Hoe nemen jullie je sieraden ergens mee naar toe?
- dutch_dayz
- Bead Producer
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Hoi Caro,CarOO schreef:Kan iemand me vertellen waar ik zo'n sieradenrollen kan kopen ? Ben ze nog nergens tegengekomen....
CArOO
Ik weet niet waar je ze in Nederland of Belgi? kunt kopen, ik ben bang dat je er dan zelf eentje moet maken. Maar bij o.a. http://www.firemountaingems.com" onclick="window.open(this.href);return false; zijn ze te koop.
-
- Bead Brilliant
- Contacteer:
Mijn moeder heeft hem voor mij gemaakt. Was helemaal niet moeilijk hoor!!! Ik heb gewoon naar de voorbeelden hier op het forum gekeken en dan een patroon maken.Esther schreef:Hoi Caro,CarOO schreef:Kan iemand me vertellen waar ik zo'n sieradenrollen kan kopen ? Ben ze nog nergens tegengekomen....
CArOO
Ik weet niet waar je ze in Nederland of Belgi? kunt kopen, ik ben bang dat je er dan zelf eentje moet maken. Maar bij o.a. http://www.firemountaingems.com" onclick="window.open(this.href);return false; zijn ze te koop.
Groetjes Baukje
- Dieuwertje
- Bead Fan
- Contacteer:
La Moon schreef:Ik ben naar een winkel gegaan waar ze vloerbedding verkopen en grvraagt of ze kartonnen buizen hebben waar eerst dat vloerbekking ommheen zat.. dat krijg je dan gratis mee.. je zaag het in stukken en doet er een stofje om.. en KLAAR BEN JE!!
Hoi Hoi,
Dat ziet er super uit.
Maar heb je misschien ook een foto van de achterkant?
ben zo benieuwd hoe de sieraden daar zitten
Groetjes,
Dieuwertje
Dieuwertje
-
- Bead Discoverer
Re: Hoe nemen jullie je sieraden ergens mee naar toe?
Sorry dat het zo lang heeft geduurd, maar het licht was steeds niet goed, maar hier zijn ze dan.
Ik krijg het helaas niet voor elkaar om ze op het forum te krijgen, dus je moet even naar de volgende link gaan:
http://quinties-sieraden.eigensite.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Daarna ga je naar het blad "Meenemen sieraden"
Succes.
Ik krijg het helaas niet voor elkaar om ze op het forum te krijgen, dus je moet even naar de volgende link gaan:
http://quinties-sieraden.eigensite.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Daarna ga je naar het blad "Meenemen sieraden"
Succes.
Groetjes
Alida
Alida
- Serena
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Hoihoi!
Mijn vader werkt in een ziekenhuis en heeft koffers meegenomen waar normaal gesproken apparatuur ingaat. de koffers zijn daarom gevoerd met van dat zachte foam. Nou daar passen wel 60 kettingen in! en het is handig meenemen! Dus als jullie iemand kennen die aan zo'n koffer kan komen....gelijk regelen!
Of je fr?belt zelf van dat foam in een koffer, kan natuurlijk ook, gewoon lijmen.
groetjes Serena
Mijn vader werkt in een ziekenhuis en heeft koffers meegenomen waar normaal gesproken apparatuur ingaat. de koffers zijn daarom gevoerd met van dat zachte foam. Nou daar passen wel 60 kettingen in! en het is handig meenemen! Dus als jullie iemand kennen die aan zo'n koffer kan komen....gelijk regelen!
Of je fr?belt zelf van dat foam in een koffer, kan natuurlijk ook, gewoon lijmen.
groetjes Serena
Re: Hoe nemen jullie je sieraden ergens mee naar toe?
Hoi hoialida schreef:Ik heb bij de blokker een zwarte fleeceplaid gekocht en deze gehalveerd.
Daarna langs een rand allemaal ringetjes genaaid en aan beide uiteinden een touwtje gemaakt zodat je hem vast kunt knopen als je hem gaat oprollen.
Zo'n kleed kun je in allerlei kleuren krijgen bij De Blokker voor 4,95.
Succes ermee.
Heb je misschien een foto van je creatie? Ben heeeeel benieuwd en ben opzoek naar iets goeds
groetjes en bedankt!
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .
-
- Bead Monster
- Contacteer: