Ik doe toch iets verkeerd volgens mij

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 13 sep 2005 15:38

CarolineG schreef:Goede tip Do!

metatags zijn wel een must om gevonden te worden door bijvoorbeeld Google!
google gebruikt juist geen metatags meer...je meldt je aan, vanaf dan zal google af en toe alle pagina's langssurfen....er zijn wel paar zoekmachines die metatags gebruiken, zoals ilse, maar dus lang niet allemaal.

Bling-Bling
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door Bling-Bling » di 13 sep 2005 15:39

O ja heb ik nog een tip voor je, geef eens een sieraad weg als promotie dat werkt zeker heel erg goed, bv aan iemand die bij een groot bedrijf werkt, laat haar zelf een kleur noemen voor het sieraad wat jij dan voor haar maakt.
Want echt waar iemand iets gratis geven betekend dat ze kunnen laten zien wat de kwaliteit van iets is, ik heb het zelf uitgeprobeerd en heb daar heel veel klanten door gekregen.

Nogmaals succes !! :D
Groetjes Do

CarolineG
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door CarolineG » di 13 sep 2005 15:40

Die staan in je html code:
zien er zo uit:
<META name="keywords" content=" DaKrala, dakrala, kralen, edelstenen, sieraad onderdelen, Swarovski, half-edelstenen, beads, Sterling zilver, Sterling silver, Bijou, Bijoux, sieraden, beads, bead, seed beads, beading, beading supplies,">
En daar wordt je over het algemeen mee gevonden door zoekmachines. Hoe meer relevant hoe hoger je ranking in de resultaten op een zoekpagina.
Groetjes,
Caroline

"Zomer zit in je hoofd"

Bling-Bling
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door Bling-Bling » di 13 sep 2005 15:42

CarolineG schreef:Die staan in je html code:
zien er zo uit:
<META name="keywords" content=" DaKrala, dakrala, kralen, edelstenen, sieraad onderdelen, Swarovski, half-edelstenen, beads, Sterling zilver, Sterling silver, Bijou, Bijoux, sieraden, beads, bead, seed beads, beading, beading supplies,">
En daar wordt je over het algemeen mee gevonden door zoekmachines. Hoe meer relevant hoe hoger je ranking in de resultaten op een zoekpagina.
Ehh ik zou wel erg oppassen met merknamen hoor dat mag niet ...... :idea:
Groetjes Do

CarolineG
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door CarolineG » di 13 sep 2005 15:46

Je mag best laten weten dat je Swarovski gebruikt. Daar is niets mis mee, als je maar niet zegt dat je bijvoorbeeld Swarovski ringen verkoopt want dat is niet waar en ook verboden dus. Dan moet je zeggen dat je ringen verkoopt met Swarovski steentjes erin...
Groetjes,
Caroline

"Zomer zit in je hoofd"

poing
Bead Hysteric

Bericht door poing » di 13 sep 2005 15:46

miss is het een idee om je sieraden naar een bruidswinkel te bregen? of bij een echte juwelier? het lijkt me dat die altijd wel te vinden zijn voor een exlusieve collectie :D
ipoingtudut

Jewel
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Jewel » di 13 sep 2005 15:47

sanny schreef: Als mensen eenmaal bij je gekocht hebben zullen ze algauw een "duur" sieraad op hun verlanglijstje zetten.
Zo denk ik dus ook..... Misschien vinden mensen het ook wel een beetje eng om voor veel geld bij een particulier op internet te bestellen. Als ze nu natuurlijk iets goedkopers kunnen kopen en ze zien dat het sieraad netjes aankomt, dan is de drempel om en volgende creatie te bestellen al weer minder. Zorgt dus ook vaak voor een positieve mond-op-mond reclame, wat naar mijn idee altijd nog de beste reclame is.

Over die meta tags.... ik kan ze ook vinden :shock: Ik heb ze er toch echt ingezet. Vreemd! Ik zie ze wel in dreamweaver, waar ik de site in maak... hoe kan dat dan?
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!

Bling-Bling
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door Bling-Bling » di 13 sep 2005 15:48

CarolineG schreef:Je mag best laten weten dat je Swarovski gebruikt. Daar is niets mis mee, als je maar niet zegt dat je bijvoorbeeld Swarovski ringen verkoopt want dat is niet waar en ook verboden dus. Dan moet je zeggen dat je ringen verkoopt met Swarovski steentjes erin...
Ja dat mag je zo wel op je site zetten, maar je mag geen merknamen in je metatags gebruiken, en daar hadden we het over :lol:
Groetjes Do

CarolineG
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door CarolineG » di 13 sep 2005 15:48

Miranda,

er staat wel iets van een beschrijving in, maar dat staat tussen <body></body> tags. Dat wordt ook wel gevonden maar niet zo goed als metatags.
Groetjes,
Caroline

"Zomer zit in je hoofd"

Jewel
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Jewel » di 13 sep 2005 15:49

Ik heb mijn metatag gevonden :mrgreen:
Online shop voor exclusive unieke handgemaakte en betaalbare sieraden van Swarovski kristallen, zoetwater parels en (half)edelstenen naar eigen ontwerp. Sieraden naar wens voor de bruid. Bruidssieraden, fantasie sieraden, moderne sieraden, klassieke sieraden, sieraden van edelstenen en mineralen, horloges en andere leuke gadgets.
Nu is voor iedereen een parelsnoer of een sieraad van Swarovski te betalen. Ook schitterend om cadeau kado te geven. Wordt eventueel in kadopapier verzonden. Sieraden voor elke gelegenheid. Sieradensets, colliers, hangers, chokers, armbanden, kettingen, oorbellen, oorstekers, bijoux

Jewel
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Jewel » di 13 sep 2005 15:50

CarolineG schreef:Miranda,

er staat wel iets van een beschrijving in, maar dat staat tussen <body></body> tags. Dat wordt ook wel gevonden maar niet zo goed als metatags.
waar zet ik die metatags dan???

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » di 13 sep 2005 15:51

Dat is geen metatag, dat is een omschrijving. Die kan je ook kwijt in de header van je site, maar die mag niet langer dan 200 karakters zijn.

En inderdaad, niet alle zoekmachines maken gebruik van metatags, omdat ze nogal makkelijk te manipuleren zijn. Google hecht meer waarde aan de daadwerkelijk content van je site, de inhoudelijke tekst dus.
Ik heb er een artikel over geschreven trouwens: http://www.armande.net/gevonden_worden_ ... hines.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kralen make the world go round!

CarolineG
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door CarolineG » di 13 sep 2005 15:51

hmmm dan doet iedereen kennelijk iets dat niet mag...
Sayila, Anybeads, Kralenboetiek Monique.... etc, etc.

Of bedoel je dat je niet alleen Swarovki er neer mag zetten? Maar wel Swarovski kralen/kristallen?
Groetjes,
Caroline

"Zomer zit in je hoofd"

Jewel
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Jewel » di 13 sep 2005 15:52

CarolineG schreef:Die staan in je html code:
zien er zo uit:
Sorry :oops:
Ik zou dit dus zo kunnen kopieëren en ergens tussen kunen zetten?

Bling-Bling
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door Bling-Bling » di 13 sep 2005 15:53

Ik heb mijn bericht even verwijderd want er was al zoveel reactie ....
Laatst gewijzigd door Bling-Bling op di 13 sep 2005 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Do

Gesloten