Opdracht binnen vanuit Amerika voor bruidje
Graagvioletmoon_17 schreef: Ik wil hem er best nog wel een keertje neerzetten hoor!

Als ik zoveel werk krijg, neem ik jullie allemaal in dienstHilde schreef:Kijk, dat is nog eens de moeite waard. Straks kopen alle bruiden uit Amerika hun juwelen bij jou. En dat zijn er heel wat, geloof me.

Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
-
- Bead Designer
- Contacteer:
Mmmmm... effe denken...missmarm schreef:
Hoelang ben je bezig geweest met je website etc voordat je verkoop/opdrachten begonnen te lopen?

Ik ben officieel online gegaan ongeveer rond de datum dat ik mij hier op het forum inschreef... volgens mij zelfs iets later en dat was ergens in de zomer.
Maar het gaat met vlagen.... zo heb ik het ineens heel druk en zo blijft het weken stil

Ik heb ook meer ideeën in mijn hoofd dan dat ik kan uitvoeren en vooral nu

Er staat en verbouwing te wachten i.v.m. de kleine die op komst is. Ik moet hoognodig wat nieuwe crea's gaan maken, want N (Nicole) heeft bijna alle nieuwe ontwerpen verkocht

Ik nu 5 grote opdrachten.... hoewel deze bruid pas haar set in November nodig heeft, hoop ik toch wel dat ik deze eind juni ook klaar kan hebben voordat de baby komt

Ja, alles gaat goeddat alles goed gaat met je ?!

Ik heb eigenlijk een medische indicatie, maar ik wil het liefst toch gewoon thuis bevallen en als alles zo voorspoedig blijft verlopen zoals het nu gebeurd, mag ik lekker thuis bevallen

Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer: