google gebruikt juist geen metatags meer...je meldt je aan, vanaf dan zal google af en toe alle pagina's langssurfen....er zijn wel paar zoekmachines die metatags gebruiken, zoals ilse, maar dus lang niet allemaal.CarolineG schreef:Goede tip Do!
metatags zijn wel een must om gevonden te worden door bijvoorbeeld Google!
Ik doe toch iets verkeerd volgens mij
- Bling-Bling
- Bead Discoverer
- Contacteer:
O ja heb ik nog een tip voor je, geef eens een sieraad weg als promotie dat werkt zeker heel erg goed, bv aan iemand die bij een groot bedrijf werkt, laat haar zelf een kleur noemen voor het sieraad wat jij dan voor haar maakt.
Want echt waar iemand iets gratis geven betekend dat ze kunnen laten zien wat de kwaliteit van iets is, ik heb het zelf uitgeprobeerd en heb daar heel veel klanten door gekregen.
Nogmaals succes !!
Want echt waar iemand iets gratis geven betekend dat ze kunnen laten zien wat de kwaliteit van iets is, ik heb het zelf uitgeprobeerd en heb daar heel veel klanten door gekregen.
Nogmaals succes !!

Groetjes Do
- CarolineG
- Bead Believer
- Contacteer:
Die staan in je html code:
zien er zo uit:
zien er zo uit:
En daar wordt je over het algemeen mee gevonden door zoekmachines. Hoe meer relevant hoe hoger je ranking in de resultaten op een zoekpagina.<META name="keywords" content=" DaKrala, dakrala, kralen, edelstenen, sieraad onderdelen, Swarovski, half-edelstenen, beads, Sterling zilver, Sterling silver, Bijou, Bijoux, sieraden, beads, bead, seed beads, beading, beading supplies,">
Groetjes,
Caroline
"Zomer zit in je hoofd"
Caroline
"Zomer zit in je hoofd"
- Bling-Bling
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Ehh ik zou wel erg oppassen met merknamen hoor dat mag niet ......CarolineG schreef:Die staan in je html code:
zien er zo uit:En daar wordt je over het algemeen mee gevonden door zoekmachines. Hoe meer relevant hoe hoger je ranking in de resultaten op een zoekpagina.<META name="keywords" content=" DaKrala, dakrala, kralen, edelstenen, sieraad onderdelen, Swarovski, half-edelstenen, beads, Sterling zilver, Sterling silver, Bijou, Bijoux, sieraden, beads, bead, seed beads, beading, beading supplies,">

Groetjes Do
- CarolineG
- Bead Believer
- Contacteer:
Je mag best laten weten dat je Swarovski gebruikt. Daar is niets mis mee, als je maar niet zegt dat je bijvoorbeeld Swarovski ringen verkoopt want dat is niet waar en ook verboden dus. Dan moet je zeggen dat je ringen verkoopt met Swarovski steentjes erin...
Groetjes,
Caroline
"Zomer zit in je hoofd"
Caroline
"Zomer zit in je hoofd"
Zo denk ik dus ook..... Misschien vinden mensen het ook wel een beetje eng om voor veel geld bij een particulier op internet te bestellen. Als ze nu natuurlijk iets goedkopers kunnen kopen en ze zien dat het sieraad netjes aankomt, dan is de drempel om en volgende creatie te bestellen al weer minder. Zorgt dus ook vaak voor een positieve mond-op-mond reclame, wat naar mijn idee altijd nog de beste reclame is.sanny schreef: Als mensen eenmaal bij je gekocht hebben zullen ze algauw een "duur" sieraad op hun verlanglijstje zetten.
Over die meta tags.... ik kan ze ook vinden

Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!
- Bling-Bling
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Ja dat mag je zo wel op je site zetten, maar je mag geen merknamen in je metatags gebruiken, en daar hadden we het overCarolineG schreef:Je mag best laten weten dat je Swarovski gebruikt. Daar is niets mis mee, als je maar niet zegt dat je bijvoorbeeld Swarovski ringen verkoopt want dat is niet waar en ook verboden dus. Dan moet je zeggen dat je ringen verkoopt met Swarovski steentjes erin...

Groetjes Do
Ik heb mijn metatag gevonden

Online shop voor exclusive unieke handgemaakte en betaalbare sieraden van Swarovski kristallen, zoetwater parels en (half)edelstenen naar eigen ontwerp. Sieraden naar wens voor de bruid. Bruidssieraden, fantasie sieraden, moderne sieraden, klassieke sieraden, sieraden van edelstenen en mineralen, horloges en andere leuke gadgets.
Nu is voor iedereen een parelsnoer of een sieraad van Swarovski te betalen. Ook schitterend om cadeau kado te geven. Wordt eventueel in kadopapier verzonden. Sieraden voor elke gelegenheid. Sieradensets, colliers, hangers, chokers, armbanden, kettingen, oorbellen, oorstekers, bijoux
Dat is geen metatag, dat is een omschrijving. Die kan je ook kwijt in de header van je site, maar die mag niet langer dan 200 karakters zijn.
En inderdaad, niet alle zoekmachines maken gebruik van metatags, omdat ze nogal makkelijk te manipuleren zijn. Google hecht meer waarde aan de daadwerkelijk content van je site, de inhoudelijke tekst dus.
Ik heb er een artikel over geschreven trouwens: http://www.armande.net/gevonden_worden_ ... hines.html" onclick="window.open(this.href);return false;
En inderdaad, niet alle zoekmachines maken gebruik van metatags, omdat ze nogal makkelijk te manipuleren zijn. Google hecht meer waarde aan de daadwerkelijk content van je site, de inhoudelijke tekst dus.
Ik heb er een artikel over geschreven trouwens: http://www.armande.net/gevonden_worden_ ... hines.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kralen make the world go round!
SorryCarolineG schreef:Die staan in je html code:
zien er zo uit:En daar wordt je over het algemeen mee gevonden door zoekmachines. Hoe meer relevant hoe hoger je ranking in de resultaten op een zoekpagina.<META name="keywords" content=" DaKrala, dakrala, kralen, edelstenen, sieraad onderdelen, Swarovski, half-edelstenen, beads, Sterling zilver, Sterling silver, Bijou, Bijoux, sieraden, beads, bead, seed beads, beading, beading supplies,">

Ik zou dit dus zo kunnen kopieëren en ergens tussen kunen zetten?
- Bling-Bling
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Ik heb mijn bericht even verwijderd want er was al zoveel reactie ....
Laatst gewijzigd door Bling-Bling op di 13 sep 2005 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Do