Hoe zit dat nou met die Otazu?
De reden dat het nog steeds verkocht wordt is denk ik heel simpel: al die BN-ers die gespot worden met een dergelijke kerstboomversiering om hun nek/pols of whatever. Het Paris Hilton-effect, zeg maar. ( denk ook aan de , in mijn ogen dan, foeilelijke Louis Vuitton tassen, zouden die nu ook verkocht worden als ze bij de Wibra lagen?)
Heb een paar jaar geleden twee Otazu-armbanden gekocht. Toen was het nog dat als er iets aan kapot ging dat ze terug naar het atelier in Amsterdam gingen om gerepareerd te worden. Toen was het ook nog niet zo gigantisch prijzig als nu ... wel prijzig ... maar niet eh ... Toen was het ook nog een beetje apart ... nu loopt 'iedereen' er mee.
Eén armband is inmiddels weggegeven maar de tonnetjes ... die toen 'nieuw' waren ... heb ik nog. Echt geen zilver, nergens en ook niet verzilverd hoor. Gewoon rijgwerk met staaldraad en vastgezet aan het slotje met een knijpkraaltje ... één knijpkraaltje.
De kraaltjes worden inderdaad lelijk. Ik denk wel dat de glimmertjes van Swarovski zijn. Die zijn bij deze tonnetjes (nog wel) keurig geplakt. Nou, wat is er nog meer ter sprake gekomen ... oh ja, Otazu als 'aflegger' vanwege zijn prijsjes.
Dat zie ik toch anders ... als ik m'n kettinkies kan verpatsen voor zo'n godsvermogen, dan doe ik het ook hoor!
Ik denk dat het een slimme jongen is ...
... of dat er een slim iemand hem bijstaat, ... is natuurlijk ook een optie.
Hij heeft het gewoon lekker voor mekaar. Hoe het met de materialen in z'n huidige collectie staat ... geen idee ... ben een behoorlijk tikkie uit de bling-bling.

Groetjes Wendy
Ja, als ik mijn sieraden voor die prijzen kan verkopen, zal ik het ook niet latensamira schreef: oh ja, Otazu als 'aflegger' vanwege zijn prijsjes.Dat zie ik toch anders ... als ik m'n kettinkies kan verpatsen voor zo'n godsvermogen, dan doe ik het ook hoor!
Ik denk dat het een slimme jongen is ...
... of dat er een slim iemand hem bijstaat, ... is natuurlijk ook een optie.
Hij heeft het gewoon lekker voor mekaar. .

Maarre... zal ik hem ens mailen en vragen naar zijn formule om zulke prut voor die prijzen verkocht te krijgen
![:P LOL [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]](./images/smilies/tongue3.gif)

Louis Vuitton tassen.... nooit van gehoord

En die paris hilton... dat vind ik helemaal een verschrikking. Die zouden ze eens met d'r kop in een koeievlaai moeten douwen en een half jaar plees laten schrobben met een tandenborstel waar ze zelf ook weer d'r tanden mee moet poetsen. Als lui zeer deed, zou zij het de hele dag uitgillen van de pijn!
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!
Wat die Louis Vuitton betreft: dat weet ik eigenlijk ook alleen maar omdat op ebay minimaal 3x per week iemand op de prikborden komt miemelen over de aanschaf van het "koopje van de eeuw" dat nep blijkt te zijn. Ze lijken nog het meest op van die luiertassen die je voor baby's kunt krijgen, maar dan zonder aankleed-kussentje. En Paris Hilton, tja, ik heb twee puberzonen, dus die komt vaker voorbij dan me lief is... op tv dan. Maar Otazu boeit ze niet, dat scheelt dan weer. 

Iik vind wat die Otazu maakt niet eens mooi...maar dat is een kwestie van smaak.
Dat geldt ook voor Louis Vuitton; die heeft echt hele mooie (maar véél te dure) lederwaren; dat de sterren met dat lelijke spul lopen is ook weer een kwestie van smaak.
En LV is tenminste wél echt leer terwijl die Otazu gewoon nep is.
Dat geldt ook voor Louis Vuitton; die heeft echt hele mooie (maar véél te dure) lederwaren; dat de sterren met dat lelijke spul lopen is ook weer een kwestie van smaak.
En LV is tenminste wél echt leer terwijl die Otazu gewoon nep is.
Groetjes Els,
Hoe zit dat nou met die Otazu?
Een klant van me kwam met een Otazu armband en vroeg of ik daarvan ook de ketting wilde maken, omdat ze het toch wel erg duur vond. Ik ben niet zo kapot van iets namaken maar heb het voor deze ene keer toch gedaan. Ik heb precies dezelfde tonnetjes en sluiting kunnen vinden. Buiten het naamplaatje zie je geen verschil. Het materiaal is van nikkelvrij metaal. Je betaalt gewoon de naam zoals met zoveel dingen. Het is wat de gek ervoor geeft. (en ik kan hem geen ongelijk geven)
tja in het begin vond ik zijn sieraden ook geweldig. maar inmiddels heb ik ook zoiets van: dat kan ik ook! en beter.
en wat betreft die louis vitton, ik vindt de tassen met die gekleurde letters erop echt te verschrikkelijk voor woorden. hier in rotterdam zag je ineens iedereen ermee lopen, ook die bruine. maar dat zijn allemaal neppers van de markt.
en wat betreft die louis vitton, ik vindt de tassen met die gekleurde letters erop echt te verschrikkelijk voor woorden. hier in rotterdam zag je ineens iedereen ermee lopen, ook die bruine. maar dat zijn allemaal neppers van de markt.
Groetjes
Als ik het zo lees, dan denk ik toch dat die gladjakker zijn langste tijd heeft gehad. En of je nu veel of weinig geld hebt, ik denk dat de mensen het toch niet meer pikken op den duur als ze veel moeten betalen voor waardeloze kwaliteit.
Tenminste, dat zou ik niet doen, al staat er 10 x op dat het een Otazu is.
Tenminste, dat zou ik niet doen, al staat er 10 x op dat het een Otazu is.
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Zal wel massaproductie door thuiswerkers zijn, net zoals van Dolce Lunanessy schreef:Ik vind dat als je echt goed naar zijn kettingen kijkt, de afwerking heel lelijk is. Hij gebruikt ook hele grove ringetjes enzo...

Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.