5 maart.. open huis...help

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
EstherJ
Bead Believer

Bericht door EstherJ » za 19 feb 2005 16:51

Ja zou ik zeker doen, alles beter dan kids die je hele uitstalling overhoop trekken......Mammaaaaaaaaaaaaa dees is mooooooooooooiiiiiiiii :lol:

Wat je ook zou kunnen doen......om in stijl te blijven.....laat die kids lekker een ketting rijgen. Hoeft niet zoveel te kosten op zich, je scoort een paar van die goedkope kinderkralen bij de Action (kgloof 0,75 p.verpakking) en ze vermaken zich prima! Nouja, kweet ook nie hoor, twas maar een idee.....

tinus
Bead Designer

Bericht door tinus » za 19 feb 2005 17:50

Wat leuk!!!
Ik hoop dat het een groot succes is.
Een kinderhoekje lijkt me wel aan te bevelen, dan kunnen de moeders ook rustiger shoppen :wink:
Wel vertellen hoe het gegaan is hoor!!!!

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » za 19 feb 2005 17:58

Het zal wel allemaal goed komen, want zo te horen denk je aan alles! :wink:
Succes Linda!

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » zo 20 feb 2005 01:53

Wohooww stresskip!
Foei!
Je moet relaxen man!
Je hebt een enorme voorraad! En echt veel verschillende dingen! Gaat helemaal goedkomen!
Leg visite kaartjes neer en die kidshoek, lijkt me ook wel wat. En je mams kan je nog bijstaan! Ik moet helaas werken.
Maar goed ik denk dat al genoeg mensen je moed ingesproken hebben.... :geluk:
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » zo 20 feb 2005 10:10

heb helaas ook geen ervaring, ik hoop alleen voor jou dat de mensen een beete verspreid komen en niet allemaal tergelijkertijd, dan kun je echt de tijd voor ze nemen!

de kinderhoek lijkt me top, maar ik zou het toch bij kleuren met kleurpotloden laten, wie weet hoe oud die kinderen zijn, en het lijkt mij toch echt verschrikkelijk als een van die kinderen een kraal inslikt- gegarandeerde paniek in huis, die je echt niet kunt gebruiken!

en nog een tip van de kroegtijger in me: zorg voor heel veel wisselgeld. ik heb even op je site gekeken en heel veel van jou kettingen kosten 16/13/10 euro dus zorg voor genoeg 2 en 1 euro munten en heel wat tientjes. Je zal nooit gelooven hoeveel mensen dan opeens met 50euro willen betalen(oh en als je niet zo's ster in rekenen bent is het ook een idee om een goedwerkende rekenmachine in de beurt te hebben...)

Afbeelding
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » zo 20 feb 2005 10:57

kralenenquete schreef: de kinderhoek lijkt me top, maar ik zou het toch bij kleuren met kleurpotloden laten, wie weet hoe oud die kinderen zijn, en het lijkt mij toch echt verschrikkelijk als een van die kinderen een kraal inslikt- gegarandeerde paniek in huis, die je echt niet kunt gebruiken!

en nog een tip van de kroegtijger in me: zorg voor heel veel wisselgeld. ik heb even op je site gekeken en heel veel van jou kettingen kosten 16/13/10 euro dus zorg voor genoeg 2 en 1 euro munten en heel wat tientjes. Je zal nooit gelooven hoeveel mensen dan opeens met 50euro willen betalen(oh en als je niet zo's ster in rekenen bent is het ook een idee om een goedwerkende rekenmachine in de beurt te hebben...)

