Wat je ook zou kunnen doen......om in stijl te blijven.....laat die kids lekker een ketting rijgen. Hoeft niet zoveel te kosten op zich, je scoort een paar van die goedkope kinderkralen bij de Action (kgloof 0,75 p.verpakking) en ze vermaken zich prima! Nouja, kweet ook nie hoor, twas maar een idee.....
5 maart.. open huis...help
Ja zou ik zeker doen, alles beter dan kids die je hele uitstalling overhoop trekken......Mammaaaaaaaaaaaaa dees is mooooooooooooiiiiiiiii
Wat je ook zou kunnen doen......om in stijl te blijven.....laat die kids lekker een ketting rijgen. Hoeft niet zoveel te kosten op zich, je scoort een paar van die goedkope kinderkralen bij de Action (kgloof 0,75 p.verpakking) en ze vermaken zich prima! Nouja, kweet ook nie hoor, twas maar een idee.....
Wohooww stresskip!
Foei!
Je moet relaxen man!
Je hebt een enorme voorraad! En echt veel verschillende dingen! Gaat helemaal goedkomen!
Leg visite kaartjes neer en die kidshoek, lijkt me ook wel wat. En je mams kan je nog bijstaan! Ik moet helaas werken.
Maar goed ik denk dat al genoeg mensen je moed ingesproken hebben....
Foei!
Je moet relaxen man!
Je hebt een enorme voorraad! En echt veel verschillende dingen! Gaat helemaal goedkomen!
Leg visite kaartjes neer en die kidshoek, lijkt me ook wel wat. En je mams kan je nog bijstaan! Ik moet helaas werken.
Maar goed ik denk dat al genoeg mensen je moed ingesproken hebben....
Liefs, Petra
Just bead it!

Just bead it!

- 100%Kraal
- Bead Intelligent
- Contacteer:
heb helaas ook geen ervaring, ik hoop alleen voor jou dat de mensen een beete verspreid komen en niet allemaal tergelijkertijd, dan kun je echt de tijd voor ze nemen!
de kinderhoek lijkt me top, maar ik zou het toch bij kleuren met kleurpotloden laten, wie weet hoe oud die kinderen zijn, en het lijkt mij toch echt verschrikkelijk als een van die kinderen een kraal inslikt- gegarandeerde paniek in huis, die je echt niet kunt gebruiken!
en nog een tip van de kroegtijger in me: zorg voor heel veel wisselgeld. ik heb even op je site gekeken en heel veel van jou kettingen kosten 16/13/10 euro dus zorg voor genoeg 2 en 1 euro munten en heel wat tientjes. Je zal nooit gelooven hoeveel mensen dan opeens met 50euro willen betalen(oh en als je niet zo's ster in rekenen bent is het ook een idee om een goedwerkende rekenmachine in de beurt te hebben...)

de kinderhoek lijkt me top, maar ik zou het toch bij kleuren met kleurpotloden laten, wie weet hoe oud die kinderen zijn, en het lijkt mij toch echt verschrikkelijk als een van die kinderen een kraal inslikt- gegarandeerde paniek in huis, die je echt niet kunt gebruiken!
en nog een tip van de kroegtijger in me: zorg voor heel veel wisselgeld. ik heb even op je site gekeken en heel veel van jou kettingen kosten 16/13/10 euro dus zorg voor genoeg 2 en 1 euro munten en heel wat tientjes. Je zal nooit gelooven hoeveel mensen dan opeens met 50euro willen betalen(oh en als je niet zo's ster in rekenen bent is het ook een idee om een goedwerkende rekenmachine in de beurt te hebben...)

-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!
ik gign ook voor een tekenhoek... precies om wat jij zegt...kralenenquete schreef: de kinderhoek lijkt me top, maar ik zou het toch bij kleuren met kleurpotloden laten, wie weet hoe oud die kinderen zijn, en het lijkt mij toch echt verschrikkelijk als een van die kinderen een kraal inslikt- gegarandeerde paniek in huis, die je echt niet kunt gebruiken!
rekenmachine heb ik altid in de buurt (erg slecht voor iemand die in de kasbox werkt) maar goed klein geld had ik ook aangedacht....
Liefs
Linda
Linda
-
Kruimeltje
- Bead Addict
- Contacteer:
- Dorith
- Bead Intelligent
- Contacteer:
tjee wat spannend Linda!!
Ik wens je in ieder geval heeeeel veeel succes! Het lijkt me handig als je met zijn tweeen bent, misschien dat je moeder kan helpen?
Ik heb zelf mijn kettingen wel op van die punthoedjes van papier liggen weet je wel. 95 maken is wel erg veel, maar misschien kan je een bepaalde serie of techniek zo showen??
Ik ben heeel benieuwd hoe het gaat!
Ik wens je in ieder geval heeeeel veeel succes! Het lijkt me handig als je met zijn tweeen bent, misschien dat je moeder kan helpen?
Ik heb zelf mijn kettingen wel op van die punthoedjes van papier liggen weet je wel. 95 maken is wel erg veel, maar misschien kan je een bepaalde serie of techniek zo showen??
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet
dorith spreek je uit als doriet
mijn moeder helpt zo ie zo en mijn zus als ze in een goede bui is...(haar vriendinnen komen ook dusss ze zal vast wel even helpen) dus dat komt goed... zit alleen nog met het ruimte aspect maar daar ga ik vanmiddag even naar kijken....Dorith schreef:tjee wat spannend Linda!!![]()
Liefs
Linda
Linda
het is voorbij!!!!!!! en het was super... iedereen was uitgenodigd na 2 om half 2 stond het huis al voor... meerder hadden het idee om eerder te komen zodat ze als eerste was. van half 2 tot half 3 wist ik niet welke ketting ik eerst moest verlengen of afrekenen... het ging erg goed dus 27 kettingen verkocht en 1 ring.... en 4 bestellingen...SUPER dus... erg opvallend was dat veel swaroksi kettingen bleven liggen.
Maar goed kon niet beter natuurlijk straks nog foto's hoe ik alles uitgestald had
Maar goed kon niet beter natuurlijk straks nog foto's hoe ik alles uitgestald had
Liefs
Linda
Linda
-
markraal
- Bead Designer
- Contacteer:
leuk joh , wat een succes, ga er ook maar eens over nadenken!! is net zo leuk als een sieradenparty bij iemand thuis , je hebt alleen iets meer werk!!Pienjo schreef:het is voorbij!!!!!!! en het was super... iedereen was uitgenodigd na 2 om half 2 stond het huis al voor... meerder hadden het idee om eerder te komen zodat ze als eerste was. van half 2 tot half 3 wist ik niet welke ketting ik eerst moest verlengen of afrekenen... het ging erg goed dus 27 kettingen verkocht en 1 ring.... en 4 bestellingen...SUPER dus... erg opvallend was dat veel swaroksi kettingen bleven liggen.![]()
groetjes Markraal