Hoihoi,
Ook ik heb een zeer geslaagde dag gehad.. Had dus 2 kramen gehuurd 1 met opruimings sieraden.. waar ik genoeg van had om iedere keer mee te nemen

en dus van af wou en allemaal voor 25% korting heb gedaan.. En geverfde T-shirts.. en een hoekje waar de kinderen zelf wat konden maken..
De andere kraam met de zeg maar mooie sieraden
Het was helaas niet zo heel druk.. of dat nu kwam door het weer ofzo kweet niet.. maar het was gelukkig droog.
Er hebben een paar kinderen zelf iets gemaakt.. Niet zo veel.. maar ik had kleden achter de kraam gelegd waar ze konden zitten.. maar paps en mams denken natuurlijk snel doorlopen

die hebben geen zin om te wachten.. als de zon nu lekker had geschenen was dat wat beter gegaan denk ik maar ach ik mag niet klagen.. Als er mensen bij de gewone sieraden kraam keken met een blik van mij te duur zei ik daar zijn de opruimingssieraden en gingen ze daar vaak alsnog met een aankoop weg
Ook de simpele armbandjes met ready wire kraaltjes vlogen weg voor 3 vor 1,25. echt super leuk is dat! ook had ik op marktplaats een doos met kinderringetjes gekocht en daarbij gezet die gingen ook super.. niet dat ik daar veel wist op maak maar vond het leuk voor erbij..
Bij de andere kraam ook wel aardig verkocht! ook nog 2 bestellingen dus dat is leuk! 1 puntketting maar dan in zwart wou ze met ronde kralen dus heb ik zojuist besteld.. en iemand anders een gekettelde ketting in blauw..
En ik heb hier thuis nog een mega bestelling liggen van iemand . mijn vaste klant

een vrouw uit de buurt.. daar kan iik nu ook in de vakantie lekker mee aan de slag.
kortom een zeer geslaagde dag en lekker weer wat centjes om uit te geven.

een leukere verjaardag kan niet
GRoetjes!!!