Afbeelding
ik gign ook voor een tekenhoek... precies om wat jij zegt...
rekenmachine heb ik altid in de buurt (erg slecht voor iemand die in de kasbox werkt) maar goed klein geld had ik ook aangedacht....
Liefs
Linda

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » za 26 feb 2005 19:11

ik dacht ga maar een proef opstelling maken... iemand nog een idee om sieraden mooi neer te leggen wat weinig plek inneemt?? ik kan al mijn 95 kettingen niet kwijt vrees ik.....:S :oops:
Liefs
Linda

Kruimeltje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Kruimeltje » za 26 feb 2005 19:31

misschien goedkope prikborden kopen of maken en ze daar op hangen op kleur of techniek?
Groetjes Kruimel

Kamelot
Bead Chatter

Bericht door Kamelot » za 26 feb 2005 19:41

Ik lees deze topic nu pas, maar 'k wil je toch heeeeeel veel succes toewensen met je open dag, Linda!

't zal allemaal wel loslopen, blijkbaar heb je aan alles gedacht!! :yes:
Beady Greetzzz,

Kamelot

Dorith
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Dorith » za 26 feb 2005 22:06

tjee wat spannend Linda!! :o
Ik wens je in ieder geval heeeeel veeel succes! Het lijkt me handig als je met zijn tweeen bent, misschien dat je moeder kan helpen?
Ik heb zelf mijn kettingen wel op van die punthoedjes van papier liggen weet je wel. 95 maken is wel erg veel, maar misschien kan je een bepaalde serie of techniek zo showen??
Ik ben heeel benieuwd hoe het gaat! :D
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet :)

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » zo 27 feb 2005 11:58

Dorith schreef:tjee wat spannend Linda!! :o
Ik wens je in ieder geval heeeeel veeel succes! Het lijkt me handig als je met zijn tweeen bent, misschien dat je moeder kan helpen?
Ik heb zelf mijn kettingen wel op van die punthoedjes van papier liggen weet je wel. 95 maken is wel erg veel, maar misschien kan je een bepaalde serie of techniek zo showen??
Ik ben heeel benieuwd hoe het gaat! :D
mijn moeder helpt zo ie zo en mijn zus als ze in een goede bui is...(haar vriendinnen komen ook dusss ze zal vast wel even helpen) dus dat komt goed... zit alleen nog met het ruimte aspect maar daar ga ik vanmiddag even naar kijken....
Liefs
Linda

Irene O.
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Irene O. » zo 27 feb 2005 13:00

Spannend Linda!!!!! Ik wens je veel succes, plezier, maar voral een goede verkoop toe :lol: . Veel succes verder met de voorbereidingen!
groetjes, irene

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » za 05 mar 2005 18:09

het is voorbij!!!!!!! en het was super... iedereen was uitgenodigd na 2 om half 2 stond het huis al voor... meerder hadden het idee om eerder te komen zodat ze als eerste was. van half 2 tot half 3 wist ik niet welke ketting ik eerst moest verlengen of afrekenen... het ging erg goed dus 27 kettingen verkocht en 1 ring.... en 4 bestellingen...SUPER dus... erg opvallend was dat veel swaroksi kettingen bleven liggen. :shock:
Maar goed kon niet beter natuurlijk straks nog foto's hoe ik alles uitgestald had
Liefs
Linda

markraal
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door markraal » za 05 mar 2005 18:25

Pienjo schreef:het is voorbij!!!!!!! en het was super... iedereen was uitgenodigd na 2 om half 2 stond het huis al voor... meerder hadden het idee om eerder te komen zodat ze als eerste was. van half 2 tot half 3 wist ik niet welke ketting ik eerst moest verlengen of afrekenen... het ging erg goed dus 27 kettingen verkocht en 1 ring.... en 4 bestellingen...SUPER dus... erg opvallend was dat veel swaroksi kettingen bleven liggen. :shock:
Maar goed kon niet beter natuurlijk straks nog foto's hoe ik alles uitgestald had
leuk joh , wat een succes, ga er ook maar eens over nadenken!! is net zo leuk als een sieradenparty bij iemand thuis , je hebt alleen iets meer werk!!
groetjes Markraal

sharon
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door sharon » za 05 mar 2005 18:29

Zo wat goed...en nu nieuwe spulletjes kopen :wink:

Gesloten