequent in....Ik vind het forum altijd gezellig en leuk maar jouw reacties en acties laten vaak te wensen over. Ik heb niet gauw dat ik me ergens aan erger maar jouw manier van doen hier op het forum vind ik vaak niet leuk! Als er iemand is op dit forum die nagenoeg geen enkele afspraak (op tijd) kan nakomen dan ben jij dit (terwijl je wel ik weet niet hoeveel berichtjes plaats per dag), privé kennen we allemaal onze ups en downs maar doe dan niet mee als je er nagenoeg geen tijd voor hebt of al van te voren weet dat je mensen zult laten wachten.

Fijn dat iemand anders dit klusje gaat doen, krijgt deze man toch wat hij hoopte: een gerepareerde ketting! Toppie van je Vengy :bloemgeven:

Elly

ladylisa1991
Bead Dreamer

Bericht door ladylisa1991 » wo 23 mar 2011 23:36

ellybudding schreef:goh Nienke alweer een afspraak niet nagekomen? Verrassend maar gelukkig ben je daar wel consequent in....Ik vind het forum altijd gezellig en leuk maar jouw reacties en acties laten vaak te wensen over. Ik heb niet gauw dat ik me ergens aan erger maar jouw manier van doen hier op het forum vind ik vaak niet leuk! Als er iemand is op dit forum die nagenoeg geen enkele afspraak (op tijd) kan nakomen dan ben jij dit (terwijl je wel ik weet niet hoeveel berichtjes plaats per dag), privé kennen we allemaal onze ups en downs maar doe dan niet mee als je er nagenoeg geen tijd voor hebt of al van te voren weet dat je mensen zult laten wachten.

Fijn dat iemand anders dit klusje gaat doen, krijgt deze man toch wat hij hoopte: een gerepareerde ketting! Toppie van je Vengy :bloemgeven:

Elly
Helemaal mee eens :oops: en hopelijk kan deze meneer (snel) zijn mooie ketting weer terug zien :D!
"Live your dreams, like no other"

scubadoo
Bead Designer

Bericht door scubadoo » do 24 mar 2011 06:48

Dan moet Nienke wel eerst de ketting opsturen naar Vengy...

Vengy
Bead Fanatic

Bericht door Vengy » do 24 mar 2011 10:58

Ze heeft t adres al en toegezegd het van de week op te sturen dus komt vast goed en anders ga ik dr achter dr vodden zitten hihi ...

Vengy
Bead Fanatic

Bericht door Vengy » di 29 mar 2011 14:55

Heb t sieraad binnen hoor Sandra :banaan:

scubadoo
Bead Designer

Bericht door scubadoo » di 29 mar 2011 14:56

Ah mooi zo! Komt het toch nog goed.

Lief van je dat je het het gaat repareren Vengy!

Gesloten