Voor mij voor de fun hoor!Ellen schreef: Wat ik niet zo goed snap, is wat nu met de geschatte prijzen wordt gedaan![]()
, doen we het voor de fun
. Of wil iemand er iets mee
![]()
Me too, die ketting draag ik zelfsanegdokter schreef:Voor mij voor de fun hoor!Ellen schreef: Wat ik niet zo goed snap, is wat nu met de geschatte prijzen wordt gedaan![]()
![]()
Dank je Kimi!Kimi schreef:Die eerste set van TinkyWinky: ongeveer 60€
De ketting van Joanelle: 55€
En de armband van Sandra zou ik in m'n winkeltje (als het de mijne was, of als ze ooit zo gek zou zijn om em te willen verkopen) niet onder te 200€ prijzen, eerder 250€. Het is een prachtstuk, uniek en ook nog eens een heleboel werkuren. En niet te vergeten: het is een wedstrijd-winnaar!
Van elk sieraad dat je maakt heb je zelf wel een prijsje in gedachten. Het kan ook zo zijn dat je iets hebt gemaakt maar eigenlijk geen flauw idee hebt wat je er voor kunt vragen.Ellen schreef:Wat ik niet zo goed snap, is wat nu met de geschatte prijzen wordt gedaan![]()
![]()
Ik denk zo'n 175- 225 Euro. Tis veel maar dat zou je er volgens mij voor moeten vragen. Het is een uniek stuk dat bovendien niet te copieren issanegdokter schreef:Tinkywinky: € 34.95
Joanelle: € 49.95
Dan mijn paradepaardje, ik vindt het erg moeilijk hier een prijs aan te hangen en ben benieuwd naar jullie te zeggen hebben. Haha ja ik weet het....heel erg moeilijk.![]()
Wat zit erin: Een aantal zakjes miyukirocailles, artisticwire, Swarovski kristal, Amethyst facetkralen, Stiff stuff, ultra suede, een koperen cuff en natuurlijk 100 werkuren niet te vergeten en heeeeeeeel veel passie! Wie durft???![]()
Hannelies schreef:Nu staat de foto dus bij 'show je creaties'.. Wat nu?
Het betreft een ketting van kwaliteitsglasparels (mat wit en paars) en rode glaskralen, halfedelsteenkralen, 4 mm koraalkraaltjes en zoetwaterparels afgewisseld met zware metaaltussenkralen. Wat denken jullie dat ie waard is?
Sandra, hoe krijg ik mijn foto nu hier??
Hier staat ie:
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?f=14&t=35191" onclick="window.open(this.href);return false;