tegen betaling sieraad repareren -> wie wil
We zijn inmiddels 1,5 maand verder, ben even nieuwsgierig, is het nog gelukt om het te repareren?
Re: tegen betaling sieraad repareren -> wie wil
ja ben ik ook wel nieuwsgierig naarSandra schreef:We zijn inmiddels 1,5 maand verder, ben even nieuwsgierig, is het nog gelukt om het te repareren?

- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
hewy k ben er bezig mee geweest, maar k zoek nog die kraaltjes. Het is een mooi sierraad maar al die kraaltjes zijn verkleurd, dus oude look zeg mar, en geen enkel kraaltje die ik wil kopen ziet er zo uit. JE blijft verschil zien. Net of die ketting 30 jaar onder t stof heeft gelegen haha.
Dus ik zoek nog even snel verder en ga meneer volgende week even mailen met de vraag of ik hem helemaal uit elkaar moet maken en nieuwe kralen moet maken nieuwe ketting helemaal, of lijkende kralen om op te vullen, maar dan kan je iets verschil zien.
Dus ik zoek nog even snel verder en ga meneer volgende week even mailen met de vraag of ik hem helemaal uit elkaar moet maken en nieuwe kralen moet maken nieuwe ketting helemaal, of lijkende kralen om op te vullen, maar dan kan je iets verschil zien.
Je zou ook alleen het achterste stukje uit kunnen halen.
Met die kraaltjes kun je dan het onderste deel herstellen en in dat achterste deel de wat andere kleur kraaltjes toevoegen.
Met die kraaltjes kun je dan het onderste deel herstellen en in dat achterste deel de wat andere kleur kraaltjes toevoegen.
ja zo zou ik het wel doen en dan eerst vragen of die daar bezwaar tegen heeft dat je die met nieuwe kleurtjes doetflipjedbt schreef:Je zou ook alleen het achterste stukje uit kunnen halen.

Ik denk dat het idee van flipje het beste is want het is vooral een kwestie van stuk, er ontbreken niet zo bijzonder veel kralen.
Helemaal mee eens, goed idee. Anders ga je je ergeren aan het verschil in de kleuren. Zou zonde zijnflipjedbt schreef:Je zou ook alleen het achterste stukje uit kunnen halen.
Ik ben even nieuwsgierig, we zijn inmiddels meer dan 5 maanden verder, is het repareren nog gelukt?nienkesieraden schreef:hewy k ben er bezig mee geweest, maar k zoek nog die kraaltjes. Het is een mooi sierraad maar al die kraaltjes zijn verkleurd, dus oude look zeg mar, en geen enkel kraaltje die ik wil kopen ziet er zo uit. JE blijft verschil zien. Net of die ketting 30 jaar onder t stof heeft gelegen haha.
Ik heb 'n mailtje gestuurd naar degene die de ketting had opgestuurd naar Nienke en ik kreeg dit als antwoord:

Ik neem aan dat je het wel alsnog zal afhandelen Nienke, of tenminste gewoon terug zal sturen? Ik vind het echt niet netjes om gewoon niets meer te doen.lieve sandra
nee ik heb niets meer van haar vernomen
ja ja gewoon niet te bevatten ik ben wel instaat om er naar toe te gaan
maar ja ik wacht wel af maar het is niet leuk
was de ketting maar ergens anders verkrijgbaar had ik hem daar wel gekocht
maar goed ze belazerd de boel gewoon dat vindt ik
maar wel leuk dat jij er aan denkt ik waardeer dit zeer
groeten hans

- ladylisa1991
- Bead Dreamer
Dat is inderdaad niet leuk.. voor beiden niet (lijkt mij)Sandra schreef:Ik heb 'n mailtje gestuurd naar degene die de ketting had opgestuurd naar Nienke en ik kreeg dit als antwoord:Ik neem aan dat je het wel alsnog zal afhandelen Nienke, of tenminste gewoon terug zal sturen? Ik vind het echt niet netjes om gewoon niets meer te doen.lieve sandra
nee ik heb niets meer van haar vernomen
ja ja gewoon niet te bevatten ik ben wel instaat om er naar toe te gaan
maar ja ik wacht wel af maar het is niet leuk
was de ketting maar ergens anders verkrijgbaar had ik hem daar wel gekocht
maar goed ze belazerd de boel gewoon dat vindt ik
maar wel leuk dat jij er aan denkt ik waardeer dit zeer
groeten hans
Hopelijk wordt het (snel & goed) afgehandeld..
"Live your dreams, like no other"
- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Het eerste wat in mij opkomt is, wie heeft de grootste mond bij de groepsinkoop bij FMG?
Groetjes, Marjan
- Kralenannie
- Bead Designer
Kikkertje schreef:Het eerste wat in mij opkomt is, wie heeft de grootste mond bij de groepsinkoop bij FMG?

Groetjes, Anita
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
ik heb hier alles afgezocht naar zijn adres en gegevens, heeft iemand die voor mij, want t lukt me niet om te repareren, of wil iemand het overnemen van me. Maar die man heeft mijn adres enzo wel, maar heb van hem ook niets gehoord.
Nou ik wil t best van je overnemen en kijken of ik t wel gerepareerd krijg...
weet alleen niet of die man er nog voor openstaat...
Sandra misschien zou jij t die man kunnen vragen via mail???
Ik zou deze man graag helpen...
weet alleen niet of die man er nog voor openstaat...
Sandra misschien zou jij t die man kunnen vragen via mail???
Ik zou deze man graag helpen...
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Ik heb die man via mail al wel eens benaderd en toen over de kleur ed uitgelegd, van de oude kraaltjes, maar toen ook niets meer gehoord. Zijn adres enzo kon k niet vinden...
Vind t ook wel jammer
Vind t ook wel jammer